Suomen paskin ja paras naislaulaja?
Paskin: Maija Vilkkumaa. Paras. Johanna Kurkela.
Kommentit (22)
Paras: Jenni Vartiainen, Vähemmän hyvä : Laura Voutilainen.
Paskin Maija Vilkkumaa Paras Jenni Vartiainen
Paskin eveliina. En tiedä kuin vain paskoja nimiä ja hyvän nimen tarja turusen. Jotkut ovat niin oksettavia että en edes muista niitä minun makuuni mutta olen säästänyt yhden muistiin mm. Eveliinan.
Paras: Laura Voutilainen
Paskin... huh, niitä on monta.
Vierailija kirjoitti:
Paskin eveliina. En tiedä kuin vain paskoja nimiä ja hyvän nimen tarja turusen. Jotkut ovat niin oksettavia että en edes muista niitä minun makuuni mutta olen säästänyt yhden muistiin mm. Eveliinan.
Eveliinalla on oikeasti hyvä lauluääni. Vaikka et välittäisi sen pissismäisestä tyylistä/persoonasta niin se ei silti tarkoita, etteikö Eve osaisi laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eveliinalla on oikeasti hyvä lauluääni. Vaikka et välittäisi sen pissismäisestä tyylistä/persoonasta niin se ei silti tarkoita, etteikö Eve osaisi laulaa.
Nämä on ihan mielipideasioita. Ei varmasti ole laulutaidoton, mutta aivan liian naukuva laulutyyli hänellä minun makuuni. Enkä ole alkuperäinen kommentoija.
Paskin: Anna Puu
Paras: Jenni Vartiainen
Voi ei miten vaikea kysymys. Parasta en osaa sanoa, mutta paskoja on ihan hirveästi. Sanni, j. Vartiainen, koo, Voutilainen.. Ja sit ne kammottavimmat: anna Puu ja Paula vesala😫🤮🤮. Ehkä paras vois olla Alma..
Yksi parhaista Diandra, huonoista voisi mainita Sannin ja hänen älyvapaat panolaulunsa.
Paras: Maarit, paskin: Maija Vilkkumaa
paskin: sinun suosikki
paras: minun suosikki
paskin: sanni
paras: tarja turunen
Vierailija kirjoitti:
Menikö tunteisiin?
Paskin: Janna, Sanni ym samanlaiset honottaja tusina narisijat.
Paras: Jenni Vartiainen ja ehkä Alma
Paras: Erika Vikman
Paskin: en vaivaa päätäni miettimällä tällaisia
Paras: Suvi Teräsniska
Paskin: J. Kurkela. Ei jaksa kuunnella piipitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö tunteisiin?
Ei, mutta ketjun voi tiivistää tuohon viestiin
Paskin: Jippu
Paras: Jenni Vartiainen