Ennustan korteista
Tunnin ajan, alkaen 20.25. Kysykää mitä haluatte, pitkät ja monitahoiset kysymykset vievat enemmän aikaa, joten olkaa kärsivällisiä.
Kommentit (75)
Mulla todellakin löytyis kiinnostusta kuulla vastaus, kiitos paljon jos vain haluat ja jaksat jatkaa :)
Mua mietityttää työhön ja rakkauteen liittyvät asiat.
Koska saan rakkaussuhteen ja kuka/millainen mies hän on?
Olen suunnattoman rakastunut mieheen, jonka kanssa suhde ei ikinä tulisi olemaan yhteiskunnan hyväksymä. Hän ei tiedä tunteistani, mutta ajattelen häntä lähes joka hetki, en elä kunnolla niinä päivinä kun en näe häntä. Mitä tapahtuu? Arvostaako hän minua ihmisenä, pitääkö hän minusta, voisiko hän milloinkaan rakastaa minua? Loppuuko tunteeni joskus vai elänkö näin loppuelämäni? Olen aseksuaali, mutta hyvin romanttinen ihminen ja tunnen tietynlaista ääretöntä yhteenkuuluvuutta hänen kanssaan. Hän on tosiaan esimerkiksi huomattavasti vanhempi ja omaa auktoriteettiaseman minua kohtaan.
Ap, voinko kysyä että ajattelitko jatkaa vielä ennustamista?
Tuleeko tästä minun elämästä yhtään mitään ? Päädynkö eroamaan puolisosta.
Tuntuu että kaikki epäonnistuu.
Saanko töitä? Entä muuttuuko parisuhde paremmaksi sen myötä vai ei?
Korteista ennustaminen on syntiä.
Kysykää rukouksessa Jeesukselta.
Miten rakkauselämäni tulevaisuudessa menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö tällä kertaa opiskelemaan haluamaani alaa?
Ei tullut ihan yksiselitteistä vastausta, mutta todennäköisesti.
Halusin tulla kertomaan, että ennustuksesi piti paikkaansa.
Olin jo heittänyt pyyhkeen kehään, mutta tänään tuli sähköpostia, jossa kerrottiin, että sain paikan!
Itsestääselvää tai helppoa se ei ollut, joten ennustuksesi piti paikkaansa myös siltä osin :)
Voin jatkaa huomenna jos vielä löytyy kiinostusta.