Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: kuinka usein tuntematon on pyytänyt teitä treffeille? Suostuitko?

Vierailija
20.09.2019 |

Joillain miehillä vaikuttaa olevan luulo, että naisia pyydellään treffeille jatkuvasti missä sitten liikkuukin. Juuri joku mies surkutteli ettei häntä ole koskaan pyydetty treffeille, ja on nyt katkeroitunut siitä. Tämä vähän ihmetyttää itseäni.

Olen ihan ok näköinen nainen, ja seurustellut useasti, mutta suhteet ovat aina alkaneet niin, että ensin on tutustuttu jossain ja kiinnostus on herännyt vasta sen jälkeen. Eli en ole mitään satunnaisia treffikutsuja saanut koskaan, jos nyt ei jotain känniläisten vonkausta ja huutelua lasketa.

Tarkoitan siis sellaista tilannetta, jossa joku täysin tai melko tuntematon pyytää ulos, jolloin voidaan olettaa että nimenomaan ulkoinen olemus on herättänyt kiinnostuksen.

Ehkä joitain erityisen kauniita/ ammattinsa puolesta esillä olevia sitten pyydetään, vai pyydetäänkö? Ja miten suhtaudutte asiaan?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Oma jännä kokemukseni oli kun lähdin yökerholta erään naisen matkaan ja hän kertoi että tykkää sitomisleikeistä.

Illan aikana sitten minutkin sidottiin tuoliin kiinni. Yllätyksenä naisen mies tuli ovesta ja sanoi antavansa minulle opetuksen, kun tulen toisten kotiin keskellä yötä.

Sain opetuksen sidottuna ja poistuin talolta nöyränä poikana. Koko toimituksen ajan nainen vain katsoi ja yllytti miestään.

Itse en hirveästi tykännyt homoilusta ja mielestäni se sattui aika pahasti. Mies myös läpsi minua ja otti kovakouraisesti kiinni toimituksen ajan.

En kyllä suosittele ja en suosittele antautumaan sidotuksikaan. Voi tulla ylläreitä "kylään".

Et ajatellut kuitenkaan tehdä rikosilmoitusta raiskauksesta.

Vierailija
22/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, 24-vuotias. Silloin tällöin joku tuntematon mies saattaa pysäyttää kadulla tai julkisessa liikennevälineessä pyytää ulos. Näin on ollut siitä lähtien, kun 19-vuotiaana muutin pk-seudulle. En ole mitenkään erikoisen näköinen, pidän itseäni normaalin näköisenä, toki olen normaalia lyhyempi.

Miehiä yhdistää se, että ovat n. 40-vuotiaita. Heille olen sinkkuna ollessani sanonut suoraan, että ovat liian vanhoja. Nykyään olen parisuhteessa 3 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Juuri pari päivää sitten töissä eräs taas vanhempi mies yritti iskeä. Kerroin tästä miehelleni, ja mieheni kertoi kavereilleen. Yksi kaveri kuulosti katkeralta, kun kuulemma kukaan ei ole yrittänyt häntä iskeä. Pitäisi varmaan lähettää joku vanha ja epämiellyttävän näköinen nainen iskemään häntä, katsottaisiin onko sitten kiva. Kaveri itse on ylipainoinen, ihan siedettävän näköinen, mutta jutut pyörivät vain ripulin ympärillä (ihan oikeasti, olen kuullut niitä juttuja usein). Itsekään en häntä yrittäisi iskeä, jos olisin sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 45 vuotias, eikä vielä tähän päivään mennessä kukaan vastaantulija ole tullut pyytämään treffeille.

Vierailija
24/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan pyydetty/ei edes kehuttu. Seurustellut en ole koskaan, ja kyllä olen lähestynyt miehiä joihin olen ollut ihastunut ja saanut aina pakit. Never again. Ikisinkkuna hautaan. N31

Vierailija
25/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 v. Noin puoli vuotta sitten mielestäni minua nuorempi mies (ehkä 25-27 v.) lähestyi minua bussipysäkillä. Minulla oli myös kuulokkeet päällä eli otin ne pois, kun huomasin, että hän yrittää puhua minulle. Se sanoi jotenkin näin: "Hei, kokeilen ihan näin randomisti, mutta näytät tosi söpöltä. Haluaisitko lähteä kahville?" Olin tosi hämmentynyt, koska vastaavaa ei tapahtunut minulle Suomessa koskaan. Tuijotin sitä varmaan tosi pitkään ja sitten vasta sain sanottua, että "kiitos, mutta olen varattu". Jos olisin sinkku, menisin kyllä, mies oli hyvännäköinen ja vaikutti mukavalta. 

Mutta tosiaan, ei todellakaan ole yleistä. En usko, että vastaava tulee tapahtumaan enää juuri koskaan :D. 

Vierailija
26/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Oma jännä kokemukseni oli kun lähdin yökerholta erään naisen matkaan ja hän kertoi että tykkää sitomisleikeistä.

Illan aikana sitten minutkin sidottiin tuoliin kiinni. Yllätyksenä naisen mies tuli ovesta ja sanoi antavansa minulle opetuksen, kun tulen toisten kotiin keskellä yötä.

Sain opetuksen sidottuna ja poistuin talolta nöyränä poikana. Koko toimituksen ajan nainen vain katsoi ja yllytti miestään.

Itse en hirveästi tykännyt homoilusta ja mielestäni se sattui aika pahasti. Mies myös läpsi minua ja otti kovakouraisesti kiinni toimituksen ajan.

En kyllä suosittele ja en suosittele antautumaan sidotuksikaan. Voi tulla ylläreitä "kylään".

Jos se tapahtuu vain (likaisessa) mielikuvituksessa, ei siitä voi tehdä rikosilmoitusta.

Vierailija
27/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lähtenyt, vaikka ovat antaneet käyntikorttejaan. Pelkän ulkonäköni perusteella yhteystietojen tarjoaminen on niin outoa, että en kyllä uskalla ottaa kontaktia.

Kerran bussissa ja toisen kerran kun olin ulkona syömässä, jättivät käytikortit. Bussissa ollut kertoi olevansa hyvässä asemassa oleva tavallinen mies ja syömässä ollut oli ihan kivan näköinen nuori mies, jolla oli sillä hetkellä vain kiire töihin, mutta tahtoisi tavata. Muuta en heistä tullut tietämään.

Toi käyntikortin jättäminen taitaa olla yleistä (ja tietysti kätevää yhteystietojen jättämiseksi) mutta tuntuu jotenkin oudolta...

Vierailija
28/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä näin kävi kerran junassa. Joku tyyppi tuli pyytämään numeroa. Tapasimme kerran mutta se oli vain outoa, kun tyyppi oli tosiaan ihan vieras. En ollut enkä ole sokkotreffejä, nettitreffejä tms. koskaan harrastanut.

Vierailija
29/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti ulkomailla on joku antanut numeronsa. Suomessa ei kertaakaan, eikä muutenkaan lähestynyt kuin ihan muutamia kertoja baarissa. Suomalaiset miehet ovat aika aloitekyvyttömiä ylipäätään.

Vierailija
30/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ehdotti treffejä, mutta hän oli narkomaani, joten vastasin, että vasta sitten, kun käyttö loppuu. Treffejä ei tullut.

Toinen oli tuntematon ulkomaalainen, jonka kanssa kävin treffeilläkin, mutta ei siitä mitään tullut, kun se kieli on niin tärkeä kommunikoinnin väline.

Vierailija
31/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen kertaa, olen 60 ylittänyt. Nuorempana lähdinkin joskus treffeille, nyt vaimona nauran vain ja sanon olevani varattu. Nuorempana eräs tummaihoinen koripallonpelaaja pyysi treffeille bussipysäkillä, toinen kirjastossa ja luentosalissakin on muutama kysynyt. Työpaikallakin on pyydetty kahville työn jälkeen. Ehkä tämä oli yleisempää 1980-luvulla.  Olen kyllä nätti ja iloinen, katson ihmisiä kasvoihin, ehkä se rohkaisee ujompaakin kysymään. 

Vierailija
32/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja ihan kunnollinen treffikutsu. Mitään jurristen örinöitä ei lasketa.

Vierailija
33/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Miltähän pitäisi näyttää että niin kävisi? Tai no, tiedänhän minä... Eli minulle mahdotonta.

Vierailija
34/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pyydetty kassan takaa asuntoautoilemaan. En lähtenyt. Tuolloin olin 24 ja mies n. 45. Oli toki muitakin syitä kieltäytyä kuin ikäero.

Kaksi taksikuskia on antanut numeronsa, 20 vuotta meni näiden tapausten välillä. Tämän jälkimmäisen tapasin muutaman kerran.

Viime kesänä olin menossa synttäreille ja odotin bussia, kun mies lähestyi ja pyysi seurakseen terassille. Olisin voinut jopa suostua, jos ei olisi ollut suunnitelmat valmiina.

Alanyassa sen sijaan ei ole (ilman huivia tai miestä) saanut montaa metriä kävellä ilman treffikutsua.

Vierailija
35/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan. Ravintolaillan päätteeksi on joskus treffikutsuja tullut, mutta ei niitäkään mitenkään hirveän usein. Kerran juttelin yhden miehen kanssa melkein koko matkan junassa matkalla Helsingistä Joensuuhun. Hänet treffasin vielä samalla viikolla Joensuussa ja tarkoitus oli jatkaa juttua, mutta valitettavasti mies muutti mieltään välimatkan takia ennen kuin ehdimme seuraavaa tapaamista edes sopia. Hän asui Joensuussa ja minä Vantaalla.

Vierailija
36/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kukaan tuntematon pyytänyt treffeille. Kahdesti tuttu on pyytänyt. Menin molemmille, mutta toiselle kaveripohjalla.

Enempi saan ikävää huomiota, eli fyysistä ahdistelua tai joku limainen äijä lipoo huuliaan. Kerran joku mies kehui mun hiuksia, mutta se taitaa olla ainoa positiivinen kommentti/ele.

Pidän itseäni ihan nättinä. Olen hoikka ja pukeudun siististi. En vain kuulu siihen kauneimpaan joukkoon naisista.

Vierailija
37/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkitiskin takaa on pyydetty treffeille. Lähdinkin. Kuukausi sitten tapailtiin.

Myös ihan kadulla on tultu ensin juttelemaan ja sitten pyydetty, että tavataanko vielä. Kaupassa myös. Kyllä tätä tapahtuu.

Vierailija
38/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, useammankin kerran, mutta asunkin ulkomailla. Tosin 90-luvulla olin myöhäisteini-ikäisenä yksin Forumissa ja eräs bangladeshilainen vanha (n. 30-vuotias?) mies tuli juttelemaan ja pyytämään treffeille.  Olin niin hämmästynyt, että melkein suostuin, vaikka mies ei todellakaan kiinnostanut minua. En yhtään tiennyt miten sellaisessa tilanteessa tulisi toimia, mutta onnistuin kuitenkin kieltäytymään.

Olen nuorempana ulkomailla joutunut häirinnän kohteeksi niin monta kertaa ja niin moninaisin tavoin, että pidän todellakin huolta siitä, että omat tyttäreni osaavat suhtautua miehiin oikealla tavalla. 

Tietty minullekin on sattunut myös oikein miellyttäviä kohtaamisia. Kerran Suomessa baarissa eräs kivannäköinen nuorukainen tuli kysymään, olenko varattu. Vastasin myöntävästi, ja hän sanoi "arvasin sen. Mun pitää kuitenkin sanoa, että sä olet tosi söpö." Menin hämilleni, sillä tuo oli oikeasti todella ihana kohteliaisuus ja tapa esittää se. 

Olisitko kokenut kohtamisen miellyttäväksi myös, jos juttelemaan tullut mies olisi ollut kivannäköisen nuorukaisen sijaan epämiellyttävän näköinen mies? Olisiko se sillonkin ollut todella ihana kohteliaisuus ja kiva tapa esittää se? :)

Vierailija
39/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Kukaan ei edes kiinnitä huomiota kun liikun kaupungilla.

Vierailija
40/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

No ehkä hän ei ottanut sitä raiskauksena vaan kokemuksena.

Itsellä ei tulisi mieleenkään lähteä tuntemattomien matkaan. Aina on riski ryöstetyksi tulemisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi