Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: kuinka usein tuntematon on pyytänyt teitä treffeille? Suostuitko?

Vierailija
20.09.2019 |

Joillain miehillä vaikuttaa olevan luulo, että naisia pyydellään treffeille jatkuvasti missä sitten liikkuukin. Juuri joku mies surkutteli ettei häntä ole koskaan pyydetty treffeille, ja on nyt katkeroitunut siitä. Tämä vähän ihmetyttää itseäni.

Olen ihan ok näköinen nainen, ja seurustellut useasti, mutta suhteet ovat aina alkaneet niin, että ensin on tutustuttu jossain ja kiinnostus on herännyt vasta sen jälkeen. Eli en ole mitään satunnaisia treffikutsuja saanut koskaan, jos nyt ei jotain känniläisten vonkausta ja huutelua lasketa.

Tarkoitan siis sellaista tilannetta, jossa joku täysin tai melko tuntematon pyytää ulos, jolloin voidaan olettaa että nimenomaan ulkoinen olemus on herättänyt kiinnostuksen.

Ehkä joitain erityisen kauniita/ ammattinsa puolesta esillä olevia sitten pyydetään, vai pyydetäänkö? Ja miten suhtaudutte asiaan?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole ikinä pyydetty ja olen yli parikymppinen. Vaikea kuvitella että joillekin tätä oikeasti tapahtuu.

Vierailija
2/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope, never. Kerran eräs ei-kantasuomalainen pyysi hengailemaan, mutta veikkaan että tälläkin oli enemmän se Suomeen jääminen motiivina kuin minä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä koskaan.  En varmaan edes lähtisi aivan tuntemattoman kanssa. Toki sellaisen kanssa kenen kanssa olisin vaikka ns. näkötuttu jota usein nähnyt ja olisin itsekin viehättynyt toisen ulkoisesta olemuksesta niin lähtisisin treffeille mielelläni.  Itse sen verran ujo, etten kehtaisi kyllä suoraan pyytää treffeille kivannäköistä miestä. Kuitenkin ajattelen että eipä tuo minusta kuitenkaan ole kiinnostunut vaikka katseita oltaisiinkin vaihdettu useasi.

Vierailija
4/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Kaikki parisuhteeni ja muut jutut ovat alkaneet niin, että on tavattu baarissa tai vastaavassa paikassa, jossa on jo tutustuttu ja sen jälkeen joko lähdetty yhdessä "jatkoille" tai vaihdettu yhteystietoja ja sovittu uudesta tapaamisesta, tai netin kautta.

Vierailija
5/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on melkein pyydetty ruokakaupassa... Mutta oli niin ujo kaveri että luikki karkuun ennen kuin  edes sain suunvuoroa ja ehdin vastata. 

Meni suunnilleen näin: mies kehui ensin kauniiksi ja sen jälkeen kysyi sanoi että "oletko sä varattu? Olis kiva joskus jos... Tai siis tietysti sä oot varattu, mitä mää nyt tälläsiä kyselen" ja sitten kipinkapin karkuun. 

Ei ollut mun tyyppiäni yhtään, joten en huudellut perään. 

Vierailija
6/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin noin kerran viikossa joku pyytä treffeille tai kehuu persettä.

Vierailija
7/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa. Siis kerran ihan bussista jäädessä täysin uppo-outo nainen, toinen oli opiskelukaverin, jonka nimen kyllä juuri kuulin (ennen niitä treffejä, no ehkei lasketa)

Ja en siis ole tosiaankaan mikään adonis... Näköjään hymy herättää huomiota :-)

Vierailija
8/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähtenyt, vaikka ovat antaneet käyntikorttejaan. Pelkän ulkonäköni perusteella yhteystietojen tarjoaminen on niin outoa, että en kyllä uskalla ottaa kontaktia.

Kerran bussissa ja toisen kerran kun olin ulkona syömässä, jättivät käytikortit. Bussissa ollut kertoi olevansa hyvässä asemassa oleva tavallinen mies ja syömässä ollut oli ihan kivan näköinen nuori mies, jolla oli sillä hetkellä vain kiire töihin, mutta tahtoisi tavata. Muuta en heistä tullut tietämään.

Vierailija
9/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, enkä ikinä lähtisikin vaikka pyytäisikin. 

Vierailija
10/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista treffikutsua en ole koskaan saanut tuntemattomalta. Tuskin suostuisin, vaikka sellainen esitettäisiin.

Vierailija
11/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa. Siis kerran ihan bussista jäädessä täysin uppo-outo nainen, toinen oli opiskelukaverin, jonka nimen kyllä juuri kuulin (ennen niitä treffejä, no ehkei lasketa)

Ja en siis ole tosiaankaan mikään adonis... Näköjään hymy herättää huomiota :-)

Nainen adoniksena. En ole ikinä kuullut.

Vierailija
12/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko se, että ravintolassa on jutellut aika pitkään jonkun kanssa ja sitten tulee treffikutsu?

Kerran olen bussissa jutellut miehen kanssa ja päädyttiin useammallekin.treffeille vaikkei siitä sitten mitään vakavaa tai pitkäaikaista seurannutkaan.

Vierailija
13/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran, Suomessa vain kerran. Kysyjä vaikutti ihn normaalilta, mutta aamuruhkassa metrossa juttelemaan tuleva sai sisäiset varoituskellot soimaan.

Vierailija
14/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran ihan kadulla pyydetty kahville & keskustelemaan. Omasta mielestä olen ihan tavallisen näköinen,  pulska  nainen.  En lähtenyt kun olen varattu.

Vierailija
15/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan

Vierailija
16/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, useammankin kerran, mutta asunkin ulkomailla. Tosin 90-luvulla olin myöhäisteini-ikäisenä yksin Forumissa ja eräs bangladeshilainen vanha (n. 30-vuotias?) mies tuli juttelemaan ja pyytämään treffeille.  Olin niin hämmästynyt, että melkein suostuin, vaikka mies ei todellakaan kiinnostanut minua. En yhtään tiennyt miten sellaisessa tilanteessa tulisi toimia, mutta onnistuin kuitenkin kieltäytymään.

Olen nuorempana ulkomailla joutunut häirinnän kohteeksi niin monta kertaa ja niin moninaisin tavoin, että pidän todellakin huolta siitä, että omat tyttäreni osaavat suhtautua miehiin oikealla tavalla. 

Tietty minullekin on sattunut myös oikein miellyttäviä kohtaamisia. Kerran Suomessa baarissa eräs kivannäköinen nuorukainen tuli kysymään, olenko varattu. Vastasin myöntävästi, ja hän sanoi "arvasin sen. Mun pitää kuitenkin sanoa, että sä olet tosi söpö." Menin hämilleni, sillä tuo oli oikeasti todella ihana kohteliaisuus ja tapa esittää se. 

Vierailija
17/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma jännä kokemukseni oli kun lähdin yökerholta erään naisen matkaan ja hän kertoi että tykkää sitomisleikeistä.

Illan aikana sitten minutkin sidottiin tuoliin kiinni. Yllätyksenä naisen mies tuli ovesta ja sanoi antavansa minulle opetuksen, kun tulen toisten kotiin keskellä yötä.

Sain opetuksen sidottuna ja poistuin talolta nöyränä poikana. Koko toimituksen ajan nainen vain katsoi ja yllytti miestään.

Itse en hirveästi tykännyt homoilusta ja mielestäni se sattui aika pahasti. Mies myös läpsi minua ja otti kovakouraisesti kiinni toimituksen ajan.

En kyllä suosittele ja en suosittele antautumaan sidotuksikaan. Voi tulla ylläreitä "kylään".

Vierailija
18/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa ainakin pari kertaa tulee mieleen. Toisen miehen olin nähnyt kerran kaupassa ja oli vaihdettu katseita, sitten tuli uudelleen vastaan kadulla ja vaihdettiin taas katseita. Juoksi mut kiinni ja pyysi kahville.

Toisen kerran pyydettiin kun olin kesätöissä. Tuolloin olin varattu, joten en lähtenyt.

Vierailija
19/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt siis tilanteesta että kirjaimellisesti ihan täysin tuntematon kadulla vastaan tuleva henkilö ehdottaa treffejä, vaiko että esim työstä tai koulusta etäinen puolituttu jonka nimen saattaa tietää ehdottaa treffejä?

Tuosta puolitutusta on kokemusta, tiesin siis hätinä hänen nimensä. Pyysi treffeille joista en edes tajunnut että oltiin menossa treffeille. Olin uusi paikkakunnalla, ja oli tarkoitus mennä katsomaan elokuva joka liippasi läheltä sen hetkistä ryhmätyöprojektia. Käytiin katsomassa elokuva, ja palattiin asunnoillemme eri teitä. Kaveri päätti alkaa stalkkaamaan minua. Oli sen verran ahdistava kokemus, että vaikka myöhemminkin on muutama työkaveri/puolituttu pyytänyt kahville, en ole lähtenyt.

Täysin tuntemattomat ovat kyllä yökerhossa lähestyneet, mutta niitä en oikeen osaa laskea tähän "treffikategoriaan", kun oman käsityksen mukaan sinne mennään viettämään iltaa seurassa, ei jurottamaan yksin.

Vierailija
20/53 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli sinkkuaikoina tapana koeajaa miehet ennen kuin tuhlaan aikaani johonkin vaivaannuttavaan treffailuun. Eli vein baarista sänkyyn ja sitten näin uudestaan, jos mies vaikutti muutenkin kiinnostavalta kuin panoseurana. Yhden tällä tapaa löytyneen kanssa oltu nyt viitisen vuotta yhdessä ja esikoinen syntyy kohta puoleen. :D

Eli joo, se kontakti lähti nimenomaa siellä yöllä baarissa kahden "känniääliön" päättäessä jatkaa samaa matkaa kotiin. Toki siinä vähän juteltiin ja tutustuttiin illan aikana, yms. jo alustavasti, mutta treffeille en ole koskaan mennyt kenenkään kanssa, jonka kanssa en ole jo päätynyt petipuuhiin. x)