Naiset! Kuinka usein hoitelette miehen käsin alusta loppuun?
Siis niin, ettei aktissa tapahdu muuta kuin tuo käsihoito ja mahdollisesti välissä suihinottoa, eli ei yhdyntää eikä sinuun kohdistuvia "toimenpiteitä"
Mietin vaan, kun mies usein haluaa että hoitelen hänet vaan käsin eikä muuta (haluaa tätä useammin kuin seksiä) että onko kovinkin yleistä
Kommentit (55)
Minä haluan seksiä usesmmin kuin mies, joten miksi hemmetissä alkaisin antaa hänelle yksipuolista seksiä, jolloin jään itse kokonaan ilman? Hänkään ei tee sitä minulle, joten on turha odottaa minultakaan.
Kiinka usein miehenne sormettaa tai nuolee teille orkun ilman, että hän saa vastineeksi mitään seksiä itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Kiinka usein miehenne sormettaa tai nuolee teille orkun ilman, että hän saa vastineeksi mitään seksiä itselleen?
Tee tästä erikseen kysely. Laita eka av-puolelle, tulee enemmän vastauksia. Siirtyy sitten kuitenkin tänne jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä tekisinkin, jos vaimo haluaisi, mutta kun hänelle sellainen orkku ei ole mistään kotoisin. Kalua (aitoa sellaista, ei myöskään kelpaa kumikikkelit) pitää saada sisään, tai muuten jää seksi pahasti vajaaksi. Että vähän pakostakin tässä joutuu ottamaan seksiä vastineeksi...
Nykyään aika useinkin, ennen harvemmin. Tämä riippuu paljon naisestakin, mistä kukin tykkää, mutta ainakin meillä vaimo tykkää katsella kun sperma lentää. Mukavaa puuhaa ja intiimiä, niin mikäs siinä.. :)
Kun riedän miehen tulevan väsyneenä.kotiin,
Pyydän.hänet makkariin.
Housut pois ja itselle nahkarukkaset käteen joita itse en haluaisi pitää mutta mies haluaa että pidän.
Runkkaan kaikessa rauhassa hänet loppuun asti jonka jälkeen menen lusikkaan johon.nukahdamme hetkeksi
Haaveilen usein laukaisevani lastini vaimoni rinnoille
Noin kerran viikossa kunnon käsihoito. Molemmat tykätään. Suosittelen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Noin kerran viikossa kunnon käsihoito. Molemmat tykätään. Suosittelen kaikille.
Miksi? Meillä naidaan lähes joka päivä, kaikki reiät käytössä ja laueta saa mihin haluaa. Ainoa mikä on tylsää, on joku kädellä hinkuttaminen. Ei kumpikaan välitetä moisesta, paitsi ihan hetken osana esileikkiä. Mitä suosittelemista siinä on?
Aina kun mies haluaa. Hän ei vai yleensä halua mitään seksiin liittyvää.
Hoidan mielelläni mieheni orgasmiin asti, on kiihottavaa katsella kun siemennesteet purskahtaa. Palkkioksi saan suuseksiä ja käsihoitoa orgasmiin saakka. Tapa tuli meille kun olen aina varonut mieheni hieman liian pitkää penistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä oudolta, ihan kuin ei haluaisi olla sun kanssa intiimisti?
Käsihoitohan ei ole kovin intiimiä.Ei kai tommosia tilanteita edes tule juuri koskaan, yleensähän ihmiset haluaa panna ja harrastaa suuseksiä.
Me istutaan miehen kanssa monesti lähekkäin ja hoidetaan toisemme käsillä. Samalla voi vaikka suudella tms. Minusta se on intiimiä.
Silloin tällöin kysyn mieheltä haluaisiko. Jos esim aikaa viime kerrasta kun puuhailtu eikä itsellä vaikka tee mieli yhdyntää.
Kivaa keskittyä katselemaan ja antaa huomiota pelkästään kullille välillä
Vaimo antaa käsihoidon noin joka toinen vuosi. Rakastan sitä, mutta häntä se ei kiinnosta.
Joskus naiseni kanssa luontoretken lomassa rakastelimme ja minä en silloin lauennut. Autolla naiseni huomasi seisokkini ja sanoi, ettei päästä minua liikenteeseen tuollaisen seisokin kanssa, vaan hoitaa sen käsin. Rasvaa käsiin ja kulli esiin kuskin penkillä ja homma käyntiin. Naiseni ihmetteli kokoa ja kovuutta, kun sitä oli jo pari tuntia seisotettu. Hidas ja harras runkkaus sai vehkeen ennätysmittoihin ja laukeaminen lennätti suurimman lastin ulos ovesta varvikkoon. Hitaasti puristellen hän vielä ihmetteli, että miten tästä näin valtava tuli.
En saa miehelle orkkua runkkaamalla. En pysty runkkaamaan niin kovaa, nopeasti ja pitkään.
En ole koskaan kokeillut tuota, en tiedä saisinko miehen laukeamaan käsin + suulla. En nauti kylläkään suuseksin antamisesta, mutta teen niin seksikumppanilleni, sillä hänkin nuolee minua.
Vierailija kirjoitti:
En saa miehelle orkkua runkkaamalla. En pysty runkkaamaan niin kovaa, nopeasti ja pitkään.
Ei tarvitse runkata kovaa ja nopeasti. Päinvastoin, jos tulee olo, että toinen haluaa vain päästä nopeasti eroon koko asiasta, se saattaa johtaa siihen, että mulla laskee seisokki. Muutenkin kaipaan miehenä esileikkiä, olen henkilökohtaisesti harvoin jos ollenkaan heti valmis, vaikka tykkäisin naisesta ja olisin saanut jopa seisokin. Yksi parhaista esileikeistä on, jos nainen antaa hellää ja välittävää käsihoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus naiseni kanssa luontoretken lomassa rakastelimme ja minä en silloin lauennut. Autolla naiseni huomasi seisokkini ja sanoi, ettei päästä minua liikenteeseen tuollaisen seisokin kanssa, vaan hoitaa sen käsin. Rasvaa käsiin ja kulli esiin kuskin penkillä ja homma käyntiin. Naiseni ihmetteli kokoa ja kovuutta, kun sitä oli jo pari tuntia seisotettu. Hidas ja harras runkkaus sai vehkeen ennätysmittoihin ja laukeaminen lennätti suurimman lastin ulos ovesta varvikkoon. Hitaasti puristellen hän vielä ihmetteli, että miten tästä näin valtava tuli.
Kerran tanssimasta tullessa oli vastaavanlainen tilanne. Olin timantinkovana keinunut tyttöystävän vartalossa kiinni hitaita kappaleita ja suudellut häntä samalla. Pääsimme autolle minä kädet taskussa peittämässä telttaa. Hän katseli mun etumusta siinä kuskin penkillä ja avasi vetskaa ottaen kalun ulos. Muutamalla kädenvedolla sormet kiertyen peniksen ympäri laukesin hänen kiireellä löytämään ja toisessa kädessään pitelemään talouspaperin palaan. Hän löysi veskastaan lisää paperia sillä spermaa tuli ja tuli. Vaikka hän pyyhki, housutkin siinä sotkeentui aika hyvin. Jotenkin se kaikki sähläys siinä ja pakko laueta. Tytön ihailu siihen mun laukeamiseen ja halu hyväillä pyyhkien penistä ja nähdä se koko juttu vs. ottaa tuotoksen suuhun oli minulle kokemus.
Hoitelen miehen veltosta velttoon kädellä,
Hän vuorostaan runkkaa minut loppuun asti kädellään .
Niin etten kaluun koske lainkaan