Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Kuinka usein hoitelette miehen käsin alusta loppuun?

Vierailija
19.09.2019 |

Siis niin, ettei aktissa tapahdu muuta kuin tuo käsihoito ja mahdollisesti välissä suihinottoa, eli ei yhdyntää eikä sinuun kohdistuvia "toimenpiteitä"

Mietin vaan, kun mies usein haluaa että hoitelen hänet vaan käsin eikä muuta (haluaa tätä useammin kuin seksiä) että onko kovinkin yleistä

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo hoitelee sillointällöin käsin, tuntuu tykkäävän kalun hivelystä.

Vierailija
2/55 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vaimo tykkää kovin ja kiihottuu runkatessaan. Ei harrasteta kuitenkaan kovin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein eniten kiihottuu jos minä runkkaan vaimon nähden ja laukean hänen päälleen.

Muutenkin tuntuu pitävän laukeamisesta ja spermasta.

Vierailija
4/55 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Vaimo hoitelee välillä alusta loppuun. Myös suunnatulla. On ne seksiä molemmat. Ja sitten minä hoidan vaimon.

Vierailija
5/55 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran tai pari kertaa kuussa hoidan miehen. Ihan vaan, koska hän joutuu tekemään töitä yleensä vähän enemmän, niin hänkin saa välillä vaan nauttia ja maata.

Vierailija
6/55 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ottaa välillä suihin jos kainosti pyydän kun panettaa hitosti. Ei hoida käsillä, vaan lähinnä suulla. Käsillä lähinnä sivelee kevyesti ja pitkittää tulemista. Jostain syystä tuo kevyt hively tuntuu paremmalta kuin runkkaaminen. Mälli lähtee lopulta selkäytimestä lähtien ja meinaa mennä taju.

Vierailija
7/55 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä oudolta, ihan kuin ei haluaisi olla sun kanssa intiimisti?

Käsihoitohan ei ole kovin intiimiä.

Ei kai tommosia tilanteita edes tule juuri koskaan, yleensähän ihmiset haluaa panna ja harrastaa suuseksiä.

Vierailija
8/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tommosia tilanteita edes tule juuri koskaan, yleensähän ihmiset haluaa panna ja harrastaa suuseksiä.

Käsihoito on tehokasta. Puristus ja vauhti aivan eri luokkaa kuin tavallisessa tai suuseksissä. Ja tietenkin vaihtelua. Lisäksi ainakin mun mielestä on aika intiimiä saada toisen nähden orgasmi.

Vierailija
9/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Mälli lähtee lopulta selkäytimestä lähtien ja meinaa mennä taju.

Eikö tuo ole aika vaarallista kun nesteet lähtee selkäytimestä? Varmaan taju lähtee!

Vierailija
10/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ikinä. Runkkaan kyllä miestäni, mutta aina se johtaa yhdyntään. Nyt kun oikein muistelen, ei kukaan exäkään ole käsihoitoa toivonut, suihinottoa loppuu asti kyllä. Sen teenkin mielelläni 😊

Vierailija
11/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo,ei se haluakkaan. Sen takia olen pohdiskellut eroa tässä..

Vierailija
12/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap unohtui.

Vierailija
13/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyl suikkareista. Orkun lähestyessä haluan kuitenkin aina mahdollisimman lähelle tyttöystävää koko vartalolla, käytännössä mennään makuulle ja tulen päälle. Tuntuu kaikista parhaimmalta se naisen vartalon lämpö ja pehmeys omaa kroppaa vasten ja pi**un hyväily penikselle on erilaista, vielä parempaa kun siihen yhdistyy se läheisyys ja tytön nautinto

Vierailija
14/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas laukeamisen hetkellä ongelma liittyy rytmiin. Naiseni on tosi hyvä ottamaan suihin mutta koen että parhaan orgasmin saan kun pääsen itse työntelemään. Läheisyys on seksikästä. Olen välillä tullut työnnellen hänen suuhunsa. En pysty täysin rentoutumaan siinä koska ajattelen ettei se tunnu hänestä niin hyvältä kun nain suuhun ja vaistomaisesti lopussa aika kovaakin. Vaikkei hän koskaan ole kieltänyt minua niin tekemästä.. Näin meillä.

Vierailija
15/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Vaimo hoitelee välillä alusta loppuun. Myös suunnatulla. On ne seksiä molemmat. Ja sitten minä hoidan vaimon.

Kysymys oli että ilman että naiselle tehdään mitään.

Vierailija
16/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa siirtyä pohdiskeluista tekoihin. Jos tuo on jatkuvaa eikä vaan satunnaista niin sähän olet vaan runkkuväline eikä semmoisena kannata elämää pilata.

Vastaus alkuperäiseen - ei koskaan. Hyväily on osa esileikkiä ja suikkareista mies ei perusta. Joskus yllätän aloitteella ryömimällä jalkoväliin, mutta melko pian touhu siirtyy muuhun.

Vierailija
17/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas laukeamisen hetkellä ongelma liittyy rytmiin. Naiseni on tosi hyvä ottamaan suihin mutta koen että parhaan orgasmin saan kun pääsen itse työntelemään. Läheisyys on seksikästä. Olen välillä tullut työnnellen hänen suuhunsa. En pysty täysin rentoutumaan siinä koska ajattelen ettei se tunnu hänestä niin hyvältä kun nain suuhun ja vaistomaisesti lopussa aika kovaakin. Vaikkei hän koskaan ole kieltänyt minua niin tekemästä.. Näin meillä.

Sama. Mun on pakko saada työnnellä kun tuntuu että tulee

Vierailija
18/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi meillä. Itse pitää runkata jos sikseen tulee, jos joku muu vatkaa niin veltostuu vaan. Poskihoito tai pano se olla pitää.

Vierailija
19/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset kyllä tykkäävät tuosta työntelystä, ja esim. minua se just kiihottaa.

Rakastan sitä kun mies pitää päästä kiinni ja työntelee rytmikkäästi suuhun niin et kurkusta/suusta kuuluu vaan lotina ja ”gluk gluk”-äänet.

Ei tosin oo mennyt koskaan loppuun saakka, vaan toi on ollut vaan osa esileikkiä tai asennon tai paikanvaihtojen välissä.

Ja läheisyys tuntuu kyllä hyvältä, itse tykkään siitä tunteesta kun kasvot on kiinni miehen alavatsassa ja penis suussa.

Vierailija
20/55 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaan vaimoni puolesta vastaan. Hoitelee minut yksipuolisesti ehkä kerran-pari kuukautistensa aikana.. Saa sitten aina joskus yksipuolisen hoidon minultakin vastapalvelukseksi;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän