First Dates Suomi Official
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, miten tässä ohjelmassa parit valitaan? Haluaisin osallistua, mutta vain siinä tapauksessa että saa esittää jotain toiveita, ja ohjelmaan valitaan vain jos toiveisiin sopiva pari löytyy. Epäilen kuitenkin, että tässä voidaan tehdä epäsopiviltakin vaikuttavia parituksia ihan vain että saadaan riittävästi sisältöä, kun kyseessä on kuitenkin vain yhdet treffit.
Ihan taatusti. Kyseessä on viihdeohjelma, joten nähtävillä on pakosti oltava sekä söpöläispareja että selkeästi vaivautunutta hiljaisuutta. Kai osallistujat sen tajuaa, tuskin kukaan uskoo oikeasti löytävänsä elämänsä rakkautta tuollaisesta jutusta? Pointti on päästä televisioon, mistä syystä sitten sinne haluaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se rytmimunan deitti oli paljon vanhemman näköinen kuin 43.
En nähnyt ihan alusta niin en hänen nähnyt ikää. Luulin reippaasti yli viisikymppiseksi!!! 😮
Ite oon nelikymppinen enkä ikimaailmassa ois uskonut että ollaan melkein saman ikäisiä. Varmaan polttaa tupakkaa tms. mikä vanhentaa.
No ei sekään ITSE varmasti usko näyttävänsä viisikymppiseltä ;) ;) Vai ootteko joskus kuulleet kenenkään kertovan, miten häntä luullaan aina 10 vuotta vanhemmaksi? Ehei, kaikkia "luullaan" heidän omasta mielestään selkeästi nuoremmaksi, niin miehiä kuin naisia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se rytmimunan deitti oli paljon vanhemman näköinen kuin 43.
En nähnyt ihan alusta niin en hänen nähnyt ikää. Luulin reippaasti yli viisikymppiseksi!!! 😮
Ite oon nelikymppinen enkä ikimaailmassa ois uskonut että ollaan melkein saman ikäisiä. Varmaan polttaa tupakkaa tms. mikä vanhentaa.
No ei sekään ITSE varmasti usko näyttävänsä viisikymppiseltä ;) ;) Vai ootteko joskus kuulleet kenenkään kertovan, miten häntä luullaan aina 10 vuotta vanhemmaksi? Ehei, kaikkia "luullaan" heidän omasta mielestään selkeästi nuoremmaksi, niin miehiä kuin naisia :D
No mutta kai jokainen peilistä näkee kuinka nuorelta/vanhalta näyttää!
Tuon nainen näytti tosiaan 50+. Hämmästyin iän nähdessäni!
Vierailija kirjoitti:
No mutta kai jokainen peilistä näkee kuinka nuorelta/vanhalta näyttää!
Tuon nainen näytti tosiaan 50+. Hämmästyin iän nähdessäni!
Nimenomaan EI näe, ihminen on yllättävän sokea oman ulkonäkönsä suhteen... Ne on aina mystisesti toiset jotka näyttää ikäistään vanhemmalta.
Tämän jakson pareista luultavasti riittää puhuttavaa. Bemarilla ajava salijätkä luultavasti kuohuttaa tunteita.
Fitnessnuoret illallisella. Tuskin aloittivat seurustelun, vaikka samanhenkisiä ovatkin. Pojalla vähän liian tiukat vaatteet päällä. Kokoa isommat vaatteet niin ei näyttäisi ylimieliseltä vaan ihan mukavalta nuorelta mieheltä miltä hän illallisella vaikutti.
Salipellejen jutut oli kyllä sitä itseään.
Jorma on ällötys, höpisee nussimiskopeista ja samalla kuvataan sen sylkisiä huulia, yäk.
Oliko tuo vanha eukko kännissä, sössötti siihen malliin.
Vanhempi täti oli just hyvä tyyppi!
Nuo kuntoilijanuoret ovat kyllä hyvin samanhenkiset. Niistä tulisi hyvä pari, ainakin ymmärtäisivät toisiaan ja urheiluun panetumiseen vaatimia haasteita.
Ihana tuo vanhempi taiteilija-täti. Ei varmaan jää sanattomaksi.
Slayer-nainen ja savolainen ukko. Myötähäpeä.
Onpa komea tuo 55v mies, Ari. Nainen on ihan pubiruusu.
Mä voin otta Arin 💕
Joko joku ehti katsomaan ensi viikon jakson? Oliko se punatukkainen alkon myyjä joskus maajusseissa? Saman naisen deittikumppanikin oli jotenkin omituisella tavalla tutun oloinen, oliko jonkun muun mielestä?
Hämmentävin pari oli se sh ja rekkakuski. Nainen vaikutti ihan siltä, ettei vois vähempää kiinnostaa, mutta niin vaan heistä tuli pari. Mies oli kyllä jotenkin symppis.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin otta Arin 💕
Totta, ihan eri tasoa kuin tuo muija. Ja pisteet nousivat, kun totesi, ettei kiinnosta. Tuollaisia hyvännäköisiä vanhempia miehiä on isommissa kaupungeissa, naiset monesti tuollaisia rupsuja.
Tuolta yhdeltä naiselta, taisi tulla ensimmäisenä, puuttuu alhaalta sivuhammas, todella ruma aukko muuten suht' huolitellulla naisella.
Tuosta vanhasta naisesta tuli Markus Kuotesaho vibat :D
Vierailija kirjoitti:
Mä voin otta Arin 💕
Matti Vanhanen
Jaa-a, oiskohan suomalaiset ja espanjalaiset ihmiset luonteeltaan vähän erilaisia, johtuisko siitä :D
Pari vuotta siellä päin asuneena (siis espanjalaisten keskellä, ei missään aurinkorannikoilla) voin todeta, että KAIKKI mitä Suomessa tapahtuu on siihen verrattuna aikamoista kötöstelyä. Mutta kun ittekin oon vähän tämmönen kötöstelijä suomalainen niin viihdyn kuitenkin täällä paremmin...