Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä työpaikkaihastumisia!

Vierailija
20.09.2019 |

Työpaikalleni tuli vajaa pari viikkoa sitten uusi mies. Hän oli mielestäni aluksi ärsyttävä ja pihalla kaikesta ja rumakin vielä. En kerta kaikkiaan tuntenut mieheen mitään vetoa.

No, en osaa sanoa, mitä tässä viikon aikana on nyt tapahtunut (lukuunottamatta yksiä after workseja viime perjantaina), mutta tämä ärsyyntyminen on vaihtunut housuja kaihertavaksi himoksi. Ajattelin, että menkat tekevät tepposiaan, mutta nekin menivät ohi, himotus senkun jatkuu.

Mies on onneksi paljon toimiston ulkopuolella töissä, mutta hänellä on paha tapa ilmestyä aina kun olen yksin. Normaalisti pystyn pitämään pokkani ja olemaan asiallinen, mutta nyt menen ihan naurettavaksi sönkkääjäksi ja olen varmaan aivan jatkuvasti ja selkeästi helakanpunainen himohousu. Asiaa ei auta yhtään se, että tämä mies on koskettelevaa tyyppiä. Hän siis aina puhutellessaan ottaa olkavarresta kiinni tai koskettaa sitä ohimennessään. Viimeksi näin tehdessään toki vastasin refleksinomaisesti ja kiusallisesti tarttuen häntä itsekin haukkarista koko muun toimiston yrittäessä tunkea kapealla käytävällä tämän erikoisen estemuodostelman ohitse. Seurasi kiusallista hekottelua ja hankala aamupalaveri. Mies tuli myös Tinderissä vastaan ja painoin ruksia sellaisella voimalla, että raaka kanakin olisi paistunut. Nyt sekin kaduttaa, koska olisin ainakin voinut kuolata niitä kuvia, jos ei muuta.

En halua työpaikkaromanssia, enkä oikeasti usko edes miehen olevan minusta kiinnostunut. En ymmärrä, miten vielä viikko sitten mielestäni ärsyttävä ja ruma pullanaamainen kaljupää on yhtäkkiä muuttunut niin, että en edes muista oliko se sama ihminen, josta tunsin näin. Pääsin töistä puolitoista tuntia sitten, ja harkitsen vahvasti kolmatta tumputusta tälle päivälle.

Nainen 31v

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Oletin otsikon perusteella, että tilanteesi on sama kuin minulla, mutta tuossahan on vielä 2x suuremmat tunteet!

Vierailija
2/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitä miettimään. Otat nyt KYynäRPÄÄtä, kun on tarjolla. Ei järvi soutamalla kulu ja luterilaisista estoista ei tule kuin kiukkuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällömies kirjoitti:

No mitä sitä miettimään. Otat nyt KYynäRPÄÄtä, kun on tarjolla. Ei järvi soutamalla kulu ja luterilaisista estoista ei tule kuin kiukkuiseksi.

En minä nyt voi sitä ottaa. Vähän #metoo. Enkä välttämättä edes halua. Ehkä haluan pitää sen illuusion korskeasta uroosta päiväuni-katalogissani, enkä mahdollisesti tylsistyä huohottavan ja hikisen pullanaaman alla litistettävänä.

Vierailija
4/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällömies kirjoitti:

En minä nyt voi sitä ottaa. Vähän #metoo. Enkä välttämättä edes halua. Ehkä haluan pitää sen illuusion korskeasta uroosta päiväuni-katalogissani, enkä mahdollisesti tylsistyä huohottavan ja hikisen pullanaaman alla litistettävänä.

Tuuppaat sen pullanaaman selälleen vaikka lattialle ja istut ensin hajareisin kasvoille ja sitten hyppäät ratsastamaan, niin et litisty. Problem solved!

Vierailija
5/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut aika ylimielisesti ikäiseksi vanhaksi piiaksi.

Vierailija
6/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut aika ylimielisesti ikäiseksi vanhaksi piiaksi.

Jassooo.

Vierailija
7/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan mihinkään suhteeseen ainakaan ryhtyä, jos ulkonäkö ei ole miellyttänyt alusta asti. Sitten kun se hormonien huuma viilenee, niin näet taas sen pullanaamaisen kaljun, ja pahimmassa tapauksessa olet siinä vaiheessa jo pallo jalassa ja pulla uunissa.

Nimimerkillä Kokemusta On

Vierailija
8/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut ihastuneet itseään ärsyttäviin ihmisiin? 

Vierailija
9/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ärsyttävän ja kiinnostavan välinen raja on veteen piirretty.

Vierailija
10/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä minäkään. Urpoja ne ketkä eivät osaa olla ihastumatta työpaikalla. Varsinkin varatut. Ugh. 30 vuotta olen työelämässä ollut ja aina on ollut selvää ettei työssä anneta tunteille valtaa.

Vierailija
11/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä minäkään. Urpoja ne ketkä eivät osaa olla ihastumatta työpaikalla. Varsinkin varatut. Ugh. 30 vuotta olen työelämässä ollut ja aina on ollut selvää ettei työssä anneta tunteille valtaa.

Luterilaisesta estoisuudesta tulee vain kiukkuiseksi.

Vierailija
12/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans töissä tuollainen komistus jonka edessä aloin aina punastella kunnes tajusin että sehän flirttaa ihan kaikille naisille, niille 60-vuotiaille eläkeläistäteillekin.

Vierailija
13/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ärsyttävän ja kiinnostavan välinen raja on veteen piirretty.

Tämä on kyllä totta. En oikein edes osaa sanoa, että olenko kuinka suuressa määrin kiinnostunut ja kuinka suuressa ärsyyntynyt. Mutta seksuaalista turhaumaa on.

Vierailija
14/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kans töissä tuollainen komistus jonka edessä aloin aina punastella kunnes tajusin että sehän flirttaa ihan kaikille naisille, niille 60-vuotiaille eläkeläistäteillekin.

Ei tässä ole flirttiä eikä komeutta. On vain epämääräistä hartioista tarttumista ja pullanaamaa ja kaljua päätä.

ap

Vierailija
15/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, oho.. Mulla oli seurustelusuhde miehen kanssa, joka oli samassa työpaikassa.. Nyt jälkikäteen mietin mitä näin, vaikka olin tavallasi tosi kiinnostunut hänestä alkuun.. Kai työpaikalla vaan ihastuu, koska siellä ollaan joka päivä ja siellä on vaan tietty määrä tyyppejä. 1 vaihtoehto on että pokaat hänet ja pidätte aikanne hauskaa tai seurustelette jos kiinnostaa pidempään.. Sepä ei kuulu kellekään muuta kuin sulle ja sille ja työpaikka ei ole tavaton mesta tavata joku tyyppi, joka saa sukat jalassa pyörimään :D.

Vierailija
16/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaankohan me samassa työpaikassa töissä? Meilläkin on töissä just tuollainen tapaus.

Vierailija
17/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, mutta päätin olla tekemättä asialle mitään, koska en esim. pidä tyypin tyylistä yhtään, ja alkuun oli ihan huomaamaton mulle, kunnes tajusin missä mennään. Ihastus alkoi miehen puolelta. En myöskään luota itseeni 100% ukon aikeista, en ole ennenkään osannut tulkita miehiä.

Vierailija
18/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaankohan me samassa työpaikassa töissä? Meilläkin on töissä just tuollainen tapaus.

Meillä on kanssa yksi tällainen. Se on sellainen tosi hyvännäköinen nuori jannu, joka flirttaa kyllä ihan kaikkien kanssa. Miestenkin. Se on ehkä vain sen huumorintaju. Tää tyyppi ei kyllä sytytä minua sitten yhtään, vaikka onkin ihan objektiivisesti tarkasteltuna hyvännäköinen mies.

Pullanaama, se ne saa housut kostumaan.

ap

Vierailija
19/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina niin että ärsyyntymisen kääntöpuolella on ihastus. Mitä raivostuttavampi tyyppi niin sitä varmemmin huomaan kohta olevani lirissä.

Vierailija
20/42 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu___ kirjoitti:

Mulla sama tilanne, mutta päätin olla tekemättä asialle mitään, koska en esim. pidä tyypin tyylistä yhtään, ja alkuun oli ihan huomaamaton mulle, kunnes tajusin missä mennään. Ihastus alkoi miehen puolelta. En myöskään luota itseeni 100% ukon aikeista, en ole ennenkään osannut tulkita miehiä.

Mäkin ihastun aina niihin, jotka ihastuu muhun. Siksi olenkin aina alkkisluuskien kanssa.