First Dates Suomi Official
Kommentit (592)
Koiransyöjämies ja hänen deittinsä eivät matchaa. Nainen on elegantti ja älykäs, mies puolestaan suhtautuu vähätellen kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Koiransyöjämies ja hänen deittinsä eivät matchaa. Nainen on elegantti ja älykäs, mies puolestaan suhtautuu vähätellen kaikkeen.
persu?
Mä olisin noussut kesken ruokailun ylös ja poistunut siinä vaiheessa kun mies alkoi hekumoimaan koira-aterioilla. Mitähän tuo mies oikein haki?
Vierailija kirjoitti:
Supersöpö pari nuo nuoret.
tyttö liian tasokas autonasentajapojalle
Miksi noin kaunis tyttö pilaa itsensä tatuoinneilla? Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Noi nuoret (20 ja 21v) on ihanan olosia! Niistä vois hyvin tulla pari.
Sit taas toi mies punasessa hupparissa ja se nainen on ihan järkyttävän huono match. Onks ne laitettu tässä treffeille vaan että niistä saadaan katsojille myötähäpeää/hyvät naurut?!?
Ja oikeesti, kuka menee treffeille junttihupparissa.
Mä luulin että tuli korjaamaan vessaa.
Tää rumpali-mies kuulosti alkuun tosi hyvälle shampanjoieen kaikkineen, mutta toi rytmiopetus.
Miks pitää alkaa opettamaan toista, kun näkee ihan selkeesti, että ei muuten kiinnosta.
Huoh
Jep, tamburiinit ja rytmimunat mukama treffeillä lol apua :--D
Olen katsonut Espanjan First Datesia ja se oli ihan älyttömän hauska. Ravintola siinäkin viihtyisämpi - miksi Suomessa niin usein vaan kötöstellään?
Ja tarjoilijat ja se juontaja tosiaan siinä rupattelevat enempi myös ja heitä näytetään. Parit käy välillä takapihalla ja ottivatkohan kuviakin muistaakseni sellaisessa kuvauspisteessä rekvisiitan kera. Ah. Joka jaksossa salsattiin ja välillä joku esitti koko ravintolalle jonkin oman ohjelmanumeron, vaikka lauloi :-D Mistähän saataisiin suomalaisille samanlaista itsevarmuutta reilu ruiskaus?
No mutta, hauska, että ohjelma on Suomessakin. Kiinnostavaa seurata. Voisimme kyllä oppia rupattelemaan, heittäytymään, nauttimaan vaan jaetusta hetkestä kanssaihmisten kera. Ihan turhaan porukka jänskäilee tuolla.
Ja joo, hieman voisimme alkaa huolehtia ulkoisesta olemuksestammekin. Esim. ihonhoito (monella on liian kuivan näköinen iho) ja kivat, hyvin istuvat uudet vaatteet piristää yllättävän paljon. Ihmiset säteilisivät eri lailla ihan pienillä jutuilla. Aiheen ohi, joo...tuli vaan mieleen.
Se rytmimunan deitti oli paljon vanhemman näköinen kuin 43.
Musta vähän tuntuu, että tuo suomen first dates ravintolan lavastus on tarkoituksella tuollainen. Ovat yrittäneet välttää kliinistä valoisaa mcdonalds -tunnelmaa ja lopputulos meni hiukan yli ja näyttää lähinnä hautaustoimistolta.
Onko nää kaikki osallistujat jotain Napakymppi- ohjelman jämiä?
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt ihan alusta niin en hänen nähnyt ikää. Luulin reippaasti yli viisikymppiseksi!!! 😮
Ite oon nelikymppinen enkä ikimaailmassa ois uskonut että ollaan melkein saman ikäisiä. Varmaan polttaa tupakkaa tms. mikä vanhentaa.
Parasta tässä ohjelmassa on Jorma 😍
Keskusteluista kelasin suurimman osan kun kiinnosti lähinnä lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt ihan alusta niin en hänen nähnyt ikää. Luulin reippaasti yli viisikymppiseksi!!! 😮
Ite oon nelikymppinen enkä ikimaailmassa ois uskonut että ollaan melkein saman ikäisiä. Varmaan polttaa tupakkaa tms. mikä vanhentaa.
Viina vanhentaa myös, ja ääni kuulosti kyllä aikamoiselta viskibassolta. Saati sitten jos sekä polttaa että juo ahkerasti. Voihan tuo ääni toki johtua vaikka flunssastakin.
Tietääkö kukaan, miten tässä ohjelmassa parit valitaan? Haluaisin osallistua, mutta vain siinä tapauksessa että saa esittää jotain toiveita, ja ohjelmaan valitaan vain jos toiveisiin sopiva pari löytyy. Epäilen kuitenkin, että tässä voidaan tehdä epäsopiviltakin vaikuttavia parituksia ihan vain että saadaan riittävästi sisältöä, kun kyseessä on kuitenkin vain yhdet treffit.
Korvataanko treffeistä tulleet kustannukset osallistujille? Jos korvataan, niin ymmärrän miksi kakkosjakson burleskitaiteilija antoi miehen maksaa (jotkut miehet nimenomaan haluavat tehdä niin, koska tuntevat olonsa silloin miehekkääksi). Jos ei korvata niin itse olisin kyllä maksanut puoliksi, jos tietäisin että pakkien antaminen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin noussut kesken ruokailun ylös ja poistunut siinä vaiheessa kun mies alkoi hekumoimaan koira-aterioilla. Mitähän tuo mies oikein haki?
Ihan ku koiran syöminen olis oikeasti jotenkin paheksuttavampaa kuin vaikka possun tai lehmän... Ei tainnut nainen itekään olla mikään vegetaristi, vaikka niin kovin järkyttynyttä esitti.
Ja että mitä se mies niillä jutuilla haki? No näkihän se kilometrin päähän ettei nainen ollut hänestä yhtään kiinnostunut tai vaikuttunut, ja siinä tilanteessa moni mies ei osaa muuta kuin aloittaa tuontyyppisen veetuilun. H*oritteluunkaan ei oikein kehdannut ryhtyä, kun oli tv-kamerat siinä todistamassa.
Ei tilanne tajua kirjoitti:
Tää rumpali-mies kuulosti alkuun tosi hyvälle shampanjoieen kaikkineen, mutta toi rytmiopetus.
Miks pitää alkaa opettamaan toista, kun näkee ihan selkeesti, että ei muuten kiinnosta.
Huoh
Sama nauratti. Kyllä oli taas pätemisen tarve niin ilmiselvä! Eikös ne lähteneet johonkin karaokeen sieltä? Sieluni silmin näen miten tää mies alkoi antamaan asiantuntevaa lauluopetusta naiselle sen jälkeen, kun oli kuullut sen laulavan . Ei ihme ettei siitä "kuulunut enää mitään" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku koiran syöminen olis oikeasti jotenkin paheksuttavampaa kuin vaikka possun tai lehmän... Ei tainnut nainen itekään olla mikään vegetaristi, vaikka niin kovin järkyttynyttä esitti.
Ja että mitä se mies niillä jutuilla haki? No näkihän se kilometrin päähän ettei nainen ollut hänestä yhtään kiinnostunut tai vaikuttunut, ja siinä tilanteessa moni mies ei osaa muuta kuin aloittaa tuontyyppisen veetuilun. H*oritteluunkaan ei oikein kehdannut ryhtyä, kun oli tv-kamerat siinä todistamassa.
Joo mies selkeesti huomas,että ei ollut naisen mieleen ja halus antaa ite ensin pakit.
Nainen mainostaa viihtyvänsä sinkkuna joten turha toivo. Ehkä kerran käyvät treffeillä ohjelman jälkeen.