Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheita nuo makkarahuulitädit

Vierailija
20.09.2019 |

Sanoin pienenä ja yhä olen samaa mieltä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko Aku Ankka -huulia?

Vierailija
2/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät voi pitää huuliaan normiasennossa - kaikki teeskentely ällöttää, niin myös tahallaan pullistelevat pusuhuulet.

Luulevatko tosiaan, että miehet pitää ihanina tuollaista ankkanaama pusuhuuli brassailua??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Aku Ankka -huulia?

Joo, just niitä.

Vierailija
4/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aiemmin luulin, että se oli sellaista vitsillä töröttämistä somekuvissa. Olin ihan puulla päähän lyöty, kun jotkut ovat ihan oikeasti pumpanneet huulensa luonnottoman turpeiksi. Kiihottaako se miehiä?

Vierailija
5/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä miehet sitten ovat?

Vierailija
6/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
7/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä piikitetyt ja poskipäistä ja huulista pullistetut naiset on kaikki jotenkin samannäköisiä.  Kun vielä siihen lisätään vahvasti korostetut kulmakarvat ja ne pitkänpitkät tuuheat ripsipidennykset, näyttää kaikki jo kokolailla samalta.  Tietysti vielä se pitkä roikkotukka, joka on joko tummanruskea tai luonnottoman vaalea.

Kaikki hymyilee samalla lailla hassun näköisesti.  Suu vääntyy epänormaalisti, kun huulet on täytetty äärimmilleen.

Onneksi olen sen verran nuori vielä, että on mahdollista vielä voida nähdä, minkä näköisiä ja millaisia aatemaailmaltaan ovat nämä nykyiset täytetyt "hottikset, " kun he ikääntyvät.   Kun ne on jo nuorena noin luonnottoman näköisiä, niin miten aika kohtelee heitä, kun se ei tunnetusti ja tiedetysti ketään säästä.  Meneekö itsensä leikkely ja täyttely aivan överiksi, tuleeko ongelmia, joita ei vielä tunneta, ennen kuin vasta sitten kun näitä aineita on käytetty tarpeeksi kauan?  Entä tämä äärimmilleen viety laihuus?  Vanhempaa ihmistä ei laihuus nuorenna vaan vanhentaa entistä enemmän.  Mielenkiintoista.

Olen ihan varma siitä, että kun tämä buumi on nyt saatu aikaan, niin se yltyy aina vaan epäterveempiin mittasuhteisiin ja markkinoiden on pakko tulla jollain lailla vastaankin, eli syntyy halpismenetelmiä, jotka voi olla sitten vaikka kuinka vaarallisia.  Johan niitä nytkin on, mutta koska tulee markkinoille itse piikitettävät botoksit ja hapot?  Olen aika varma, että vielä joskus nekin tulevat.

Vierailija
8/8 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä Rosanna Kulju. Miten kaunis on ollut 16 vuotiaana luomuna jos kuvasta saattoi päätellä tässä taannoin. Hänellekin taisi kyllä tulla kiintiö täyteen korjailun suhteen.