40+ nainen tuntuuko usein että vähän vanhemmat esim yli 55 vuotiaat miehet ovat sinulle sopivimpia
Kommentit (198)
Ei tunnu koska meitä 30-50 vuotiaita naisia on n. 20000 vähemmän kuin saman ikäisiä miehiä. Katselen siis 30-45 vuotiaita, joilla on jo lapsia koska minullakin on. Itse olen 45-vuotias. Yli 55-vuotiaita miehiä taas on vähemmän kuin saman ikäisiä naisia.
Nojaa. Itse olen alta neljäkymmentä ja tapailen päältä viisikymppistä. En näe ongelmaa, persoona se tässä ratkaisee. Jos tästä jotain vakampaa syntyy, niin täytyy vain sitten hyväksyä se, että toisella tulee aikaisemmin kaikenmaailman kremppaa ja krömppää. Mutta entä sitten? Kaikissa asioissa on aina puolensa, suuntaan tai toiseen. Jos pullasta aletaan rusinoita nyppimään, sitä saa tehdä koko loppuelämänsä ja ikinä ei silti olisi tyytyväinen.
Nautitaan elämästä tässä ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nelikymmpiset naiset ovat keskimäärin paremmassa kunnossa kuin ikäisensä miehet, joten siinä iässä kannattaa naisen katsella ennemmin hieman nuorempia.
Niin varmaan. Ja peukkua tulee tietenkin mammoilta.
Nämä toistuvat ikäketjut on huvittavia.
Kiltisti sanottuna. Koko ajan uusia. Mammat peukuttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Nojaa. Itse olen alta neljäkymmentä ja tapailen päältä viisikymppistä. En näe ongelmaa, persoona se tässä ratkaisee. Jos tästä jotain vakampaa syntyy, niin täytyy vain sitten hyväksyä se, että toisella tulee aikaisemmin kaikenmaailman kremppaa ja krömppää. Mutta entä sitten? Kaikissa asioissa on aina puolensa, suuntaan tai toiseen. Jos pullasta aletaan rusinoita nyppimään, sitä saa tehdä koko loppuelämänsä ja ikinä ei silti olisi tyytyväinen.
Sehän on sinun valintasi. Jos joku muu haluaa valita toisin, niin antaa hänen tehdä niin. Silloin ilmeisesti yksin oleminen on se parempi vaihtoehto. Ei pelonkaan kuulu olla parinvalinnan ohjaajaja, että "jos nyt en tuota paljon vanhempaa ota, niin saatan jäädä yksin."
40v mies on papparainen joka kuuluu vanhainkotiin.
40v nainen on hehkeimmillään.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkö ajattelit trollata ja aiheuttaa taas huutokonsertin?
Eikö ois kannattanut edes jakaa useampaan kommenttiin?
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu koskaan tuolta, pidän itseäni n. 10 vuotta nuoremmisra.
N 44
Eikö luonne tai äly merkitse mitään?
Hämmentävää. Ja tätä peukutetaan. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaaja on se joka näitä ketjuja aloittaa taukoamatta koko ajan.
Mieti sitä hetki.
Olen 30 ja katselen nykyään vain vähintään 60-vuotiaita.
Nojaa. Mitä pks koulutettua tarjontaa katsoo, niin miehet ovat ns. laadukkaampia ja halutumpaa tavaraa vanhempina, mitä samanikäiset naiset. Puhutaan noin 45+ iästä alkaen. En lainkaan ihmettele, jos mies hakee nuorempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä hetki.
Aivan yhtä helposti se kommentoi ketjuihinsa aiheuttaakseen vastakkainasettelua. Sillähän nämä ikäeroketjutkin usein vedetään käyntiin, että saadaan tyhjästä ihmiset toistensa kimppuun.
"Trollaaminen on hetkeen tarttumista. Pitää olla hereillä ja hypätä oikeaan aikaan mukaan yhteiskuntaa kuohuttavaan keskusteluun. Trollin tavoitteena on vain luoda riitaa ja vastakkainasettelua, eikä välttämättä edes ajaa omaa agendaansa." https://yle.fi/uutiset/3-10941826
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä hetki.Aivan yhtä helposti se kommentoi ketjuihinsa aiheuttaakseen vastakkainasettelua. Sillähän nämä ikäeroketjutkin usein vedetään käyntiin, että saadaan tyhjästä ihmiset toistensa kimppuun.
"Trollaaminen on hetkeen tarttumista. Pitää olla hereillä ja hypätä oikeaan aikaan mukaan yhteiskuntaa kuohuttavaan keskusteluun. Trollin tavoitteena on vain luoda riitaa ja vastakkainasettelua, eikä välttämättä edes ajaa omaa agendaansa." https://yle.fi/uutiset/3-10941826
Olisi hienoa jos ihmiset käyttäisivät aivojaan eivätkä lähtisi näihin Ikiksen loputtomiin aloituksiin aina mukaan.
Mutta ei.
Mulle kelpais vanhempi, komea, hyväryhtinen ja -raaminen mies siinä tapauksessa, että hän on täysin leipääntynyt seksiin ja kaikkeen siihen liittyvään. Lompakko toki pitää olla kunnossa, että on tarjota ns. "mukava elämä" ja pihi ei missään nimessä saa olla. Voitais keskustella, matkustella ja hengata yhdessä. Näillä kriteerein voisin harkita, mutta muuten never ever.
Vierailija kirjoitti:
Nojaa. Mitä pks koulutettua tarjontaa katsoo, niin miehet ovat ns. laadukkaampia ja halutumpaa tavaraa vanhempina, mitä samanikäiset naiset. Puhutaan noin 45+ iästä alkaen. En lainkaan ihmettele, jos mies hakee nuorempaa seuraa.
Mutta tässä ketjussa keskustellaankin siitä, tuntuuko 55+ mies 40+ naisesta sopivimmalta ehdokkaalta parisuhdetta ajatellen. Naiset ovat vastanneet aika yksimielisesti, että ei tunnu. 40+ naiset on siitä etuoikeutetussa asemassa, että he osaavat olla vallan onnellisia ilman parisuhdettakin. Jos vaihtoehtoina on 55+ mies tai sinkkuus, valinta on helppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tässä ketjussa keskustellaankin siitä, tuntuuko 55+ mies 40+ naisesta sopivimmalta ehdokkaalta parisuhdetta ajatellen. Naiset ovat vastanneet aika yksimielisesti, että ei tunnu. 40+ naiset on siitä etuoikeutetussa asemassa, että he osaavat olla vallan onnellisia ilman parisuhdettakin. Jos vaihtoehtoina on 55+ mies tai sinkkuus, valinta on helppo.
Entä jos se 55v mies on luonteeltaan ihana?
Ai niin ettähän te ikäjankuttajat mistään muusta ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sinun valintasi. Jos joku muu haluaa valita toisin, niin antaa hänen tehdä niin. Silloin ilmeisesti yksin oleminen on se parempi vaihtoehto. Ei pelonkaan kuulu olla parinvalinnan ohjaajaja, että "jos nyt en tuota paljon vanhempaa ota, niin saatan jäädä yksin."
Siis täh, miten sä pystyit mun viestin noin tulkitsemaan?
Jos olen tavannut kivan tyypin, jonka kanssa synkkaa yhteen, niin minusta on toissijaista se, että onko nuorempi, saman ikäinen tai vanhempi. Sillä ei ole mitään tekemistä yksin jäämisen pelon kanssa. Ja olen sitä mieltä, että jos yksin jääminen pelottaa, niin nimenomaisesti pitäisi kohdata pelkonsa ja olla yksin - ja kohdata ne möröt. Ettei tosiaan käy niin, että päätyy olemaan yksin-kaksin jonkun kanssa.
Mutta niin, kiitos tästä suopeudesta, että minäkin saan kuule ihan valita ihan itte. Tyrsk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se 55v mies on luonteeltaan ihana?
Ai niin ettähän te ikäjankuttajat mistään muusta ymmärrä.
Niin. Kun se pelkkä ihana luonne ei vielä takaa mitään. Monella miespuolisella ystävällänikin on ihana luonne. Silti ovat ystäviä, muuta en heistä halua. +55v mies tuo vääjäämättä mieleen omat vanhemmat ja heidän ikääntymisensä. Olen vasta seurannut heidän kognitionsa muuttumista suunnilleen tuossa iässä. Sama pitäisi käydä nyt läpi miehen kohdalla? Ei kiitos. eri
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök ei ikinä, nykyinen 32v on vallan passelin ikäinen mulle.
N41
Samaa mieltä! Minäkin katson vain nuorempia naisia.
Mies
Ei tunnu koskaan. Sopiva ikä haitari 35- pari vuotta itseä vanhempi. Paapat voi etsiä oman ikäisiään mummoja suhteisiin.