Tässä vaiheessa kesää sitä aina helpottuu, kun ei ole enää kouluikäisiä lapsia
Kommentit (12)
Mä odotan, että mun kouluikäinen lapsi aikuistuu eikä tarvitse enää olla tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai millaista? Mun lapset on 12 ja 15, en oo havainnut järjetöntä touhotusta.
Jos hän oli touhottava päsmäriäiti jonka lapset opetettu olemaan vaan sormi keskellä suuta kun äiti touhottaa? Silloin voi olla, että kaikki ja vähän päälle kasaantuu äidin niskaan. Tuo "vähän päälle" sitä henkilön omaa turhaa stressaamista ja tyhjästä touhotusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan, että mun kouluikäinen lapsi aikuistuu eikä tarvitse enää olla tässä maassa.
Sinähän teitkin sen lapsen vain päästäksesi siitä eroon.
Samalla repulla mentiin monta vuotta, no ehkä uusi lippis ostettiin. Ne liikuntatuntien väline asiat oli kovimpia muistaa tai tietää mutta pääasia että oppilas oli itse ainakin paikalla 😃
En ymmärrä aloitusta. Eikö lapsen elämän kaikkien kehitysvaiheiden sietäminen kuulukaan vanhemmuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Samalla repulla mentiin monta vuotta, no ehkä uusi lippis ostettiin. Ne liikuntatuntien väline asiat oli kovimpia muistaa tai tietää mutta pääasia että oppilas oli itse ainakin paikalla 😃
Eikö teillä koskaan ostettu syksyksi uusia kouluvaatteita ja kenkiä?
Muistetaan elää onnellisena joka hetkessä.
Lapsiperhearki on elämän parasta aikaa.😊
Uusi uhriutumisen aihe. Yleensähän täällä valitetaan miten hirveää aikaa vauvuosi on. Ja uhmaikä. Ja teinivuodet. Ja lasten aikuistuminen kotoa muuttamisineen. Ja sitten miten hirveää on kun pitäisi jaksaa sietää miniää ja lastenlapsia. Vttu mitä kypsymättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä koskaan ostettu syksyksi uusia kouluvaatteita ja kenkiä?
En oo se, jolle vastasit, mutta meillä on joskus ostettu, joskus ei. Useammin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän teitkin sen lapsen vain päästäksesi siitä eroon.
Häh? En mä lapsesta ole eroon haluamassa, luitko ollenkaan viestiä?
Koulut nyt sattuu olemaan kiinteästi samassa paikassa, eikä etäkoulu ole meille vaihtoehto.
Ai millaista? Mun lapset on 12 ja 15, en oo havainnut järjetöntä touhotusta.