Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen tuntuuko usein että vähän vanhemmat esim yli 55 vuotiaat miehet ovat sinulle sopivimpia

Vierailija
21.09.2019 |

jos puhutaan parisuhteesta?

Kommentit (198)

Vierailija
61/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa. Itse olen alta neljäkymmentä ja tapailen päältä viisikymppistä. En näe ongelmaa, persoona se tässä ratkaisee. Jos tästä jotain vakampaa syntyy, niin täytyy vain sitten hyväksyä se, että toisella tulee aikaisemmin kaikenmaailman kremppaa ja krömppää. Mutta entä sitten? Kaikissa asioissa on aina puolensa, suuntaan tai toiseen. Jos pullasta aletaan rusinoita nyppimään, sitä saa tehdä koko loppuelämänsä ja ikinä ei  silti olisi tyytyväinen. 

Nautitaan elämästä tässä ja nyt. 

Sehän on sinun valintasi. Jos joku muu haluaa valita toisin, niin antaa hänen tehdä niin. Silloin ilmeisesti yksin oleminen on se parempi vaihtoehto. Ei pelonkaan kuulu olla parinvalinnan ohjaajaja, että "jos nyt en tuota paljon vanhempaa ota, niin saatan jäädä yksin."

Siis täh, miten sä pystyit mun viestin noin tulkitsemaan?

Jos olen tavannut kivan tyypin, jonka kanssa synkkaa yhteen, niin minusta on toissijaista se, että onko nuorempi, saman ikäinen tai vanhempi. Sillä ei ole mitään tekemistä yksin jäämisen pelon kanssa. Ja olen sitä mieltä, että jos yksin jääminen pelottaa, niin nimenomaisesti pitäisi kohdata pelkonsa ja olla yksin - ja kohdata ne möröt. Ettei tosiaan käy niin, että päätyy olemaan yksin-kaksin jonkun kanssa. 

Mutta niin, kiitos tästä suopeudesta, että minäkin saan kuule ihan valita ihan itte. Tyrsk. 

"Jos pullasta aletaan rusinoita nyppimään, sitä saa tehdä koko loppuelämänsä ja ikinä ei  silti olisi tyytyväinen." (aiemmasta viestistäsi)

Ei pienemmän ikäeron toivominen ole mikään rusina, minkä takia ollaan loppuelämä tyytymättömiä.

Eikä ollut tarkoitus osoittaa mitään erityistä suopeutta juuri sinua kohtaan. Teet nyt ihan itse itsestäsi jotenkin erityisen ottamalla kommentit henkilökohtaisesti.

Vierailija
62/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ikäiseni mies, olen 44. Kiinnostun ihmisistä persoonina, en niinkään sitä ikää siinä ajattele. Tällä hetkellä kiinnostavimmat miehet ovat viiskymppisiä ja siitä alle. Itseäni nuorempia katselen mielelläni, mutta parhaiten juttuun tulee suunnilteen omanikäisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu.

Vierailija
64/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tunnu. Noin +\- 5 vuotta on hyvä. Mieluummin painottuen sinne nuorempaan osastoon.

Vierailija
65/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa vanhemman miehen kanssa, mutta ikäero oli liian suuri. Oli itsestään selvää, että mä teen kotityöt, niin hänen luonaan kuin minun luonani ja muutenkin vanhakantaisia mielipiteitä. Tykkään sluibailla välillä ruoanlaitosta vaikkapa ostamalla eineksiä, mutta mies ei pidä niistä. Lihaa ja perunaa piti olla ruokalistalla. En tiedä, jotenkin vaan ei toiminut. Ja sekin, että omaishoito ei ole mua varten, se on nähty.

Vierailija
66/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuoremmista, en ole koskaan seurustellut tai ollut parisuhteessa edes itseni ikäisten miesten kanssa, saatikka sitten vanhempien

Vierailija
67/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, Ihanko +55 miehelle jopa kelpaisi +40nainen, ihme juttu.Tämä palstahan on täynnä ketjuja, joissa vakuutetaan, että kaikkia miehet haluavat Max 25-vuotiaan naisen.Onko nyt käynyt niin, että +55 mies on kokeillut nuo nuoremmat, ja kukaan ei ole huolinut, ja nyt sitten kelpaisi jo nelikymppiset naiset.Wau, Pitäiskö olla imarreltu????

Vierailija
68/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään nuoremmista, en ole koskaan seurustellut tai ollut parisuhteessa edes itseni ikäisten miesten kanssa, saatikka sitten vanhempien

Totta. Vain nuorempi nainen kelpaa.

Vierailija
69/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta ei kiitos!Ei kiinnosta , ei viehätä fyysisesti ja eikä muutenkaan, eikä kiinnosta alkaa omaishoitajaksi kuusikymppisenä

Vierailija
70/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, lue tarkemmin, puhuin miehistä, olen hetero.

Vierailija
71/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta Max oman ikäinen, en usko, että olisi mitään yhteistä, eikä kyllä seksuaalisesti ikään iskisi

Vierailija
72/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, lue tarkemmin, puhuin miehistä, olen hetero.

Ja minä puhuin naisista. Olen hetero.

Ollaan samaa mieltä.

Vain nuorempi kelpaa.

Vierailija
73/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta Max oman ikäinen, en usko, että olisi mitään yhteistä, eikä kyllä seksuaalisesti ikään iskisi

Ikäero ikäero ikäero ikäero. Jankuti.

Vierailija
74/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa. Itse olen alta neljäkymmentä ja tapailen päältä viisikymppistä. En näe ongelmaa, persoona se tässä ratkaisee. Jos tästä jotain vakampaa syntyy, niin täytyy vain sitten hyväksyä se, että toisella tulee aikaisemmin kaikenmaailman kremppaa ja krömppää. Mutta entä sitten? Kaikissa asioissa on aina puolensa, suuntaan tai toiseen. Jos pullasta aletaan rusinoita nyppimään, sitä saa tehdä koko loppuelämänsä ja ikinä ei  silti olisi tyytyväinen. 

Sehän on sinun valintasi. Jos joku muu haluaa valita toisin, niin antaa hänen tehdä niin. Silloin ilmeisesti yksin oleminen on se parempi vaihtoehto. Ei pelonkaan kuulu olla parinvalinnan ohjaajaja, että "jos nyt en tuota paljon vanhempaa ota, niin saatan jäädä yksin."

Jos olen tavannut kivan tyypin, jonka kanssa synkkaa yhteen, niin minusta on toissijaista se, että onko nuorempi, saman ikäinen tai vanhempi. Sillä ei ole mitään tekemistä yksin jäämisen pelon kanssa. Ja olen sitä mieltä, että jos yksin jääminen pelottaa, niin nimenomaisesti pitäisi kohdata pelkonsa ja olla yksin - ja kohdata ne möröt. Ettei tosiaan käy niin, että päätyy olemaan yksin-kaksin jonkun kanssa. 

Mutta niin, kiitos tästä suopeudesta, että minäkin saan kuule ihan valita ihan itte. Tyrsk. 

"Jos pullasta aletaan rusinoita nyppimään, sitä saa tehdä koko loppuelämänsä ja ikinä ei  silti olisi tyytyväinen." (aiemmasta viestistäsi)

Ei pienemmän ikäeron toivominen ole mikään rusina, minkä takia ollaan loppuelämä tyytymättömiä.

Eikä ollut tarkoitus osoittaa mitään erityistä suopeutta juuri sinua kohtaan. Teet nyt ihan itse itsestäsi jotenkin erityisen ottamalla kommentit henkilökohtaisesti.

Anteeksi, mutta tämä sinun toinenkin vastaus oli vähän kahjo. 

Mitä tahdoin sanoa, että ihminen on kokonaisuus ja johonkin pikkuasioihin takertuminen tai jonkin pikkutarkan toivelistan mukaan eläminen ... no, on aikalailla utopistisissa toiveissa elämistä. Muu elämä menee ohitse, jos takertuu kiinni älyttömiin raameihin. 

Mitä tässä minun ja hänenkin casessa asia on: jees, kiva tyyppi. Vietetään aikaa yhdessä sen aikaa kun se tuntuu hyvältä. Ihankuinko muka toinen kauniista toiveesta nuorenisi muutaman vuoden? Asia, jolle hän, eikä minä voi mitään? Iästä nipottaminen (kunhan lain raameissa pysytään) on jotenkin ... no, kovin pinnallista. Eiku kato, ikä on tärkeää, ihmisestä itsestään viis. Ihminen ei ole mikään autoon verrattavissa oleva kulutushyödyke, jossa vahdataan vuosimallia, ruostetta ja ajettuja kilometrejä.

Mutta no, veikkaan, ettei tämäkään sinua miellytä. Ompahan on asiasi, valinta on tosiaankin sinun. 

Vierailija
75/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen 44v ja en huoli 50 v. miestä. Inhottaa, kun vanhat ukot katselevat. Kaiken huippu oli, kun n. 75v ukko, rollaattorinsa kanssa, bussipysäkillä kertoi etsivänsä vaimoa, joka hoitaisi häntä. Mikä näitä ukkoja oikein vaivaa?

Vierailija
76/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Kiinnostus kohdistuu kyllä 35-45 miehiin. Ennemminkin alle 40 vuotiaisiin. Itse 45v.  Jostain syystä myös nuoremmat miehet ovat aina lähestyneet minua, varmaan siksi että näytän selkeästi ikäistäni nuoremmalta.  Jostain syystä suurin osa 45+ miehistä ukkoontuu ja ei pidä itsestään fyysisesti hyvää huolta.

Vierailija
77/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ikäjankkaajia on mielenkiintoista seurata.

Voi miettiä eikö he ajattele ihmisestä mitään muuta.

Outoa.

Vierailija
78/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Kiinnostus kohdistuu kyllä 35-45 miehiin. Ennemminkin alle 40 vuotiaisiin. Itse 45v.  Jostain syystä myös nuoremmat miehet ovat aina lähestyneet minua, varmaan siksi että näytän selkeästi ikäistäni nuoremmalta.  Jostain syystä suurin osa 45+ miehistä ukkoontuu ja ei pidä itsestään fyysisesti hyvää huolta.

Tietenkin näytät ikäistäsi nuoremmalta BUHAHA.

Kuten kaikki.

Voi voi täti.

Vierailija
79/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ikäjankkaajia on mielenkiintoista seurata.

Voi miettiä eikö he ajattele ihmisestä mitään muuta.

Outoa.

Ei mullekaan ikä lukuna ole mitenkään merkittävä asia, mutta selvästi vanhemman näköinen ei vaan viehätä. Siinä ei toki auta nuoruuskaan, eli jos ei miellytä niin ei miellytä. Turha kai niistä on kenenkään palkokasveja vetää mihinkään. Jos toista ei kiinnosta niin ei sitä oikein voi pakottaakaan. Toimii molempiin suuntiin. 

Vierailija
80/198 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta tämä sinun toinenkin vastaus oli vähän kahjo. 

Mitä tahdoin sanoa, että ihminen on kokonaisuus ja johonkin pikkuasioihin takertuminen tai jonkin pikkutarkan toivelistan mukaan eläminen ... no, on aikalailla utopistisissa toiveissa elämistä. Muu elämä menee ohitse, jos takertuu kiinni älyttömiin raameihin. 

Mitä tässä minun ja hänenkin casessa asia on: jees, kiva tyyppi. Vietetään aikaa yhdessä sen aikaa kun se tuntuu hyvältä. Ihankuinko muka toinen kauniista toiveesta nuorenisi muutaman vuoden? Asia, jolle hän, eikä minä voi mitään? Iästä nipottaminen (kunhan lain raameissa pysytään) on jotenkin ... no, kovin pinnallista. Eiku kato, ikä on tärkeää, ihmisestä itsestään viis. Ihminen ei ole mikään autoon verrattavissa oleva kulutushyödyke, jossa vahdataan vuosimallia, ruostetta ja ajettuja kilometrejä.

Mutta no, veikkaan, ettei tämäkään sinua miellytä. Ompahan on asiasi, valinta on tosiaankin sinun. 

Et nyt jostain syystä halua ymmärtää, ettei sinun suhteesi tai sen sisältö erityisemmin kiinnosta.

Jos joku muu haluaa pitää ikäeron pienempänä, ei se ole mikään osoitus loppumattomasta tyytymättömyydestä tai uusien vikojen etsimisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme