Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien aikojen biisi joka saa teillä syystä tai toisesta karvat pystyyn ja aiheuttaa voimakkaan yök-ilmiön?

Vierailija
20.09.2019 |

Minulla biisinä Mamba: Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä.

Kamalassa krapulassa teininä ja aamulla kaverin luona heränneenä, oksentanut varmaan 10 kertaa vessassa aamuyöstä saakka, ja kaveri soittaa tuota biisiä täysillä ainakin 15 kertaa peräkkin siksi koska oli mennyt poikki kundikaverinsa kanssa. Tuntui että pää hajoaa ja loputkin sisälmykset tulee ulos!

Mikä biisi teillä ja miksi?

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppi.

Vierailija
142/149 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deee-lite - Groove is in the heart

Kirsty MacColl - Walking down Madison

Prodigy - Firestarter

Tuossa joitakin. Yhtä ainoaa ei pysty sanomaan.

Hei, Prodigy ja The prodigy on eri  bändit. Prodigy oli räppäri amerikasta ja The prodigy on oikea mitä tarkoitat Firestarter biisillä. Tarkkuutta. Mun kaveri etti kerran spotifystä Prodigy nimellä ja oli ihan et onks tää alkanu tekemään räppiä :DDDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi Mombasaan vain päivä elämää...

Aivan karsea biisi! Esittäjää en tiedä, enkä haluakaan tietää. Meille näytettiin ala-asteella Mombasa-elokuva ja minulle jäi siitä moneksi viikoksi jotenkin ahdistava ja syöpäinen olo, herkkä lapsi kun olin. Nykyään aikuisenakin tuo kappale tuo soidessaan vielä sen ahdistavan olon hetkeksi takaisin, varsinkin jos jää soimaan päähän. 

En ole tuota elokuvaa nähnyt, mutta 2000-luvulla yläasteella ollessani kyseinen renkutus tuli ovista ja ikkunoista - ja voi kuinka inhosinkin sitä!! Melko perverssi vaikutelma tuli siitä kipaleesta jo teininä ja näin myöhemminkin tulee vain mieleen limainen jätkä, joka houkuttelee naista seksiin ja sitten kaihoisasti puhelee siitä, miten ollaan rannoilla ja vedessä sitä harjoitettu. Biisi saattaisi ehkä itsessään mennä, mutta laulajan ääni luo aivan liian voimakkaat mielikuvat. Kosketellaan simpukkaa, just joo...

Sitten Jukka-Pojan Oot silkkii sylissäni, samat panovibat, eri ympäristö, erilaiset asennot.

Rusketusraidoista tulee mieleen, että joku on hinkannut itsensä ulosteella ruskeaksi.

Suomipoppia en yleensäkään kestä kuulla.

Vierailija
144/149 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun suomenkielisen naisen esittämä biisi jota kuulee pakosta joissain julkisissa tiloissa. Sanat menee jotenkin 'hullu sä oot ja hullummaksi tuut' tms. ja sitä sitten toistetaan. 😖

Vierailija
145/149 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Viskarin Suomen muotoisen sienen alla on ihan hirveä! "Entä jos, entä jos uuuu-uuu-uuuu...." Kaikki vitun turhat menneisyyden failit kerätty jonoon ja niitä sitten wt väki hoilaa siideripöhnässä mukana: entä jos entä jos uuuuuu-uuuuu-uuuuu.....

Painajainen.

Vierailija
146/149 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mombasa ja Tahdon rakastella sinua

Mombasastahan saisi kunnon voimaantumislaulun Gambian seksiloma-mammoille, kunhan vaan vaihtaa nimeksi Banjul ja sanat jotenkin tähän tyyliin:

Panetti niin

Siis lähdin Banjuliin

Lempi n**kerin, sit' ei voittaa voi

Sängyn jouset soi

Ja mä huusin 'oi, oi, oi!'

jne.

Vierailija
147/149 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltsun Sinä ansaitset kultaa. Vai mikäsenniminytolikaan. Hirvein itsesääliruikutusbiisi sitten Elämän valttikorttien.

Vierailija
148/149 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yö: Rakkaus on ruumiin valkoinen

Miten?? Noin moni vihaa tota What

Vierailija
149/149 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on noin paljon kappaleita joita täällä vihataan?? Itse vihaan yksittäisiä biisejä jos ne ei ole Urheilu tapahtuman tauolla tai elokuvassa koska minusta vähän huonotkin biisit sopii elokuvaan joku mua kiinnostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän