Kukaan kokeillut suomalaisen gynen kehittämää Nomai-kuukuppia?
Itselläni vanha Lunette joka alkaa olla jo vähän tummunut ja jotenkin löysempi materiaaliltaan ennen. Uuden hankinta voisi olla jo tarpeen. Huomasin mainoksen suomalaisen gynekologin kehittämästä uudesta kupista https://www.nomaicup.com/kuukuppi/ . Onko kukaan kokeillut, että onko mukava ja toimiva?
Kommentit (23)
Olen jäänyt ihan koukkuuun Nomain kuukuppeihin, jotka ovat ensimmäisiä käyttämiäni kuukuppeja. Ei kaduta yhtään tehdessäni ensimmäisen kokeilun tuotearvioiden perusteella. Piti ostaa tällä viikolla toinenkin Nomain kuukuppi Ruohonjuuresta, kun oli tarjouksesta, niin on kaksi kuukuppia: kun toinen on steriloitu ja kuivumassa, voin käyttää sillä välin toista puhdasta kuppia. Nomain kupit ovat oikeasti pehmeitä materiaaliltaan ja näin ollen miellyttävän tuntuiset, eikä yritys ole lähtenyt mukaan "menstruoivien henkilöiden" oikeuksien ajamaan kuten Lunette, jonka mainoksessa esiintyi biologinen mies (transnainen).
Hei kiitos tästä ketjusta! Oon 45 ja mietin just, pitääkö mun kuitenkin vielä hankkia uusi kuppi. Kiva, jos nuo tosiaan on isompia. Mulla on 1-2 sellaista vuotopäivää, että aamupäivällä kuppia åitää tyhjätä tunnin välein.
Mulla on nomai ja tykkään kovasti. Ei vuoda ohi. Ja tosiaan ainut huono puoli on se että meinaan unohtaa sen sisälle. Tykkään kun se antenni on niin ohut ja joustava niin se ei häiritse yhtään. En ole joutunut edes lyhentämään.