Kirjoitatko maajussille?
Kirjoittaako kukaan? Millä aikataululla homma etenee? Juhannukseksi kaikki jo ohi? Siis kuvaukset jos tulee valituksi?
Kommentit (38)
Mikset kirjoittaisi? Hänelle minäkin aion kirjoittaa!
Veikkaa myös että hän saa eniten kirjeitä.
Miksi puhutaan maajussista, kun seassa on naisiakin? Pitäisi olla maajussi ja maajustiina!
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhutaan maajussista, kun seassa on naisiakin? Pitäisi olla maajussi ja maajustiina!
Puhutaanhan niistä maajussittarina.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaako ottaa osaa?
Miksi ei, jos on valmis koko kansan pällisteltäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Heh, tekisi mieli kirjoittaa sille oliiviöljyhepulle, mutta jätän väliin. Olen yli-ikäinen ja haluaisin vain kannatuksen vuoksi kirjoittaa. Veikkaan, että hän tulee saamaan kirjeitä enemmän kuin kukaan ikinä.
Mua ihmetyttää, että mitä vikaa hänessä on, kun tuolla habituksella ja kotipaikalla bisneksineen ei ole löytänyt naista itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Heh, tekisi mieli kirjoittaa sille oliiviöljyhepulle, mutta jätän väliin. Olen yli-ikäinen ja haluaisin vain kannatuksen vuoksi kirjoittaa. Veikkaan, että hän tulee saamaan kirjeitä enemmän kuin kukaan ikinä.
Jos vain kannattaa haluaa, niin eikö silloin pitäisi kirjoittaa niille, jotka todennäköisimmin saavat vähän kirjeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää, että mitä vikaa hänessä on, kun tuolla habituksella ja kotipaikalla bisneksineen ei ole löytänyt naista itselleen.
Miksi pitäisi olla vikaa? Tasokkaita naisia on Suomessa vähän. Etsii älykästä, kaunista ja nuorta. Siinä on hakemista.
En ole katsonut kyseistä formaattia vuosiin, mutta sen mitä maatiloista tiedän, niin ei kannata yhdenkään naisen tuonne kirjoittaa. Suurin osa maajusseista hakee itselleen ilmaista piikaa tekemään kaikki kotityöt. Noissa maataloissa on tarkkaan määritelty työnjako ja arvot jostain 200 vuoden takaa. Siellä nainen siivoaa, tiskaa, laittaa ruokaa, hoitaa lapset, käy kaupassa ja maksaa yksinään kaikki perheen kulut. Ei kannata yhdenkään naisen sinne kirjotella.
Mielenkiinnolla odotan minkälaisia naisia kirjoittaa hälle. Komea mies.
Maatila nyt mikään orjatyömaa ole. Pah. Tervetuloa nykyaikaan.
Oliiviöljy tarvitsee rinnalleen jonkun tumman ja tulisen kaunottaren. Näen sieluni silmin. Toivottavasti hän sellaisen löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, että mikä on se red flag hänen kohdalla?