Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordea väittää minulla olevan väärä PIN-koodi vaikka en ole vaihtanut sitä?

Vierailija
20.09.2019 |

Mikähän homma nimi on? Nyt on taas vuorokauden lukittuna kun muka laitoin väärän pin-koodin. Näen pankkiprofiilini sisällön, mutta en pysty maksamaan laskuja. Muita?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up. Saako muut maksettua laskuja normaalisti? Itselläni ongelmat alkoivat eilen.

Vierailija
2/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te muut Nordean asiakkaat maksaneet käyttämällä tunnuslukusovellusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla tapahtui toi oli tili tyhjentynyt.

Onko joku "pankista" ottanut yhteyttä tai oletko asentanut kännykkään jotain uutta äppsiä viime aikoina?

Vierailija
4/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mulla tapahtui toi oli tili tyhjentynyt.

Onko joku "pankista" ottanut yhteyttä tai oletko asentanut kännykkään jotain uutta äppsiä viime aikoina?

Ei ole uutta appia eikä pankista ole tietoja kyselty enkä myöskään ole tietojani minnekään syöttänyt. Pääsen pankkisovellukseen puhelimella, mutta en pysty maksamaan tmv.

Vierailija
5/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama tänä aamuna. Lukossa ovat huomiseen asti. :/

Vierailija
6/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyin maksamaan tänään laskun Nordean tililtäni.

Käytän kuitenkin tunnuslukulaitetta ja tietokonetta. (Firefox)

Vierailija
7/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, menee vastaus vähän asian vierestä, mutta nämä jutut on ihme kummajaisia nykyään.

Itselleni ei onnistunut maksu kaupassa pankkikortilla (liian monta yritystä väärällä PIN:llä muka), mutta nettipankki ja automaatit toimivat kyllä. Otin yhteyttä pankkiin ja sanoivat, että käy ottamassa Otto-automaatista kaksi kertaa tilitapahtumat, niin asia korjaantuu.

Siis olet latonut ostokset tiskiin lähikaupassa ja sitten maksupääte inttää, että ehei...

Onneksi oli toinen kortti lompakossa.

Mutta eihän asioiden pitäisi näin mennä. Nyt olen alkanut varautumaan ongelmiin siten, että nostan pankkitililtäni palkkapäivänä 500 euroa ja maksan ostot käteisellä. Ei kiinnosta olla huomion kohteena katteettoman tilin omistajana.

Vierailija
8/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi eilen. Nyt on huomisiltaan lukossa koko paska. Oletko sinäkin varma, että käytit oikeaa PIN-koodia?

Vierailija
9/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, menee vastaus vähän asian vierestä, mutta nämä jutut on ihme kummajaisia nykyään.

Itselleni ei onnistunut maksu kaupassa pankkikortilla (liian monta yritystä väärällä PIN:llä muka), mutta nettipankki ja automaatit toimivat kyllä. Otin yhteyttä pankkiin ja sanoivat, että käy ottamassa Otto-automaatista kaksi kertaa tilitapahtumat, niin asia korjaantuu.

Siis olet latonut ostokset tiskiin lähikaupassa ja sitten maksupääte inttää, että ehei...

Onneksi oli toinen kortti lompakossa.

Mutta eihän asioiden pitäisi näin mennä. Nyt olen alkanut varautumaan ongelmiin siten, että nostan pankkitililtäni palkkapäivänä 500 euroa ja maksan ostot käteisellä. Ei kiinnosta olla huomion kohteena katteettoman tilin omistajana.

Olen itsekin alkanut nostamaan pikkuhiljaa käteistä, kun tekniikassa tuntuu olevan jatkuvasti ongelmia.

Vierailija
10/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää hyvat toverit käteistä aina mukana, noihin muoviläpysköihin ei ole

luottamista, todennut monta kertaa kaupoissa käydessä, aina siellä joku

jumittelee korttinsa kanssa.

Vierailija
12/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti näyttää mobiilipankki ja tunnuslukuappi toimivan ainakin minulla (iPhonen applikaatiot).

Vierailija
13/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi eilen. Nyt on huomisiltaan lukossa koko paska. Oletko sinäkin varma, että käytit oikeaa PIN-koodia?

Aivan sata varma, sama pin ollut käytössä ajanlaskun alusta saakka.

Vierailija
14/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteistä on hyvä olla varmuuden varalta, kun näitä selittämättömiä ongelmia tuntuu olevan nykyään yhä enemmän. Käteisnostoistakin veloitetaan, jos nostat rahaa automaatista liian usein. Pakko toimia kohta kuin isovanhemmat aikanaan, että himassa on jossain jemmassa esimerkiksi vanha keksirasia, missä säilytetään rahaa päivittäisiin tarpeisiin ja loput patjan alla.

Vierailija
15/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sata varma, sama pin ollut käytössä ajanlaskun alusta saakka.

No sama juttu täällä. ap

Vierailija
16/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteistä on hyvä olla varmuuden varalta, kun näitä selittämättömiä ongelmia tuntuu olevan nykyään yhä enemmän. Käteisnostoistakin veloitetaan, jos nostat rahaa automaatista liian usein. Pakko toimia kohta kuin isovanhemmat aikanaan, että himassa on jossain jemmassa esimerkiksi vanha keksirasia, missä säilytetään rahaa päivittäisiin tarpeisiin ja loput patjan alla.

Kyllä todellakin. Tosin pian käteisen käytöstäkin taidetaan luopua. :/

Vierailija
17/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävää, huh.

Jos ei sitten Porvoon nordeassa...

Vierailija
18/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset soita asiakaspalveluun?

Vierailija
19/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tilintyhjennyskommentti Porvoosta siis tarkoitin... 😁

Vierailija
20/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani sain lukkoon taannoin siten, että puhelin sain jonkin hikan ja syötti myös omin päin numeroita. Puhelimen bootti auttoi ongelmaan, mutta lukossahan se sovellus oli vuorokauden.