Kaikki ikinä nettiin kirjoittamasi tulee julki sinun nimelläsi varustettuna
Kommentit (33)
Minkä häpeän? Itse kirjoitan nettiin vain asioista, joista puhun muutenkin ääneen tutuille.
Trollaan netissä ja kirjoitelen provoja
Ei hävetä yhtään, mutta vankilareissu olisi varmaan edessä. :)
Ihan sama, mulla on sen verran yleinen etunimi+sukunimi -kombo, että kaimoja on varmaan kymmeniä suomaassa. Löytyypä julkisuuden henkilöäkin joukosta.
Ei tule koska olemme oppineet hämmentämään systeemiä niin että vaihdamme ja kierrätämme koneita :) Mitäs läksit? Minulla ei ole osaa eikä arpaa suureen osaan IP lläni kirjoitetusta eikä kavereillanikaan omistaan. Olemme siis suojassa, sillä kukaan ei voi väittää niitä kirjoittamiseni.
Ihan sama, en usko että muita kiinnostaa (siis tämä on hyvä asia).
En. Olen koukussa trollaamiseen ja kaikenlaista on tullut kirjoiteltua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, mulla on sen verran yleinen etunimi+sukunimi -kombo, että kaimoja on varmaan kymmeniä suomaassa. Löytyypä julkisuuden henkilöäkin joukosta.
Ville Virtanen?
Parhaat trollit kirjoittaa kirjastossa tor selaimen ja vpn:n kautta, vieläpä vaihdellen niitä kirjastoja ja myös kirjoitustyyliään.
Ei. Jätän muutenkin allekirjoitukseni pois vain koska olen niin vaatimaton.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule koska olemme oppineet hämmentämään systeemiä niin että vaihdamme ja kierrätämme koneita :) Mitäs läksit? Minulla ei ole osaa eikä arpaa suureen osaan IP lläni kirjoitetusta eikä kavereillanikaan omistaan. Olemme siis suojassa, sillä kukaan ei voi väittää niitä kirjoittamiseni.
Luulet ettei webbikamera osaa ottaa kuvaa. Hahhah :D oot jäänyt nykytekniikan kehityksestä vähän jälkeen. Ellet pussi päässä kirjottele. Ja puhumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kerro toi satu oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet ettei webbikamera osaa ottaa kuvaa. Hahhah :D oot jäänyt nykytekniikan kehityksestä vähän jälkeen. Ellet pussi päässä kirjottele. Ja puhumatta.
Kameran voi peittää, ja mikin.
Häpeän kestän, mutta uhkailuista en ole varma.
Suomalaismiehistä melkein 72 prosenttia on YLIPAINOSIA. :D
Ei haittaa koska en ole koskaan kirjoittanut mitään rikollista.
Se on hienoa. On kiva nähdä ketkä naiset ovat minulle toivoneet kuolemaa ja sairautta, koska olen eri mieltä heidän kanssaan. En muuten jätä asiaa ihan sitten siihen. Saa vastata huutoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teipattu kuule kaikki koneitten kamerat ihan aina. Yhtään kuvaa kun ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus keyboard warrior feministi ei tuollaisia mieti tahi osaa. Sua alkoi jo pelottaa:D defenssit jo päällä etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Se on hienoa. On kiva nähdä ketkä naiset ovat minulle toivoneet kuolemaa ja sairautta, koska olen eri mieltä heidän kanssaan. En muuten jätä asiaa ihan sitten siihen. Saa vastata huutoonsa.
Mies jokin luku + hirmuinen määrä muita lukuja?
Pakkohan se olisi kestää.