Onko Jyrki Katainen oikeasti ansainnut osaamisellaan kaikki nuo virat mihin hänet on nimitetty?
Jotenkin hänestä tulee sellainen kuva, että hän on aina ollut aivan liian isoissa saappaissa. Olenko ainoa jolle on välittynyt tällainen kuva?
Kommentit (156)
"Hyvistä tarjoiluista, hulppeasta budjetista ja nimekkäistä asiantuntijoista huolimatta Sitran tekemä työ on jäänyt varsin tuntemattomaksi useimmille suomalaisille. Mainetta kirkastaakseen Sitra julkisti vastikään omaa työtänsä arvioivan selvityksen, jonka mukaan Sitra on tehnyt oikeita asioita. Selvityksen mukaan Sitran ”taloudellinen riippumattomuus” tulisi tietysti säilyttää ja tehtäviä jopa laajentaa.
Tulos ei sikäli ollut yllättävä, että selvityksen pohjalle oli haastateltu Sitran työntekijöitä, sen hallinnossa olevia poliitikkoja ja erilaisia muita tahoja, jotka suoraan hyötyvät Sitran toiminnasta. Nollatutkimuksen tekeminen maksoi 166 000 euroa eli saman verran kuin Sitran neljän kuukauden palaveripullat."
Miksi niin usein hoetaan, että Suomessa ei ole korruptiota? Mitä tämä sitten muka on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin usein hoetaan, että Suomessa ei ole korruptiota? Mitä tämä sitten muka on?
hys hys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katainen sai aikoinaan käräjäoikeuden tuomion asiakirjaväärennöksistä. Ilman väärennöksiä hän ei olisi päässyt politiikkaan ollenkaan. Tätä ei kukaan tunnu muistavan. Vaikka rikokset olisivat jääneet menneisyyteen, kiero mieli ja epärehellisyys kulkee luonteessa. Varsinkin, kun röyhkeyttä on vaikka muille jakaa.
Lähde?
Asiakirjat ovat kaivettavissa niiden varsinaisista lähteistä, ja netissäkin ne kiertävät. Etsi itse, jos kiinnostaa. Minä en viitsi vaivautua tuon nilkin tekemisiä etsimään.
Nii, Suomessahan virkaan kuin virkaan pitää olla ainoastaan pitkä matematiikka ja vähintaan Magna cum laude.
Eiköhän Katainen ole pätevä siinä missä muutkin. Irvaillaanko presidentin lukiotodistusta? Kouluviisaushan se pätevöittää kaikkeen.
Miten kutosen matikan mies voisi olla pätevä? Muuhun hänestä ei ole kun tuhlaamaan kansan varoja.
Suomi on läpimätä korruptoitunut valtio jota pyörittää pieni piiri. Esim. kansanedustajien vuosikymmeniä nostamat sopeutumisrahat on tästä paras esimerkki. Järkevä ihminen sopeutuu 2 kuukaudessa!
Vierailija kirjoitti:
Suomi on läpimätä korruptoitunut valtio jota pyörittää pieni piiri. Esim. kansanedustajien vuosikymmeniä nostamat sopeutumisrahat on tästä paras esimerkki. Järkevä ihminen sopeutuu 2 kuukaudessa!
Tämä.
Katainen on tyhmä kirjoitti:
Miten kutosen matikan mies voisi olla pätevä? Muuhun hänestä ei ole kun tuhlaamaan kansan varoja.
Eikös Sitran koko tarkoitus ole jakaa kansan rahoja hyville veljille? Näin ollen juuri oikea henkilö valittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katainen sai aikoinaan käräjäoikeuden tuomion asiakirjaväärennöksistä. Ilman väärennöksiä hän ei olisi päässyt politiikkaan ollenkaan. Tätä ei kukaan tunnu muistavan. Vaikka rikokset olisivat jääneet menneisyyteen, kiero mieli ja epärehellisyys kulkee luonteessa. Varsinkin, kun röyhkeyttä on vaikka muille jakaa.
Lähde?
Asiakirjat ovat kaivettavissa niiden varsinaisista lähteistä, ja netissäkin ne kiertävät. Etsi itse, jos kiinnostaa. Minä en viitsi vaivautua tuon nilkin tekemisiä etsimään.
Jos tarkkoja ollaan, niin Katainen ei tuolloin saanut tuomiota. Käräjäoikeus katsoi rikoksen kyllä tapahtuneen, mutta piti sitä vähäisenä.
Google-haku "Katainen asiakirjaväärennös" antaa kiinnostuneille lisätietoa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Jos tarkkoja ollaan, niin Katainen ei tuolloin saanut tuomiota. Käräjäoikeus katsoi rikoksen kyllä tapahtuneen, mutta piti sitä vähäisenä.
Google-haku "Katainen asiakirjaväärennös" antaa kiinnostuneille lisätietoa kyllä.
Jyrki on aina ollut pienen ihmisen puolella=
itsensä
Luulisi että pääministerin sekä ison puolueen puheenjohtajan tehtävät ja EU:n sisäpiirissä heiluminen voisivat peräti pätevöittää ihmisen johonkin.
Aina voi ajatella, että muut osaavat vielä huonommin. Miettikää oikeasti että joku Isä Mitro sai yli 70 000 ääntä ensimmäisellä kerralla päästessään europarlamenttiin... Kuka hel v e t ti äänestää noita julkkiksia?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että pääministerin sekä ison puolueen puheenjohtajan tehtävät ja EU:n sisäpiirissä heiluminen voisivat peräti pätevöittää ihmisen johonkin.
Aina voi ajatella, että muut osaavat vielä huonommin. Miettikää oikeasti että joku Isä Mitro sai yli 70 000 ääntä ensimmäisellä kerralla päästessään europarlamenttiin... Kuka hel v e t ti äänestää noita julkkiksia?
Minä äänestin veli joulua.
Poliittinen kanta ratkaisee. Sitrakin on tarkoitus rikkoa ja pilata kuten kaikki muutkin valtion laitokset. Sitra onkin ollut viimeisiä hyviä valtion organisaatioita. Nyt tulee sinnekin kylmä viima ja hengen syöminen sisältä päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kai retorinen kysymys.
Mitä tarkoitat?
-Jyrki-
Mikä siis on retorinen kysymys?
-sama
Lahjattomien terapiakerhon kokous alkoi täällä