Olen rakastunut varattuun
Mies lupasi kertoa vaimolle, eikä kuitenkaan kerro. Nyt mä tein feikkiprofiilin facebookiin ja aion sitä kautta paljastaa suhteemme tälle vaimolle.
Se varmasti tarkoittaa, että meillä (mies ja mä) homma loppuu tähän. Mutta ainakin heidän on pakko puhua asia selväksi.
Vaikka tulis ero, en mä miestä haluais. Tai haluaisin, mutta en uskaltas lähtee hänen matkaan. Pettäshän se muakin.
Mutta ainakin vaimo saa nyt tietää.
Kommentit (99)
Mieheltä tuli viesti "ei mitään ihmeempää täällä" eli ei varmaan vielä ole keskustelua avattu....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu sit kertomaan kun jotain tapahtuu.
Haluan kuulla miten mies reagoi.
Poppikset tulilla.
Niin. Ketkäs ne leikkiikään muiden tunteilla.
Ap, tai muutkaan että ole yhtään ko miestä parempia.
Säälittävää.
Oikein tuo on sikapossulle eli miehelle joka vedätti molempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän miehestä, miten tapasit, minkä ikäinen?
Mulla oli profiili deittipalstalla, johon mies vastasi. Kaiken aikaa mies on ollut aktiivisempi. Ollaan reippaasti keski-iässä, mies pari vuotta vanhempi kun mä.
Käytös on miellyttävää, kehuu, ottaa huomioon jne. Eikä varmaan tarvii erikseen mainita, että sängyssä oli ihan loistava. Ja olis varmaan halunnu jatkaa mutta mä en pysty enää, kun tiedän vaimosta. En vaan pysty.
ApAp, mikä paikkakunta?
Tätä en paljasta. Pieni maaseutupitäjä Länsi-Suomessa. Mies asuu eri paikkakunnalla. En kerro sitäkään.
Ap
Jos oikeasti paljastit miehen, arvostan. Arvostan myös sitä naista, joka paljasti oman mieheni pettämiset.
Uusi viesti mieheltä "Vieraissa käymiseen on vaimon lupa, turha siitä tehdä numeroa. Ei lopeteta sitä, mikä meillä on. Se on liian hyvää heitettäväksi hukkaan"
Ja paskat sanon mä.
Ap
Ensin voisit oppia, mitä rakkaus oikeasti tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi viesti mieheltä "Vieraissa käymiseen on vaimon lupa, turha siitä tehdä numeroa. Ei lopeteta sitä, mikä meillä on. Se on liian hyvää heitettäväksi hukkaan"
Ja paskat sanon mä.
Ap
Aika nopeasti on sitten lupa herunut?
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti paljastit miehen, arvostan. Arvostan myös sitä naista, joka paljasti oman mieheni pettämiset.
No laitoin tosiaan viestiä vaimolle, jossa kerroin että oon koko kesän vehdannu ukkonsa kans ja vasta nyt saanu tietää vaimosta. Pyysin myös anteeksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat sanon mä.
Ap
Mieti vielä ennen suhteen lopettamista, että jospa tässä on joku syy taustalla, josta mies ei halunnut avautua sinulle heti suhteenne alussa. Asiat ei välttämättä ole musta-valkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat sanon mä.
ApMieti vielä ennen suhteen lopettamista, että jospa tässä on joku syy taustalla, josta mies ei halunnut avautua sinulle heti suhteenne alussa. Asiat ei välttämättä ole musta-valkoisia.
Joo syy on varmaan se että panetti.
Eikä kiinnosta muu kun oma napa.
En oo vastannu vielä mitään. Tekis mieli kysyä vaimolta, onko antanu luvan... Mutta ei kai sillä oo merkitystä, kun en kuitenkaan aio juttua jatkaa....
Ap
Luulis että olis aiemmin kertonut jos se vaimon lupa on. Onko muka tässä ajassa jo luvan antanut?
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat sanon mä.
Ap
Se, mitä teillä oli, perustui valheeseen. Eli en tiiä, onko liian hyvää heitettäväksi hukkaan. Ja luultavasti se hyvä mitä jollain tasolla oli, on mennyt jo pilalle, koska et voi luottaa enää mieheen. Ennemmin tai myöhemmin hän pettäisi sinuakin.
Jos kuitenkin jäit miettimään, niin ottaisin uudestaan kontaktia vaimoon ja kysyisin häneltä varmistusta että hänelle varmasti ok.
Jos kaipaat pelkkää vakipanoa ilman sitoumuksia, luottamusta, toisen kunnioittamista tai mahdollisuutta yhteiseen tulevaisuuteen, niin sellaiseen miestä voinee edelleen käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat sanon mä.
ApSe, mitä teillä oli, perustui valheeseen. Eli en tiiä, onko liian hyvää heitettäväksi hukkaan. Ja luultavasti se hyvä mitä jollain tasolla oli, on mennyt jo pilalle, koska et voi luottaa enää mieheen. Ennemmin tai myöhemmin hän pettäisi sinuakin.
Jos kuitenkin jäit miettimään, niin ottaisin uudestaan kontaktia vaimoon ja kysyisin häneltä varmistusta että hänelle varmasti ok.
Jos kaipaat pelkkää vakipanoa ilman sitoumuksia, luottamusta, toisen kunnioittamista tai mahdollisuutta yhteiseen tulevaisuuteen, niin sellaiseen miestä voinee edelleen käyttää.
Kyllä vakupanosuhteessakin pitää olla rehellinen ja luottamusta löytyä. En itse ottais valehtelijaa siihenkään.
Miks piti tehdä feikkiprofiili? Kun sun henkilöllisyys on paljastunut joka tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat sanon mä.
ApMieti vielä ennen suhteen lopettamista, että jospa tässä on joku syy taustalla, josta mies ei halunnut avautua sinulle heti suhteenne alussa. Asiat ei välttämättä ole musta-valkoisia.
Joku mies puolustelee sikapettäjän oikeuksia jatkaa sikapettämistään.
Vierailija kirjoitti:
Miks piti tehdä feikkiprofiili? Kun sun henkilöllisyys on paljastunut joka tapauksessa?
Itseasiassa en tiedä onko vielä. Paljastunu. En oo facebookissa muuten. Enkä tän takia aio liittyä. Siksi.
Ap
Miten vaimo reagoi ap: viestiin muuten?
Niin. Ketkäs ne leikkiikään muiden tunteilla.
Ap, tai muutkaan että ole yhtään ko miestä parempia.
Säälittävää.