Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut varattuun

Vierailija
21.09.2019 |

Mies lupasi kertoa vaimolle, eikä kuitenkaan kerro. Nyt mä tein feikkiprofiilin facebookiin ja aion sitä kautta paljastaa suhteemme tälle vaimolle.

Se varmasti tarkoittaa, että meillä (mies ja mä) homma loppuu tähän. Mutta ainakin heidän on pakko puhua asia selväksi.

Vaikka tulis ero, en mä miestä haluais. Tai haluaisin, mutta en uskaltas lähtee hänen matkaan. Pettäshän se muakin.

Mutta ainakin vaimo saa nyt tietää.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pettäminen oo alun alkaenkaan ollu mulle ok. En tienny miehen olevan varattu. Ei hän sillä kehuskellut. Kertoi vasta kun tunteet oli jo pelissä vahvasti.

Lupasi kertoa vaimolle ja sanoi olevansa rakastunut muhun. Leikki vaan mun kanssa ilmeisesti.

En oo kuullu miehestä mitään vielä. Mutta eiköhän pian kuulu.

Ap

Eli moraalinvartijuudessasi on kyse vain loukatusta egosta ja kostonhimosta. Ylevää.

Vierailija
62/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo vastannu vielä mitään. Tekis mieli kysyä vaimolta, onko antanu luvan... Mutta ei kai sillä oo merkitystä, kun en kuitenkaan aio juttua jatkaa....

Ap

Laita ss miehen viestistä ja kysy onko tämä totta. Jos se on niin totta kai nainen vastaa kun ei häntä haittaa tuo.

Sen jälkeen voit kysyä vaimolta kuuluuko heidän sopimukseen myös rakkauden lupailu toiselle ja ne ero puheet mitä miehellä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo vastannu vielä mitään. Tekis mieli kysyä vaimolta, onko antanu luvan... Mutta ei kai sillä oo merkitystä, kun en kuitenkaan aio juttua jatkaa....

Ap

Laita ss miehen viestistä ja kysy onko tämä totta. Jos se on niin totta kai nainen vastaa kun ei häntä haittaa tuo.

Sen jälkeen voit kysyä vaimolta kuuluuko heidän sopimukseen myös rakkauden lupailu toiselle ja ne ero puheet mitä miehellä oli.

Tää on hyvä

Vierailija
64/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi viesti mieheltä "Vieraissa käymiseen on vaimon lupa, turha siitä tehdä numeroa. Ei lopeteta sitä, mikä meillä on. Se on liian hyvää heitettäväksi hukkaan"

Ja paskat sanon mä.

Ap

Siellä on siis puhuttu! Ja mies koittaa keksiä sinulle hätävalheen jos vaimon kanssa nyt tulee ero ettet sinäkin jätä.

Ja vaikka olisikin totta niin mies on joka tapauksessa kusettanut sinua kun ei vaimosta kertonut.

Vierailija
65/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitoin tuon viestin vaimolle.ja miehelle tekstarin "ei onnistu, ennen kun oot selvittäny asias rouvan kanssa"

Ap

Vierailija
66/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laitoin tuon viestin vaimolle.ja miehelle tekstarin "ei onnistu, ennen kun oot selvittäny asias rouvan kanssa"

Ap

"Hei, häiritsee nyt todella paljon tämä ettet vaimosta tai teidän vapaastasuhteesta minulle kertonut heti. Ihan minun mielenrauhani vuoksi voisiko vaimosi lähettää puhelimestasi nyt ääniviestin jossa itse sanoo että hänelle on ok meidän välinen seksi ja rakkaus?"

Vierailija
67/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi viesti mieheltä "Vieraissa käymiseen on vaimon lupa, turha siitä tehdä numeroa. Ei lopeteta sitä, mikä meillä on. Se on liian hyvää heitettäväksi hukkaan"

Ja paskat sanon mä.

Ap

Mieti vielä ennen suhteen lopettamista, että jospa tässä on joku syy taustalla, josta mies ei halunnut avautua sinulle heti suhteenne alussa. Asiat ei välttämättä ole musta-valkoisia.

Nämä muiden elämään sekaantuvan draaman hakuiset ihmiset aina kuvittelee tietävänsä kaiken parhaiten. Heidtä kaikki on mustavalkoista.

Ap, onko herkullista draamaa! siinä sinulla nyt?

Et sio jatkaa suhdetta? Lol, mieti mihin aikaasi käytät ja käsittele asia itseso kanssa. Siihen ei muita tarvita.

Vierailija
68/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä! Naisten pitää aina paljastaa pettävät miehet

Vierailija
69/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla provo. Kuka lainaisi sitaatein tänne viestejä, joista tunnistaisi heti?

Vierailija
70/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facen mesessä saattaa tuntemattomien viestit kadota jonnekin roskakansioon miksi vaimo ei ehkä vastaa. Mutta sitten taas että mies yhtäkkiä kertoikin että saa harrastaa seksiä muiden kanssa kun ei sitä heti kertonut kun vaimo tuli ilme antaa viitteitä että siellä olisi ollut keskustelua käynnissä.

Vierailija
71/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän täytyy olla provo. Kuka lainaisi sitaatein tänne viestejä, joista tunnistaisi heti?

Ei ap sitaattiviestiä tänne laittanut vaan se oli ehdotus mitä voisi miehelle laittaa.

Vierailija
72/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään kuulunu, ap?

Vierailija
73/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

👍🏼

Vierailija
74/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrothan sitten ap, kun jotain kuuluu!

Vierailija
75/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat edelleen pitää yllä näennäistä paremmuuden tunnettasi. Kontrolloimalla muiden elämää.

Kuvittelitko samasta syystä miehen jättävän vaimonsa, mutta kun niin ei käynytkään, jatkoa seuraa.

Olisiko sinusta testimielessä lähetetty varatun viettelijä ok, hieman henkilökohtaista viihdettä.

Olet kuvottava, ota vastuuta omasta elämästäsi. Sinä itse, ei muiden kautta.

Pettääkö sun miehes sua kun noin kiukuttaa?

Ei, mutta toivottavasti sun mies pettää. Tai pettäähän se suakin, koska olet ikuinen kakkonen.

LOL. Toi sun epätoivoinen roikkumisesi oikein ajaa sun miestä pettämään. Sano mun sanoneen!

Vierailija
76/99 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään uutta ?😂

Vierailija
77/99 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellistä kirjoitti:

Koettakaa nyt ymmärtää että suurin osa meistä ei ole yhden miehen/naisen kanssa olijoita. Tarkoittaa siis että haluaa harrastaa seksiä muiden kin kun oman kumppanin kanssa. Tämä on minusta ihan ok, haluan sellaista itsekin. Harva vaan uskaltaa myöntää tämän ominaisuuden mutta saattaa olla saman aikaan mustasukkainen puolisostaan. Itse antaisin mieheni käydä vieraissa jos hän kokisi sen tarpeelliseksi. En ole mustasukkainen.

Eli tämä ominaisuus on se perusominaisuus, missä itsellä on oikeudet mihin vain mutta sille kumppanille ei mielellään haluta samoja oikeuksia? 

Kyllä mä uskon hyvinkin, että kerran sinunkaltaisiasi on niin plajon, niin teidän ehkä kannattaisi yhdistyä ja miettiä miten saisitte toisiinne yhteyden. Joku merkki vaikka deitti-ilmoitukseen jo vähän kuin gayt jotka kertoo heit ovatko top vai btm.

Vierailija
78/99 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Ei mitään uutta. Mies pommittaa viesteillä, joihin en oo eilisen jälkeen vastannu. Ehkä paras konsti on nyt vaan ignoorata koko ukko.

Mietin, kävikö tässä nyt niin, että vaimo ei kuitenkaan uskonu mua ja mies on selitellyt asiat parhain päin. Mutta jos näin on, niin miksi enää mulle viestittää?!

Helpon pi**un toivossa kai, mutta eikö tuota nyt mahtas vaimoltakin saada, kun pettämisenkin on valmis antamaan anteeksi.

Ja ennen ku joku tulee kitisemään jotain "ikuinen kakkonen" shaissea, niin mä toivon heille kaikkea parasta. Koska rakastan tätä miestä (ei tunteita saa napsautettua pois päältä ihan noin vaan) ja siksi toivon hänelle pelkkää hyvää ja jos saa sen vaimon kanssa niin sit se on niin.

Ap

Vierailija
79/99 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Ei mitään uutta. Mies pommittaa viesteillä, joihin en oo eilisen jälkeen vastannu. Ehkä paras konsti on nyt vaan ignoorata koko ukko.

Mietin, kävikö tässä nyt niin, että vaimo ei kuitenkaan uskonu mua ja mies on selitellyt asiat parhain päin. Mutta jos näin on, niin miksi enää mulle viestittää?!

Helpon pi**un toivossa kai, mutta eikö tuota nyt mahtas vaimoltakin saada, kun pettämisenkin on valmis antamaan anteeksi.

Ja ennen ku joku tulee kitisemään jotain "ikuinen kakkonen" shaissea, niin mä toivon heille kaikkea parasta. Koska rakastan tätä miestä (ei tunteita saa napsautettua pois päältä ihan noin vaan) ja siksi toivon hänelle pelkkää hyvää ja jos saa sen vaimon kanssa niin sit se on niin.

Ap

Miten vaimo voi olla uskomatta, jos käänsit ukon viestin?

Vierailija
80/99 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat edelleen pitää yllä näennäistä paremmuuden tunnettasi. Kontrolloimalla muiden elämää.

Kuvittelitko samasta syystä miehen jättävän vaimonsa, mutta kun niin ei käynytkään, jatkoa seuraa.

Olisiko sinusta testimielessä lähetetty varatun viettelijä ok, hieman henkilökohtaista viihdettä.

Olet kuvottava, ota vastuuta omasta elämästäsi. Sinä itse, ei muiden kautta.

Pettääkö sun miehes sua kun noin kiukuttaa?

Ei, mutta toivottavasti sun mies pettää. Tai pettäähän se suakin, koska olet ikuinen kakkonen.

LOL. Toi sun epätoivoinen roikkumisesi oikein ajaa sun miestä pettämään. Sano mun sanoneen!

Mikä mies? Kaikki eivät ole miesriippuvaisia kuten sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän