Kaikki ikinä nettiin kirjoittamasi tulee julki sinun nimelläsi varustettuna
Kommentit (33)
Hävettäisi, vaikka aika harvoin mitään kauheaa olen kirjoittanut. Nekin kerrat liikaa, jos oman itseni alla pitäisi julkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Häpeän kestän, mutta uhkailuista en ole varma.
Suomalaismiehistä melkein 72 prosenttia on YLIPAINOSIA. :D
Miksi muuten toistelet tätä asiaa jatkuvasti? Itse esimerkiksi näytän normaalipainoisena todella kuihtuneelta ja epämiehekkäältä, otan mielelläni lihasten tuoman ylipainon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule koska olemme oppineet hämmentämään systeemiä niin että vaihdamme ja kierrätämme koneita :) Mitäs läksit? Minulla ei ole osaa eikä arpaa suureen osaan IP lläni kirjoitetusta eikä kavereillanikaan omistaan. Olemme siis suojassa, sillä kukaan ei voi väittää niitä kirjoittamiseni.
Kerro toi satu oikeudessa.
Kerro ensin mistä pitäisi mennä oikeuteen? On kuule vähän vaikeaa siellä todistaa mun painelleen nappuloita. Sitä tunnustusta en voi antaa kun se en ole minä.
Pääsisin varmaan seuraavaan eduskuntaan nettikirjoituksillani. Ihan on Mestarin tasoa, radikaaleja.
Tällä palstalla on aina uhkaileva ja ohjaileva ilmapiiri. Kommunistit?
Sellaista ihmettelen, ettei edes ainooooooooooooooooopennanEN! häpeä - ymmärrä hävetä. Tekosiaan. Paljon pahemmat teot kuitenkin, kuin trollaus.
Miten on mahdollista? Onko normaalia?
Nettiinhän kirjoitetaan vain kamerattomilta yhteiskäyttökoneilta ja mieluiten Freedomen tai vpn:n kautta. Torin nykypalstat blokkaa, ja voitte vain miettiä tykönänne, miksi kirjoittaminen sitä kautta ei onnistu.
Pakko olisi kestää. Mitään rikollista en kirjoita, mutta silti voisi tulla potkut myös töistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teidän möbiili- ipt vaihdu?
Vain typerykset eivät älyä vaihtaa ja hämmentää systeemiä. Me ainakin opeteltiin homma alusta saakka. Ja vinkeitä tilanteita on tullut kun joku hikipäästalkkaaja luulee kaiken lähteneen samasta näppiksestä. Mukavahan noita on huijata koska alunperin hommaa pyöritetään kerran stalkkamisella. Sitä saa mitä tilaa. Pienempi häpeä tämän oivaltaminen on kuin huumeita tynnyreillä vierittää....syyttäjät taitavat hävetä itse jos joudutaan nenätysten.
Kyllä tuo vakoiluhomma pian loppuu kun muutkin ihmiset (kuin mä) huomaa kuinka helppo heidän puhelintaan on kuunnella ja katsella.
Kestän. Ne hoidetaan pois päiviltä.