Lapsen futisseurakaverin äiti antoi mulle pillua
Treenien aikana tosta vaan yllättäen. Mentiin entiseen kenttävalvojien koppiin, joka ei ole käytössä enää. Siinä pöytää vasten takaa päin. Luulen, että tämä on yleistä lasten harrastusten aikana, kun katselee noita äitejä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt piti tänne tulla aukomaan asiasta. Olit muuten aika surkee (ja pieni) pa no.
T. tuo äiti
Mikä tauti sulla on, mulla alkoi jo heppi kirvelemään.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt piti tänne tulla aukomaan asiasta. Olit muuten aika surkee (ja pieni) pa no.
T. tuo äitiMikä tauti sulla on, mulla alkoi jo heppi kirvelemään.
t. ap
Kirvely aiheutuu esinahkaasi tulleista repeämistä, se kun on vielä kovin ahdas. Sellaista ilmenee kun käyttää kikuliaan ensimmäisiä kertoja elämässään.
T. tuo äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. tuo äitiMikä tauti sulla on, mulla alkoi jo heppi kirvelemään.
t. ap
Kirvely aiheutuu esinahkaasi tulleista repeämistä, se kun on vielä kovin ahdas. Sellaista ilmenee kun käyttää kikuliaan ensimmäisiä kertoja elämässään.
T. tuo äiti
Mihin aiot käyttää eurot jotka vaadit hässimisestä?
t.ap
Teit varmaanki aloitteen vai tekikö nainen? Kyllähän nuo äidit varmasti lämpiää opettajien seurassa muutenkin
Varmaan Porvoon palloseuran harkat?
Olen oikeesti sen pojan mummo ja luulin saavani hyvät kyydit ja fyffeä kiimaiselta äijältä, mutta haaveeksi jäi. Kiitos kumminkin siitä viiskymppisestä.
T. tuo äiti