Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien aikojen biisi joka saa teillä syystä tai toisesta karvat pystyyn ja aiheuttaa voimakkaan yök-ilmiön?

Vierailija
20.09.2019 |

Minulla biisinä Mamba: Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä.

Kamalassa krapulassa teininä ja aamulla kaverin luona heränneenä, oksentanut varmaan 10 kertaa vessassa aamuyöstä saakka, ja kaveri soittaa tuota biisiä täysillä ainakin 15 kertaa peräkkin siksi koska oli mennyt poikki kundikaverinsa kanssa. Tuntui että pää hajoaa ja loputkin sisälmykset tulee ulos!

Mikä biisi teillä ja miksi?

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamban Älä jätä minua.

Vierailija
22/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robbie Williams - Millennium

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yö: Rakkaus on ruumiin valkoinen

Koko Yön tuotanto.

Pahan akselilla yhdessä em. Mamban ja Suurlähettiläiden kanssa. Paha kolminaisuus.

Vierailija
24/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yö: Rakkaus on ruumiin valkoinen

Koko Yön tuotanto.

Juuri näin.

Vierailija
25/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helevatan Rusketusraidat-biisi!!!

Oli lämmin kesäpäivä, asuimme tuolloin vielä kerrostalossa ja lyhyt, isokokoinen hellemekkoinen mamma oli ajanut autonsa keskelle pihaa ja laittanut soimaan tuon biisin ja yritti saada lapsiaan ja lasten kavereita tanssimaan sitä biisiä. Pomppi ja hölskyi itse kuin viimeistä päivää ja kailotti sitä nuotin vierestä. Soitti sitä monta kertaa peräkkäin, ja jossain vaiheessa mieheni katsoi pihalle ja sanoi yökkäillen että jos tuo emäntä alkaa kohta riisumaan vaatteitaan ja esittelemään rusketusraitoja tuolla julkisesti ja jatkaa biisin huudatusta, niin hän soittaa poliisit paikalle. Ilmeisesti joku kävi sanomassa mammalle kun musiikki loppui ja autonsa ajettiin takaisin pysäköintipaikalle.

Vierailija
26/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussycat Dolls - Dont cha ja sit se Pink, lil kim, Christina ketälie - Lady Marmelade. Välitön inho hyi hele!

Vierailija
27/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marvin Gaye: Sexual healing

Ai että mä inhoan sitä mankumista ja uikutusta!

Vierailija
28/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolmannen naisen biisit.

Vierailija
29/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unbreak my heart, Toni Braxton: ranteet auki-ulinaa. Kaamea kappale

Vierailija
30/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam Cooke : What a wonderful world

Vierailija
31/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Valon Love's the funeral of hearts... tosin en oo ikinä edes kuullu koko biisiä kokonaan, pakko vaihtaa heti kanavaa kun kuulee sen oksettavan lässyttävän lauluäänen ja ruman melodian.

Vierailija
32/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiskarin kahvimaito rintamaito biisi, en muista tarkkaa nimeä.

Vierailija
33/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bury a friend - Billie Eilish. En tiedä miksi mut pakko sulkee radio jos alkaa soimaan.

Vierailija
34/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapion kaikki kappaleet

Vierailija
35/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös Mamba, mutta ei sama kappale vaan Lauantai-ilta.

Samoin. Mamba on aina ollut kuvottava, mutta erityisesti tuo. Valokuvia voisi olla siedettävä, ellei Radio Nova olisi marinoinut sillä eetteriä yhteen aikaan.

Dannyn 70 -luvun hitit, kuten Kuusamo ( Toto Gutugnon tekemä, tiesittekö? ) ja Papadaa...jne, alkujaan kai Persialaisella torilla, joka tuntui silloin kestävän tunteja. Siihen päälle imelähkö imago, joka ei vastaa todellisuutta mutta juuttui mieleen.

Jätkän humppa, Finnshits, Hectorin omituisimmat mielenkaivelut.

Vierailija
36/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi Wuorela - Naimisiin

Sanoitukset, superärsyttävä kitarariffi jne.

Vierailija
37/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiss Fm:n ohjelmisto. Sanni. Abreu. Kaikki metallisen huutavat ja sirkuttaen lässytetyt laulut.

Vierailija
38/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin discoissa viihtyvä menevä teinityttö, ja eräs finninen laiha reppana teinipoika oli kiinnostunut minusta. Tuo poika oli vetänyt kännit ja soitti meille lankapuhelimella (tuolloin ei ollut vielä kännyjä) yöllä ja ulisi ja voihki Lionel Richien Hello-biisiä ja itki välillä ja sitten jatkoi. Vastasin 3 kertaa ja löin luurin kiinni ja käskin lopettaa. Isäni vastasi 4:n kerran ja pyysi lopettamaan, tämä lauloi sitä isällenikin ja soitti silti uudestaan. Lopulta koko perheeni, eli isä ja äiti sekä siskoni, puistelimme päitämme väsyneinä luurin ääressä ja he totesivat että kaikenlaisia kavereita sinulla on.

Meidän piti repiä puhelin seinästä aamuun asti, jottei häiriköisi.

Sain kuulla tuosta perheeltäni vuosikausia!

Tuo poika halusi tanssia minun kanssa kyseistä biisiä mutta kieltäydyin koska olin ihastunut toiseen. Seuraavan kerran kun näimme, sanoin että lopettaa tuollaisen soittelun, väitti ettei ollut soittanut. Ei muistanut kun oli ollut niin kännissä. Sain silti olla rauhassa.

Tuon jälkeen minua kuvottanut aina kun kuulen tuon biisin.

Vierailija
39/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Vilkkumaan Ingälssin Läurää!

Argggh!

Vierailija
40/149 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurlähettiläät vetää vertoja Mamballe. "Kun tänään lähden" ei onneksi soi enää kovin usein. Hrrr.

Ko. bändi tuntui aina Mamba- fanien pikkusiskojen suosikilta. Niissä on jotenkin sama, haalea maku. Tosin Mamba maistui eltaantuneelta. Välissä oli karkinmakeaa Bocart co:ta ja niiden päälle hapantunut, sitkistynyt Yö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme