Naiset: kuinka usein tuntematon on pyytänyt teitä treffeille? Suostuitko?
Joillain miehillä vaikuttaa olevan luulo, että naisia pyydellään treffeille jatkuvasti missä sitten liikkuukin. Juuri joku mies surkutteli ettei häntä ole koskaan pyydetty treffeille, ja on nyt katkeroitunut siitä. Tämä vähän ihmetyttää itseäni.
Olen ihan ok näköinen nainen, ja seurustellut useasti, mutta suhteet ovat aina alkaneet niin, että ensin on tutustuttu jossain ja kiinnostus on herännyt vasta sen jälkeen. Eli en ole mitään satunnaisia treffikutsuja saanut koskaan, jos nyt ei jotain känniläisten vonkausta ja huutelua lasketa.
Tarkoitan siis sellaista tilannetta, jossa joku täysin tai melko tuntematon pyytää ulos, jolloin voidaan olettaa että nimenomaan ulkoinen olemus on herättänyt kiinnostuksen.
Ehkä joitain erityisen kauniita/ ammattinsa puolesta esillä olevia sitten pyydetään, vai pyydetäänkö? Ja miten suhtaudutte asiaan?
Kommentit (53)
Minua on kyllä pyydetty treffeille aivan nuoresta asti, melkein missä vaan. Viimeisimmästä pyynnöstä treffeille täysin tuntemattoman kanssa, tämä tapahtui päiväaikaan kadulla, on parisen vuotta.
Olen +50 v. Aika pienikokoinen, sellainen ripeänsorttinen nainen, enkä KOSKAAN ole vastannut epäystävällisesti kenellekään, joka pyytää treffeille, vaikka en lähdekään. Olen varattu.
Kaikille kannattaa olla ystävällinen! Se on iso juttu, kun uskaltaa pyytää tuntematonta treffeille.
Muutaman kerran joku tuntematon on esimerkiksi pysäyttänyt kadulla tai tullut vaikka juttelemaan bussissa tai raitiovaunussa ja pyytänyt ulos. Suurin osa on ollut ihan kantasuomalaisia. En todellakaan ole mikään kaunotar, olen lyhyt ja timmistä kaukana, kasvoista olen aina näyttänyt ikäistäni vanhemmalta (ainakin omasta mielestäni, muista en tiedä). Ehkä sitten olen ns. helposti lähestyttävän näköinen.
Niin, lasketaanko se, että tapaa baarissa, jutellaan vähän aikaa ja sitten mies pyytää treffeille? Näitä on ollut useita.
Sellaisia, että joku tuntematon lähestyy esim. kaupassa ja pyytää treffeille on ollut 3–5 kertaa.
Olen 37 ja nämä tapaukset on pääasiassa olleet ikävuosien 20 ja 30 välillä.
Pari kertaa, joskus 25-30- vuotiaana. En lähtenyt, olin silloin varattu ja ihan pieni ja pulska (ainakin palstan mukaan) olin ja olen yhä. Eli en mikään kaunotar.
Mä olen nuorena miehenä pyytänyt yhden kerran puhelinnumeroa jutustelun jälkeen kun olen pysähtynyt koirani kanssa naisen kanssa juttelemaan joka teki vahvan katsekontaktin hymyllä.
Juttelu meni hyvin, mutta kun pyysin numeroa että voitaisiin ehkä nähdä joskus niin nainen vähän ehkä säikähti ja sanoi että ei tiedä uskaltaako antaa tuntemattomalle numeroa. Totesin siihen että ei se mitään, että kyllä ymmärrän. Jatkettiin siitä sitten juoksemista koirani. Tuntui hyvältä että uskalti kysyä noin vaan selvinpäin jutustelun päätteeksi, mutta kotona iski häpeän tunne. En ole sen jälkeen uskaltanut tai kehdannut pyytää.
En ole erityisen kaunis, omasta mielestä olen melko ruma. Ja minua on aina silloin tällöin pyydetty treffeille ihan tuntemattoman toimesta. Sellainen ei kyllä kiinnosta. Kahville/syömään saatan joskus lähteä, jos mies tarjoaa. Kerran sellaisesta seurasi ystävyyssuhde, mutta yleensä en ole tavannut näitä miehiä uudestaan. Jos mies antaa numeronsa, en hyvin todennäköisesti koskaan soita siihen.
On pyydetty usemman kerran, ja olen mielestäni ihan tavallinen nainen. Bussissa, junassa, kadulla, narikkajonossa jne. Yli puolet näistä on kyllä ulkomaalaisia. Kerran olen lähtenyt.
Muutaman kerran on pyytänyt, en suostunut, olen jo suhteessa.
Mua ei oo ikinä pyydetty suoraan treffeille paitsi joku bussissa kännissä... en ottanu tosissaan.
Joskun olen metrossa matkustaessa huomannut, että vieressä istuva nainen selaa Tinderiä. Yleensä pyydän heitä treffeille, jos tilanne on sopiva. Silloin tällöin joku aina lähteekin 😊
Vierailija kirjoitti:
No mulla oli sinkkuaikoina tapana koeajaa miehet ennen kuin tuhlaan aikaani johonkin vaivaannuttavaan treffailuun. Eli vein baarista sänkyyn ja sitten näin uudestaan, jos mies vaikutti muutenkin kiinnostavalta kuin panoseurana. Yhden tällä tapaa löytyneen kanssa oltu nyt viitisen vuotta yhdessä ja esikoinen syntyy kohta puoleen. :D
Eli joo, se kontakti lähti nimenomaa siellä yöllä baarissa kahden "känniääliön" päättäessä jatkaa samaa matkaa kotiin. Toki siinä vähän juteltiin ja tutustuttiin illan aikana, yms. jo alustavasti, mutta treffeille en ole koskaan mennyt kenenkään kanssa, jonka kanssa en ole jo päätynyt petipuuhiin. x)
Tuo herättää ristiriitaisia ajatuksia.
Vaikka tuo on ihan loogista toimintaa, koska seksi on niin iso osa elämää, niin silti ajatuksena tuntemattomien kanssa naiminen on ällöä.
Vaikka olisi ihan järkevää testata ennen kuin harkitsee jatkoa. Ollaan me ihmiset outoja.
Olen yli kolmikymppinen, kerran n. 15 vuotta sitten yritti joku ulkkari pyytää ulos bussissa. Ei ole sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut vastaavaa päiväsaikaan julkisella paikalla.