Jos perheessä on pelkästään tyttöjä 4, mikähän on syy...
Syy on tietysti se, että isä haluaa pojan, jota ei kuulu, ja on pakko lopettaa yrittäminen neljään. Kukaan ei vaan sano asiaa ääneen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen eka kertaa tuon, että suuret rakastajat tuottavat tyttäriä.
Onko se samaa sarjaa oleva lohdutus kuin että sirpaleet tuovat onnea?
Siitä on joku tutkimus, että siittämishetkellä sen äidin o.rgasmi muuttaa sen v.aginan ph-arvoa sopivammaksi tytöille, ja sen takia miehillä, jotka saa sille naiselle o.rgasmin, on yleensä tyttöjä.
Samoin esim. kauniit naiset, eli siis korkeat estrotasot lapsena, saa paljon tyttöjä, sekin on tutkittu.
Ja sinähän sitten, väitteesi tueksi, etsit tutkimukset ja laitat linkit, ettei jää ihan mutun tasolle tämä väite. Kiitos!
Läskit akat tekee poikia, hoikat tyttöjä. Fakta
Meillä on tyttöjä ja mun mies on kaukana suuresta rakastajasta. Samalla kaavalla mennään hamaan hautaan seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä on suuri rakastaja. Suuret rakastajat tekevät tyttäriä.
Se on aina yhtä säälittävää, kun tuon lauseen kuulee jonkun miehen suusta, kun on taas tullut tyttö. Ja monesti olen katsonut äidin kasvoja, se ilme, se ei kyllä kerro, että tässä nyt ollaan suuren rakastajan vaimo, lähinnä mieleen tulee alistuminen tilanteeseen.
Olen eläkkeelle jäänyt kätilö, ja perhe- ja tuttavapiirissäni näitä tyttöperheitä on.
Jep jep, kätilö Porvoosta.
Vierailija kirjoitti:
Läskit akat tekee poikia, hoikat tyttöjä. Fakta
Ja tyhmät ihmiset kirjoittelee typeryyksiä! Fakta, sinä itse riität todisteeksi.
Jostain syystä kaikki exäni ovat toivoneet saavansa tyttären mun kanssa. Itse taas en ole lapsia tahtonut ollenkaan.
N28 ei lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aina yhtä säälittävää, kun tuon lauseen kuulee jonkun miehen suusta, kun on taas tullut tyttö. Ja monesti olen katsonut äidin kasvoja, se ilme, se ei kyllä kerro, että tässä nyt ollaan suuren rakastajan vaimo, lähinnä mieleen tulee alistuminen tilanteeseen.
Olen eläkkeelle jäänyt kätilö, ja perhe- ja tuttavapiirissäni näitä tyttöperheitä on.Jep jep, kätilö Porvoosta.
Ei vaan Tampereelta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tyttöjä ja mun mies on kaukana suuresta rakastajasta. Samalla kaavalla mennään hamaan hautaan seksissä.
^
Siinä nainen, jota arvostan!
Minulla on tyttö ja poika, sattumankauppaa saatuja, sama isä on heillä. Rakkaita ovat molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat rakastajat tekevät sekä tyttöjä, että poikia.
Nykytietämyksen mukaan myös naisen elimistö vaikuttaa lapsen sukupuoleen, sillä siittiöiden käyttäytymiseen ja elinmahdollisuuksiin vaikuttaa mm. emättimen ph, muoto, jne.