Ennustan korteista
Tunnin ajan, alkaen 20.25. Kysykää mitä haluatte, pitkät ja monitahoiset kysymykset vievat enemmän aikaa, joten olkaa kärsivällisiä.
Kommentit (75)
Mihin suuntaan minun pitäisi tässä vaikeassa elämäntilanteessa kulkea?
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Kannattaako mennä suunnittelemaani operaatioon? Riskit?
Olet "uuden elämän" kynnyksellä. Tässä on mahdollisuus kasvuun ja vapauteen, toisaalta kontrollin menetykseen ja hyljätyksi tulemiseen.
Mitkä kortit sulla on? Miten leikaus aiheuttaisi kontrollin menetyksen tai tulisin hyljätyksi?
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö nuorin poikani haluamaansa kouluun? Menestyykin alalla
Vahvasti jonkilainen vaara/varoitus nousee esiin.
Eräs toinen ennustaja kuvaili minun ja tulevan tyttöystäväni tapaamisen ja kertoi sen tapahtuvan 2019-2020. Tapailin kuvaukseen sopivaa henkilöä hetken alkuvuodesta, mutta meille ei kehittynyt suhdetta. Emme puhu enää ja asumme nykyään eri maissa, mutta mietin henkilöä edelleen jatkuvasti. Oliko edellinen ennustus oikeassa ja tulenko vielä saamaan hänet? Kiitos paljon.
Valmistunhan vielä tännä vuonna ja miten rakkauselämä?
Milloin tapaan sen oikean ja rakastun? Onnistuuko muutto ulkomaille? Kiitos jos näet miten asioiden käy. :)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin muuttaa pikkukaupunkiin, toimiiko se todella? Mitä edellisessä elämässä näkyy? Kiitos paljon.
Olet vahva, koettelemuksista selvinnyt henkilö, joka on uuden elämän kynnyksellä. Kunhan suunnitelet etukäteen ja pidät narut käsissäsi, et voi mennä vikaan. Positiiviselta näyttää, lyhyesti sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Toteutuuko unelmani? Kumpi mies on minulle oikea?
Edessäsi on haaste, kuljet veitsen terällä. Pidä pääsi kylmänä, älä sokaistu omasta erinomaisudestasi. Sinun ei tulisi valita kumpaakaan.
Toteutuuko se eräs unelma, josta olen haaveillut jo monta vuotta. Se joka muuttaisi elämäni täysin?
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan mun asunnon myytyä? Muutanko sinne mitä tänään olen katsellut?
Ei ollut selvää milloin, mutta todennäköisesti kestää onkin aikaa. Pohjavire oli silti positiivinen, tulet olemaan tyytyväinen lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kerro mitä kortit näyttävät? Tulevaisuudelle suuria suunnitelmia.
Näyttää hyvältä! Levottomuuden ja ahdistuksen aika on ohi, nyt on tärkeää olla selvillä itsestään, omista vahvuuksistaan ja heikkouksistaan. Työ tulevaisuuden eteen palkitaan, saat onnea ja tyydytystä kaiken vaivannäön jälkeen.
Mitä näet minulle erityisesti rakkauselämän ja terveyden alueilla? Menevätkö asiat omalla painollaan, vaikka en (tällä hetkellä kohtuullisen uupuneena) jaksa asioita itse nyt kovinkaan paljon edistää? Vai tarvitaanko nyt toimintaa johonkin suuntaan lähiaikoina, esimerkiksi ajatuksissani olevan miehen suhteen? Tuleeko hänen kanssaan kohtaamista lähiaikoina, jossa jotain voisin tehdä?
Pitäisikö erään menneisyyteni miehen kanssa vielä kerran ottaa yhteyttä, jotta selvittämättömät asiat saisivat kunnollisen ja lopullisen päätepisteen, vaikka en suhteesta hänen kanssaan olekaan enää kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö tällä kertaa opiskelemaan haluamaani alaa?
Ei tullut ihan yksiselitteistä vastausta, mutta todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi erota? Tilanne kärjistyi, voiko tästä vielä selvitä?
Olet ollut sitkeä ja kärsivällinen. Nyt olet kokenut herätyksen ja avannut viimein silmäsi. Suhteen tulevaisuus ei näytä hyvältä, sen säilyminen edellyttäisi että katsoisit monia asioita läpi sormien, silti suhde olisi tylsä ja tyhjä, pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Näetkö tulevaisuudessani uutta kivaa duunipaikkaa?
Kiitos, kun katsot korteista.
Jonkilainen myötävaikuttava voima tuntuu olevan pelissä, ole varovainen. Olet aika varmasti positiivisella pohjalla, kunahan muistat olla varuillasi ja tarkka.
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö sisäisen rauhani
Sinulla on vahva sisäinen ääni ja visio, kunhan saat omiin ajatuksiin, ja sen kautta suuntaasi selkeyttä ja seuraat sitä, et voi mennä vikaan!
_____________________Viimeinen tältä illalta, kiitos kaikille!
Sienestyskausi meneillään. Missä hyvät paikat on ?
Sinccis