40+ nainen tuntuuko usein että vähän vanhemmat esim yli 55 vuotiaat miehet ovat sinulle sopivimpia
Kommentit (198)
Ei. Olen aina viehättynyt suurin piirtein itseni ikäisistä, joten ehkä tykkään 55+ miehistä sitten kun olen 55+. Nykyinen miesystäväni on 3 vuotta nuorempi.
Hahaha ei kiinnosta yhtään!
Nää itseään "nuorekkaiksi viisikymppisiksi" kuvittelevat ovat yhtä kääkkiä kuin ikätoverinsa.
No ei todellakaan tunnu. Olen 44v. Jos olisin nyt haku päällä niin etsisin jotakuinkin saman ikäistä eli 42-46 vuotiasta miestä. 55v olisi liian vanha mulle.
Olen 42v ja mieheni 37v. Olemme olleet 12 vuotta yhdessä ja ikäero on just hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha ei kiinnosta yhtään!
Nää itseään "nuorekkaiksi viisikymppisiksi" kuvittelevat ovat yhtä kääkkiä kuin ikätoverinsa.
Yleensä itsensä nuorekkaaksi kuvaileva on tavallista rupsahtaneempi.
Ei tunnu, vanhat miehet ovat fyysisesti epämiellyttäviä. Tunne-elämäkin niillä on jotenkin tunkkainen. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan tunnu. Olen 44v. Jos olisin nyt haku päällä niin etsisin jotakuinkin saman ikäistä eli 42-46 vuotiasta miestä. 55v olisi liian vanha mulle.
Miksi aina pitää laittaa myös muutama vuosi oman alle vaikka tiedät että mies tulee olemaan vanhempi sinua. Mikset reilusti hae 44 - 50 vuotiasta?
Hyi yök ei ikinä, nykyinen 32v on vallan passelin ikäinen mulle.
N41
Mä oon 43v.Yli 50v en haluaisi.Suunnilleen samanikäisen.
Ei todellakaan kiinnosta, pidän parikymppisistä.
Usein? Ei tunnu usein siltä. Yksi 16v vanhempi ihastus on ollut, muttei aikomustakaan tehdä asialle mitään. Liikaa ikäeroa.
Olen 44v. 40-50v mies olisi passeli, ei nuorempi eikä vanhempi.
Maailma on muuttunut meidän nelikymppistenkin ympärillä niin nopeaa vauhtia, että moni ei ole pysynyt perässä. Yli 55-vuotias ehti olla työelämässä monta vuotta, ennen kuin sinne ilmestyi ensimmäinen tietokone. (kevyesti yleistäen)
Oman ikäisetkin tuntuu usein asenteiltaan vanhanaikaisilta, kuinka todennäköistä olisi löytää 15 vuotta vanhempi, aidosti moderni ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu, vanhat miehet ovat fyysisesti epämiellyttäviä. Tunne-elämäkin niillä on jotenkin tunkkainen. Ei kiitos.
Tämä! Etten paremmin sano!
Ulkonäkö sikseen, mutta ovat kaavoihinsa kangistuneita, mitä olen kokeillut. Kuollaan mieluummin kun hyväksytään mitään muutosta omaan elämään, kaiken pitää memnä samaa latua ja kuten miespappa haluaa, hamaan loppuun saakka. Jopa matkakohteet valitaan vanhoista tutuista, eihän sitä muuten voi rentoutua. Että jos nyt joku nuorempi nainen haluaa muokkautua herran ex-vaimon malliin, muuttaa entiseen perheen kotiin ja joustaa miehen haluamaan vähän kaikessa, niin mikä ettei. Mulle ei sopinut.
Eikä minusta 53 v. tunnu yhtään siltä, että 70 v. miehet olisivat minua varten :D
Kyllä tässä iässä kannattaa katsella jo vähän nuorempaa. Potenssiongelmien todennäköisyys kasvaa iän myötä. T. nelikymppinen nainen
12 vuotta vanhemmissa miehissä on ollut aina sitä jotakin. En tiedä miksi, mutta mieleenpainuvimmat miehet elämässäni ovat olleet aina tuon verran vanhempia. Äly ja miehekkyys kohdillaan.
Mikä siinä muuten on kun omassa nuoruudessani huomasin että päälle 50 vuotiaat alkoholisoituneet miehet oli eniten kimpussa siinä 16-19v iässä ja usein näkee turuilla ja toreilla näiden deekupappojen vonkaavan teinejä, että tuleeko viinan aiheuttamien vaurioiden mukana teinipillun metsästysvietti alkoholisteille?