Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut varattuun

Vierailija
21.09.2019 |

Mies lupasi kertoa vaimolle, eikä kuitenkaan kerro. Nyt mä tein feikkiprofiilin facebookiin ja aion sitä kautta paljastaa suhteemme tälle vaimolle.

Se varmasti tarkoittaa, että meillä (mies ja mä) homma loppuu tähän. Mutta ainakin heidän on pakko puhua asia selväksi.

Vaikka tulis ero, en mä miestä haluais. Tai haluaisin, mutta en uskaltas lähtee hänen matkaan. Pettäshän se muakin.

Mutta ainakin vaimo saa nyt tietää.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että lopetat juttunne, mutta sinä olet myös toiminut väärin, olkoonkin että olet sinkku. Olet kuitenkin tieten tahtoen suostunut toiseksi naiseksi.

Ja luultavasti toimit nyt kostamisesta käsin, et siksi että katuisit tekoasi tai säälisit vaimoa.

Turha sinänsä olla pettynyt tai kokea tulleensa loukatuksi (kun mies ei jättänyt vaimoaan), itsepä läksit varatun mukaan. Saatoit hyvässä lykyssä osallistua perheen hajottamiseen, syyttömien lasten(?) vaikeuksiin ja masennukseen. Vaimon maailman romahduttamiseen ja turvallisuudentunteen mursjaamiseen osasyyllistyit myös. Toki mies on yhtä paha, ja sietäisi mennä itseensä.

Toivottavasti olet jatkossa suoraselkäisempi etkä enää sekaannu varattuun.

Mua on yrittänyt useampikin varattu mies. Kaikki jankkaavat sitä kuinka vaimon kanssa ero vireillä eikö mitään yhteistä enää ole. Kamoja ollaan pakkaamassa ihan just.

Tosiasiassa tämä ei ole koskaan ollut totuus, miehet ovat yrittäneet valheen turvin päästä pukille. Miehet velhtelevat ihan häikäilemättä. Ois kiva joskus nauhottaa noita keskusteluja ja sitten lähettää ne kotona lasten kanssa odottavalle vaimolle...

Vierailija
22/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat edelleen pitää yllä näennäistä paremmuuden tunnettasi. Kontrolloimalla muiden elämää.

Kuvittelitko samasta syystä miehen jättävän vaimonsa, mutta kun niin ei käynytkään, jatkoa seuraa.

Olisiko sinusta testimielessä lähetetty varatun viettelijä ok, hieman henkilökohtaista viihdettä.

Olet kuvottava, ota vastuuta omasta elämästäsi. Sinä itse, ei muiden kautta.

No niin, olen kuvottava. Kun haluan eroon petollisesta miehestä. Ja kun haluan, että vaimo saa tietää, millainen mies hänellä todellisuudessa on. Tai kun (myönnetään, katkeruuttani ja pikkumaisuuttani) haluan miehenkin joutuvan "tilille"' petettyään vaimoaan ja särjettyään sydämeni.

En halua hänen jättävän vaimoaan. Enkä oikeastaan edes usko (jos se on ollut totta, mitä mies liitostaan kertonut) että vaimokaan jättää. Mutta ainakin nyt tietää. Ja sitä en kadu. Olen sitten kuvottava. Kiitos!

Ap

Vastuu on 50/50.

Aivan sama mikä tilanne on, sinulla ei ole oikeutta sekaantua muiden elämään. Samasta syystä ihmiset juoruavat toisista heidän selän takana. Heistäkin jokainen kuvittelee tekevansä oikein. Historian suurimmat diktaattoritkin kuvittelivat tekevänsä oikein.

Ainoa objektiivinen oikein on olla tekemättä mitään.

Joten kyllä, olet lapsellinen ja itsekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettakaa nyt ymmärtää että suurin osa meistä ei ole yhden miehen/naisen kanssa olijoita. Tarkoittaa siis että haluaa harrastaa seksiä muiden kin kun oman kumppanin kanssa. Tämä on minusta ihan ok, haluan sellaista itsekin. Harva vaan uskaltaa myöntää tämän ominaisuuden mutta saattaa olla saman aikaan mustasukkainen puolisostaan. Itse antaisin mieheni käydä vieraissa jos hän kokisi sen tarpeelliseksi. En ole mustasukkainen.

Vierailija
24/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että lopetat juttunne, mutta sinä olet myös toiminut väärin, olkoonkin että olet sinkku. Olet kuitenkin tieten tahtoen suostunut toiseksi naiseksi.

Ja luultavasti toimit nyt kostamisesta käsin, et siksi että katuisit tekoasi tai säälisit vaimoa.

Turha sinänsä olla pettynyt tai kokea tulleensa loukatuksi (kun mies ei jättänyt vaimoaan), itsepä läksit varatun mukaan. Saatoit hyvässä lykyssä osallistua perheen hajottamiseen, syyttömien lasten(?) vaikeuksiin ja masennukseen. Vaimon maailman romahduttamiseen ja turvallisuudentunteen mursjaamiseen osasyyllistyit myös. Toki mies on yhtä paha, ja sietäisi mennä itseensä.

Mies on selkeästi pahempi kun ei kertonut ap:lle olevansa varattu ennen kuin vasta myöhemmin.

Ja vaikka olisi kertonutkin, niin ap ei ole se, joka tieten tahtoen pettää ja loukkaa jotain hänelle (mukamas) rakasta ihmistä, vaan miehen vaimo on hänelle tuntematon ihminen. Ei vieraankaan ihmisen huono kohtelu tietenkään oikein ole, mutta pitää olla aika alhainen ihminen, jos kohtelee rakkaitaan noin huonosti.

Taas pitäisi naisen ottaa vastuu miehen tekemisistä.

Mies se siinä parisuhteessa on ja pettää, ei ap.

Vierailija
25/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on selkeästi pahempi kun ei kertonut ap:lle olevansa varattu ennen kuin vasta myöhemmin.

Ja vaikka olisi kertonutkin, niin ap ei ole se, joka tieten tahtoen pettää ja loukkaa jotain hänelle (mukamas) rakasta ihmistä, vaan miehen vaimo on hänelle tuntematon ihminen. Ei vieraankaan ihmisen huono kohtelu tietenkään oikein ole, mutta pitää olla aika alhainen ihminen, jos kohtelee rakkaitaan noin huonosti.

Ja ap siihen iloisesti osallistui vaikka tiesi miehen olevan varattu. Syyllisyys 50/50.

Vierailija
26/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten taas syytetään naista vaikka mies oli huijannut pitkään olevansa sinkku?!

Kyllä ap tiesi miehen vainosta jossain vaiheessa ja silti roikkui varatussa. Ei mikään syytön itsekään.

Sain tietää vaimosta tällä viikolla. Sanoin miehelle heti, että on kerrottava ja hän lupasi sen tehdä. Tänään aamulla viestittelin miehelle ja kysyin, onko kertonut. Vastaus oli epämääräistä kiertelyä ja kaartelua. Siksipä.tein, niin ku tein.

Ap

Hyvä ap

Vierailija
27/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ap siihen iloisesti osallistui vaikka tiesi miehen olevan varattu. Syyllisyys 50/50.

Oon tienny muutaman päivän ja sinä aikana en oo suostunu miestä tapamaan. Pyysin kertomaan ei kertonut, joten kerroin itse. Enkä todella oo ilonen tästä.

Ap

Vierailija
28/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Ap olisi syyllinen jos olisi tieten tahtoen vikitellyt varatun miehen, ja silloinkin mies olisi päävastuussa kun on itse suhteessa ja tehnyt päätöksen pettää.

Olisiko miesten aika ottaa vastuu tekemisistään VIHDOIN ja VIIMEIN?

Vierailija
29/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellistä kirjoitti:

Koettakaa nyt ymmärtää että suurin osa meistä ei ole yhden miehen/naisen kanssa olijoita. Tarkoittaa siis että haluaa harrastaa seksiä muiden kin kun oman kumppanin kanssa. Tämä on minusta ihan ok, haluan sellaista itsekin. Harva vaan uskaltaa myöntää tämän ominaisuuden mutta saattaa olla saman aikaan mustasukkainen puolisostaan. Itse antaisin mieheni käydä vieraissa jos hän kokisi sen tarpeelliseksi. En ole mustasukkainen.

Pettäminen on kirjaimellisesti pettämistä. Tässä tapauksessa mies on vähintäänkin johtanut harhaan sekä ap:ta että vaimoaan, jälkimmäiselle on todennäköisesti valehdellut ja rikkonut tekemiään lupauksia.

Jos pariskunta sopii yhdessä avoimesta suhteesta, niin silloin on tietysti aivan ok harrastaa seksiä muidenkin kanssa. Se ei ole luottamuksen pettämistä ja valehtelua.

Vierailija
30/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerto ap miten homma etenee.

Vierailija
31/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo edenny mitenkään. Laitoin miehelle ihan normi viestin tyyliin "mitäs siellä, joko ootte jutelleet?" puoli tuntia sitten. Ei oo vastannu siihen. Odottelen.

Ap

Vierailija
32/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän miehestä, miten tapasit, minkä ikäinen?

Vierailija
33/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli profiili deittipalstalla, johon mies vastasi. Kaiken aikaa mies on ollut aktiivisempi. Ollaan reippaasti keski-iässä, mies pari vuotta vanhempi kun mä.

Käytös on miellyttävää, kehuu, ottaa huomioon jne. Eikä varmaan tarvii erikseen mainita, että sängyssä oli ihan loistava. Ja olis varmaan halunnu jatkaa mutta mä en pysty enää, kun tiedän vaimosta. En vaan pysty.

Ap

34/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen rakastunut varattuun. Koskaan ei ole elämässäni toteutuneet nämä kolme ehtoa yhtä aikaa: Minä tykkään naisesta, nainen tykkää minusta ja on vapaa. Kaikkea kolmea kyllä erikseen.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
35/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sit kertomaan kun jotain tapahtuu.

Haluan kuulla miten mies reagoi.

Poppikset tulilla.

Vierailija
36/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edelleenkään kuulu mitään. Ehkä siellä harrastetaan jo sovintoseksiä...

Ap

Vierailija
37/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tyttö murehdi, hopeaketulla riittää rakkautta kaikille.0

Vierailija
38/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että jouduit kokemaan tuollaisen asian. Sun fiilikset eivät varmaan ole nyt kovin hyvät. Onneksi sinulla oli kuitenkin selkärankaa kertoa vaimolle. Olisi vaimon kannalta ikävää jos ei tietäisi elävänsä pettäjän kanssa.

Vierailija
39/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli profiili deittipalstalla, johon mies vastasi. Kaiken aikaa mies on ollut aktiivisempi. Ollaan reippaasti keski-iässä, mies pari vuotta vanhempi kun mä.

Käytös on miellyttävää, kehuu, ottaa huomioon jne. Eikä varmaan tarvii erikseen mainita, että sängyssä oli ihan loistava. Ja olis varmaan halunnu jatkaa mutta mä en pysty enää, kun tiedän vaimosta. En vaan pysty.

Ap

Ap, mikä paikkakunta?

Vierailija
40/99 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Nyt se on tehty. Jännä nähdä kauanko menee että mies yhdistää tän muhun.

Miehen vaimo vastas saman tien. Kysyi, kuka mä olen ja miten muka voin tietää hänen miehellään olevan suhde.

Kerroin, että asun paikkakunnalla x eikä mun henkilöllisyydellä ole väliä, mutta miehellään ja mulla on ollut usean kuukauden ajan suhde. Pyysin kysymään mieheltä asiaa.

Ehkä oon tyhmä. Ja oonkin. Mutta ainakin tää huorin tekeminen loppu nyt tähän.

(Ja mä olen siis sinkku, mies vain varattu)

Ap

Mun kaveri kans teki noin. Feikkiprofiili ja kerto vaimolle et äijänsä pettää sen kanssa jne. Se äijä näytti vaimolleen oikeen facebookin ja instat, puhnumeronki anto ja sen naisen osotteet ja työpaikan. Sit alko piinaaminen kaverille. Se nainen pisti joka tuutista tulemaan viestiä. Kävi ovella, duunissa jne jne. Kaveri alko pelkäämään ihan tosissaan sitä naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä