Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clomien aiheuttamista oireista...

31.05.2006 |

Mun täytyy syödä Clomeja kp 3. - 7. Nyt on menossa kp 6. Mitään lääkepurkin kyljessä kuvatuista sivuoireista ei ole tullut. Syön 1tbl aamulla ja 1tbl illalla, eli 2tbl per päivä. Mietin, että tehooko ne nyt sitten mulla ollenkaan, kun ei ole tuolla alamahassa mitään tuntemuksia tai turvotuksia, saatika rinnoissa minkäänlaista arkuutta. Vai tuleeko ne vasta kierron edetessä. Maanantaina kp11. mulla on kyllä follikkeliultra, että näkee kai sitä sitten sielläkin, onko ovista odotettavissa vai ei. Melkoisesti jännittääkin, koska ovulaatio on tässä kropassa varsin harvinaista herkkua.

Metformin Alpharma mulle ei sen sijaan tunnu sopivan. Sain ne melkein kuukausi sitten ja vieläkään en ole pystynyt nostamaan lääkärin määräämään annostukseen asti. Eilen kokeilin 4 tbl, mutta viime yö meni kokonaan veskissä oksentaen ja ripuloiden. Oli aivan kamala olo! Ultran yhteydessä pyydän jotain toista lääkettä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti nämä oireet ovat yksilöllisiä. Lisäksi minulta alkoi hiuksia irtoilemaan normaalia enemmän kun olin kolmannessa kuurissa menossa.

Vauvaa emme saaneet ja nyt ollaankin jonossa lapsettomuushoitoihin.

ICSI on ainut vaihtoehto meille. :(

Vierailija
2/3 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menosa neljäs clomikierto, kolme ensimmäistä 1 tbl 3-7 päivä, tässä neljännessä sit kaks (mä olen ottanut ne kerralla kun en ainakaan muista lukeneeni, että aamulla ja illalla - täytyy muistaa tarkistaa ennen seuraavaa kiertoa, että syön oikein..). Selkein oire mikä on tullut on pahantuulisuus. :( Kamalan kiukkuinen ja ailahteleva mieli. Ja jonkin verran on ollu myös kuumia aaltoja, ei kovin kivoja nekään.. Mutta toivottua tulosta, eli raskautta ei siis ainakaan vielä oo tullu.

Tsemppiä ja +++ sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Nanskuliini ja amalia78 kokemuksistanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan