Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan kestänyt Pipelle-tulosten saamisessa?

Vierailija
21.09.2019 |

Hirveä stressi/huoli...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sanoi lääkäri. Tuli jotain 3 viikossa. Varmaan posti on hitaampaa kuin hän arvioi.

Pelkäätkö kohdun limakalvon syöpää? Gynekologi sanoi, että se on usein hoidettavissa. Siis kilteimpiä syöpien maailmassa. (itse ajattelen, että ei varmaan voi sen varaan laskea. Osa on sitten varmaan vaarallisiakin)

Vierailija
2/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän mä pelkään. Toisaalta ultrassa ei näkynyt mitään huolestuttavaa. Vuodot vaan järkyttävät. Kuukausi voi HUS:n lekurin mukaan mennä tuloksissa ja se kohta täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan joutuu oottaa :(

Vierailija
4/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pipellessä 6.6 ja 12.7 lääkäri soitti ja kertoi, että syöpää valitettavasti on. Aggressiivisin gradus 3. tyyppi.

Vierailija
5/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä sai alle viikossa. 

Ap tsemp! 

Vierailija
6/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset oireet? Näkyikä ultras jotain?

5 viikkoa kirjoitti:

Kävin pipellessä 6.6 ja 12.7 lääkäri soitti ja kertoi, että syöpää valitettavasti on. Aggressiivisin gradus 3. tyyppi.

Vierailija
7/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän mä pelkään. Toisaalta ultrassa ei näkynyt mitään huolestuttavaa. Vuodot vaan järkyttävät. Kuukausi voi HUS:n lekurin mukaan mennä tuloksissa ja se kohta täynnä.

Kyllä tuloksesi varmaan kohta tulee.

Miehen sukulaisella oli tuo syöpä vanhana. Hänellä oli ainakin se sellaista tyyppiä että lääkäri sanoi, että voidaan jättää leikkaamattakin. (olin itse hänen mukanaan kuulemassa ja mies myös)

Hänellä oli oireena tiputtelua joka päivä, vaikka vaihdevuodet olivat ohi jo vuosikausia aiemmin.

Se jätettiin leikkaamatta (kun leikkauskelpoisuus ei ollut hyvä) ja hän kuoli ihan muuhun asiaan vuoden kuluttua. Hän ei ollut synnyttänyt. Ilmeisesti synnyttäneillä leikkaus on helpompi, en oo varma.

Mulla tosiaan meni tuo 3 viikkoa ja olin Tampereella lääkärillä.

Vierailija
8/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen sukulaisella oli tuo syöpä vanhana. Hänellä oli ainakin se sellaista tyyppiä että lääkäri sanoi, että voidaan jättää leikkaamattakin. (olin itse hänen mukanaan kuulemassa ja mies myös)

Hänellä oli oireena tiputtelua joka päivä, vaikka vaihdevuodet olivat ohi jo vuosikausia aiemmin.

Se jätettiin leikkaamatta (kun leikkauskelpoisuus ei ollut hyvä) ja hän kuoli ihan muuhun asiaan vuoden kuluttua. Hän ei ollut synnyttänyt. Ilmeisesti synnyttäneillä leikkaus on helpompi, en oo varma.

Minä olen eka vastaaja siis

Vierailija
9/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään, että leikkauskelpoisuus ei ollut hyvä sydänläpän takia. Ei liittynyt kohtuun.

Vierailija
10/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tsemp! 

Olen eka vastaaja ja minäkin kävin yksityisellä ja 3 viikkoa meni. Syynä ehkä postin hitaus ja se, että lääkäri on vain kerran viikossa vastaanotollaan.

Vierailija
11/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa kirjoitti:

Mitä sanoi, että saadaanko se pois.

Vierailija
12/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
13/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa aihe.. näkyykö kohdunrungon syöpä ultrassa muutoksena/kasvaimena tm?

Vierailija
14/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten kohdunrungon syöpä näkyisi.

Munasarjat eivät näy aina ultrassa ollenkaan, jos ovat pienet.

Vierailija
15/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tsemp! 

En ainakaan saanut....kyllä niiden tutkiminen vie oman aikansa, käyttävät samoja patologeja kuin julkisetkin.

Vierailija
16/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa aihe.. näkyykö kohdunrungon syöpä ultrassa muutoksena/kasvaimena tm?

Ei näy kolposkopia ja/tai kohdun tähystys ja puolella. V...mäinen toimenpide, mulla kramppasi kohtu niin, että aloin oksentaa.

Vierailija
17/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jäi , pois...pitää tähystää ja ottaa koepaloja.

Vierailija
18/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä sain tulokset reilussa viikossa. Tsemppiä!

Vierailija
19/31 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto...

Vierailija
20/31 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nostan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan