Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ikinä nettiin kirjoittamasi tulee julki sinun nimelläsi varustettuna

Vierailija
21.09.2019 |

Kestätkö häpeän?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän. Ne hoidetaan pois päiviltä.

Vierailija
22/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi, vaikka aika harvoin mitään kauheaa olen kirjoittanut. Nekin kerrat liikaa, jos oman itseni alla pitäisi julkistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän kestän, mutta uhkailuista en ole varma.

Suomalaismiehistä melkein 72 prosenttia on YLIPAINOSIA. :D

Miksi muuten toistelet tätä asiaa jatkuvasti? Itse esimerkiksi näytän normaalipainoisena todella kuihtuneelta ja epämiehekkäältä, otan mielelläni lihasten tuoman ylipainon.

Vierailija
24/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule koska olemme oppineet hämmentämään systeemiä niin että vaihdamme ja kierrätämme koneita :) Mitäs läksit? Minulla ei ole osaa eikä arpaa suureen osaan IP lläni kirjoitetusta eikä kavereillanikaan omistaan. Olemme siis suojassa, sillä kukaan ei voi väittää niitä kirjoittamiseni.

Kerro toi satu oikeudessa.

Kerro ensin mistä pitäisi mennä oikeuteen? On kuule vähän vaikeaa siellä todistaa mun painelleen nappuloita. Sitä tunnustusta en voi antaa kun se en ole minä.

Vierailija
25/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisin varmaan seuraavaan eduskuntaan nettikirjoituksillani. Ihan on Mestarin tasoa, radikaaleja.

Vierailija
26/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on aina uhkaileva ja ohjaileva ilmapiiri. Kommunistit?

Vierailija
27/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ihmettelen, ettei edes ainooooooooooooooooopennanEN! häpeä - ymmärrä hävetä. Tekosiaan. Paljon pahemmat teot kuitenkin, kuin trollaus.

Miten on mahdollista? Onko normaalia?

Vierailija
28/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiinhän kirjoitetaan vain kamerattomilta yhteiskäyttökoneilta ja mieluiten Freedomen tai vpn:n kautta. Torin nykypalstat blokkaa, ja voitte vain miettiä tykönänne, miksi kirjoittaminen sitä kautta ei onnistu.

Vierailija
29/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harakirin paikka :)

Vierailija
30/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän möbiili- ipt vaihdu?

Vierailija
31/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olisi kestää. Mitään rikollista en kirjoita, mutta silti voisi tulla potkut myös töistä.

Vierailija
32/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teidän möbiili- ipt vaihdu?

Vain typerykset eivät älyä vaihtaa ja hämmentää systeemiä. Me ainakin opeteltiin homma alusta saakka. Ja vinkeitä tilanteita on tullut kun joku hikipäästalkkaaja luulee kaiken lähteneen samasta näppiksestä. Mukavahan noita on huijata koska alunperin hommaa pyöritetään kerran stalkkamisella. Sitä saa mitä tilaa. Pienempi häpeä tämän oivaltaminen on kuin huumeita tynnyreillä vierittää....syyttäjät taitavat hävetä itse jos joudutaan nenätysten.

Vierailija
33/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo vakoiluhomma pian loppuu kun muutkin ihmiset (kuin mä) huomaa kuinka helppo heidän puhelintaan on kuunnella ja katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi