Ennustan korteista
Tunnin ajan, alkaen 20.25. Kysykää mitä haluatte, pitkät ja monitahoiset kysymykset vievat enemmän aikaa, joten olkaa kärsivällisiä.
Kommentit (75)
Näetkö tulevaisuudessani uutta kivaa duunipaikkaa?
Kiitos, kun katsot korteista.
Minä ennustan viinapullosta. Lähettäkää kaikki sellainen tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kuulenko miehestä vielä,jonka kanssa olimme yhteydessä kesällä?Tekeekö hän tarvittavia ratkasuja elämässään?
Vahva kyllä. Jonkinlaista muutosta tapahtuu, hän tulee todennäköisesti ottamaan yhteyttä sinuun.
tinja kirjoitti:
Rakkauselämästäni kysymys. Miltä näyttää? Olen eronnut, keski-ikäinen nainen. Löydänkö uuden rakkauden? Yksi ihastus on mutta hän on varattu.
Huonolta näyttää.
Oletko parempi ennustaja/tietäjä kuin legendaarinen Lintukodon Oraakkeli?
Pääsenkö yli mieheni pettämisestä? Saammeko parisuhteen korjattua? Olenko koskaan enää onnellinen?
Pääsenkö työpaikalla eroon minua takanapäin haukkuvasta työkaverista?
Lähteekö hän pois työpaikalta vai vaihdanko minä työpaikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö mulle miestä ja pääsenkö vaihtamaan työtä? Siis ihan toiseen työhön.
Näkyykö että muuttaisin, en viihdy nykyisessä asuinpaikassa, mutta tiettyjen asioiden vuoksi vaikea irrottautua.
Tuli nyt kolme kysymystä. . Kaksi viimeistä tärkeimmät:) kiitos.
Jos odotat herätystä, se on nyt. Laadi suunnitelma, toimi, tee jotakin nykytilanteesi muuttamiseksi ja saavutat läpimurron.
Saako äitini koskaan elämäänsä järjestykseen?
Pääsenkö tavoitepainooni? Vielä n. 30 kg matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö mulle miestä ja pääsenkö vaihtamaan työtä? Siis ihan toiseen työhön.
Näkyykö että muuttaisin, en viihdy nykyisessä asuinpaikassa, mutta tiettyjen asioiden vuoksi vaikea irrottautua.
Tuli nyt kolme kysymystä. . Kaksi viimeistä tärkeimmät:) kiitos.
Jos odotat herätystä, se on nyt. Laadi suunnitelma, toimi, tee jotakin nykytilanteesi muuttamiseksi ja saavutat läpimurron.
Oliko tää ennustus vai joku muu?
Onnistunko vielä saavuttamaan jotakin merkityksellistä elämässäni, sellaista jolla on vaikutusta muihin ihmisiin?
Löydänkö koskaan ammattia tai työtä jossa viihdyn. Monella alalla olen ollut mutta aina jokin tökkii.
Tulenko tekemään töitä vielä? Olen 40 v eläkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minun edetä miehen kanssa nyt vai perääntyä ja antaa tilaa? Ovatko kokemani fiilikset meistä aitoja vai mielikuvitusta?
Olet koettelemuksen edessä joka tulee testaamaan todellisen luontosi. Jonkinlainen yhteenotto tuntuu olevan tuloillaan, halusit tai et, voit vain olla mahdollisimman rehellinen ja suoraselkäinen.
Olisiko parempi erota? Tilanne kärjistyi, voiko tästä vielä selvitä?