Onko Jyrki Katainen oikeasti ansainnut osaamisellaan kaikki nuo virat mihin hänet on nimitetty?
Jotenkin hänestä tulee sellainen kuva, että hän on aina ollut aivan liian isoissa saappaissa. Olenko ainoa jolle on välittynyt tällainen kuva?
Kommentit (156)
Katainen on ns. hyvä veli. Siksi hän pääsee astumaan isoihin saappaisiin ja hyviin hommiin. Miehet, ne jotenkin vaan osaa menestyä ja jakaa isorahaisia hommia sulle mulle -taktiikalla, toisin kuin me matalapalkka-naiset, jotka nokimme toisiamme kuin kanat konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan. Taitaa poliittisen pelin.
Lisäksi hyvä supliikki.
Katainen sopisi verkostomarkkinoijaksi tai ovelta ovelle -myyjäksi.
Itse asiassa uskon, että Katainen on niitä ihmeitä, jotka jopa puhelinmyyjänä pystyisivät elättämään itsensä. Normi-ihmiseltähän se ei tuossa hommassa onnistu.
En usko, että pystyisi. Katainen on kuin se kummelisketsin pääministeri. Yksinkertainen tyyppi, jota taustajoukot liikuttelevat kuin marionettia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se osaaminen on hänen tapauksessaan? Onko hakemus julkinen ja miten hän on luvannut johtaa 800 miljoonan euron tutkimusrahojen hallinnointia?
Helppoa: Tilataan Himaselta 800 selvitystä Suomen kukoistuksesta.
"Se, mikä ihmistä kiinnostaa, on absoluuttinen köyhyys. Suhteellinen köyhyys ei hetkauta ketään"
Jyrki Katainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan. Taitaa poliittisen pelin.
Lisäksi hyvä supliikki.
Katainen sopisi verkostomarkkinoijaksi tai ovelta ovelle -myyjäksi.
Itse asiassa uskon, että Katainen on niitä ihmeitä, jotka jopa puhelinmyyjänä pystyisivät elättämään itsensä. Normi-ihmiseltähän se ei tuossa hommassa onnistu.
:D
Tyypillinen poliittinen broileri. Näitähän Suomessa riittää! Kerran on keksitty, että tuo voisi sopia johonkin hommaan, niin siitähän se on lähtenyt.
Eikö se Sitra tuottanut vuodessa 55 miljoonaa tappiota. Luulen, että jopa käteinen pystyy samaan.
Vierailija kirjoitti:
Katainen on ns. hyvä veli. Siksi hän pääsee astumaan isoihin saappaisiin ja hyviin hommiin. Miehet, ne jotenkin vaan osaa menestyä ja jakaa isorahaisia hommia sulle mulle -taktiikalla, toisin kuin me matalapalkka-naiset, jotka nokimme toisiamme kuin kanat konsanaan.
George Soros on 32asteen vapaamuurari
Ei ole.
Lisäksi voin kertoa, että vesi on märkää ja että karhu todellakin kakkii metsään.
Jos nyt kerran itsestäänselvyyksistä puhutaan.
Listataan Kataisen CV:stä oikeat työt (siis ei poliittiset):
?
Katainen osoittaa paineensietokykynsä vaativassa älyllisessä tehtävässä
SDP antoi tuon pestin Kataiselle. Vihreät, PS sekä Vasemmistoliitto äänestivät vastaan. Mitähän Kokoomus lupasi demareille vastineeksi?
Ei ole ansainnut, kyllä ne sinulle ap kuuluisi, koska olet kaikille niin kateellinen. Aito reppana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ansainnut, kyllä ne sinulle ap kuuluisi, koska olet kaikille niin kateellinen. Aito reppana.
Kiitos tästä
ap
Vierailija kirjoitti:
?
Siilinjärveläisen k-kaupan lihatiskin työntekijä ( En ole varma onko kyseessä sama kauppa josta myytiin hiljattain Eurojackpotin jättipotti)
Ei ole kuten ei myöskään Henna Virkkunen joka on high school drop out
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Siilinjärveläisen k-kaupan lihatiskin työntekijä ( En ole varma onko kyseessä sama kauppa josta myytiin hiljattain Eurojackpotin jättipotti)
Pitihän se arvata. Meni luottamus myös lottoon.
Hauskinta tässä on se, että Katainen itse luulee saaneensa nämä paikkansa omien kykyjensä ansiosta.