Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos perheessä on pelkästään tyttöjä 4, mikähän on syy...

Vierailija
21.09.2019 |

Syy on tietysti se, että isä haluaa pojan, jota ei kuulu, ja on pakko lopettaa yrittäminen neljään. Kukaan ei vaan sano asiaa ääneen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytietämyksen mukaan myös naisen elimistö vaikuttaa lapsen sukupuoleen, sillä siittiöiden käyttäytymiseen ja elinmahdollisuuksiin vaikuttaa mm. emättimen ph, muoto, jne.

Vierailija
22/30 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulen eka kertaa tuon, että suuret rakastajat tuottavat tyttäriä.

Onko se samaa sarjaa oleva lohdutus kuin että sirpaleet tuovat onnea?

Siitä on joku tutkimus, että siittämishetkellä sen äidin o.rgasmi muuttaa sen v.aginan ph-arvoa sopivammaksi tytöille, ja sen takia miehillä, jotka saa sille naiselle o.rgasmin, on yleensä tyttöjä.

Samoin esim. kauniit naiset, eli siis korkeat estrotasot lapsena, saa paljon tyttöjä, sekin on tutkittu.

Ja sinähän sitten, väitteesi tueksi, etsit tutkimukset ja laitat linkit, ettei jää ihan mutun tasolle tämä väite. Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit akat tekee poikia, hoikat tyttöjä. Fakta

Vierailija
24/30 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttöjä ja mun mies on kaukana suuresta rakastajasta. Samalla kaavalla mennään hamaan hautaan seksissä.

Vierailija
25/30 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä on suuri rakastaja. Suuret rakastajat tekevät tyttäriä.

Se on aina yhtä säälittävää, kun tuon lauseen kuulee jonkun miehen suusta, kun on taas tullut tyttö. Ja monesti olen katsonut äidin kasvoja, se ilme, se ei kyllä kerro, että tässä nyt ollaan suuren rakastajan vaimo, lähinnä mieleen tulee alistuminen tilanteeseen.

Olen eläkkeelle jäänyt kätilö, ja perhe- ja tuttavapiirissäni näitä tyttöperheitä on.

Jep jep, kätilö Porvoosta.

Vierailija
26/30 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit akat tekee poikia, hoikat tyttöjä. Fakta

Ja tyhmät ihmiset kirjoittelee typeryyksiä! Fakta, sinä itse riität todisteeksi.

Vierailija
27/30 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kaikki exäni ovat toivoneet saavansa tyttären mun kanssa. Itse taas en ole lapsia tahtonut ollenkaan.

N28 ei lapsia

Vierailija
28/30 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aina yhtä säälittävää, kun tuon lauseen kuulee jonkun miehen suusta, kun on taas tullut tyttö. Ja monesti olen katsonut äidin kasvoja, se ilme, se ei kyllä kerro, että tässä nyt ollaan suuren rakastajan vaimo, lähinnä mieleen tulee alistuminen tilanteeseen.

Olen eläkkeelle jäänyt kätilö, ja perhe- ja tuttavapiirissäni näitä tyttöperheitä on.

Jep jep, kätilö Porvoosta.

Ei vaan Tampereelta.

Vierailija
29/30 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tyttöjä ja mun mies on kaukana suuresta rakastajasta. Samalla kaavalla mennään hamaan hautaan seksissä.

^

Siinä nainen, jota arvostan!

Minulla on tyttö ja poika, sattumankauppaa saatuja, sama isä on heillä. Rakkaita ovat molemmat.

Vierailija
30/30 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat rakastajat tekevät sekä tyttöjä, että poikia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä