First Dates Suomi Official
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
BB-Kristian risteilyisäntänä pitäisi saada tuonne Uotisen tuuraajaksi, jos Uotinen on kipeänä. Molemmilla sama ääni ;)
Ei ruutuaikaa eläinrääkkääjille, kiitos.
Jorma sen sijaan saisi puolestani jatkaa, jos tulee 2. kausi :)
Vasta viimeisessä jaksossa Jorma oli enemmän esillä (siis Uotinen).
Kajaanin naisella Kiinan muurin kokoinen suojamuuri. Voi pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuli Kätliniä kohtaan suuri suojeluvietti. Hän ihastui täysin tuntemattomaan minuuteissa, kikattelut ja kehonkieli tuntui teinimäisiltä. Tuntematon mies ei ollut antanut itsestään juuri mitään ja Kätlin oli sulaa vahaa ja olisi varmaan ollut vietävissä. Hän sanoi tavanneensa kusipäitä, eli varmaan hänen naiviuttaan on käytetty hyväksi?
Ja tämä ei ole kritiikkiä, tunnistin tuon käytöksen koska olin itse nuorempana yhtä suojaton ja välitön ihastuksissani. Toivoisin että voisin sanoa nuoremmalle itselleni "hidasta hiukan!"
Olen tuntenut pari muuten aika harkitsevaakin nuorta naista, joille pari lasia juomia on kytkenyt samanlaisen hihittely- ja ihstumismoodin kuin napista painaen päälle....
Vierailija kirjoitti:
Rico oli symppis ja samoin Anni. Ihana että Anni on löytänyt poikaystävän ❤️
Kätlin oli ihanan pirskahteleva, mutta mies ihan jämy.
Savolaisnainen oli ylimielinen ja jännitti kovasti kameroita... Miksi haki ohjelmaan, jos haluaa olla yksin ja jatkaa elämää ennallaan?
Annin ikenet näkyivät heti, kun suunsa avasi. Ikenet ovat kamalaa katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli mahtava tämä teidän Antti ja Maarit uusi video! Ihania tyyppejä molemmat!
Eikun Andre Wikström esittää Maaritia tuossa videossa
Vierailija kirjoitti:
Kajaanin naisella Kiinan muurin kokoinen suojamuuri. Voi pärjää.
Tai yksinkertaisesti vaan nirso.
Onko se lahtelainen mieskin jostain muusta yhteydestä telkkarista tuttu, jotenkin häiritsevällä tavalla en saa mieleeni mistä naama jäänyt mieleen? Tai sitten jonkin tunnetun näköinen?
Itse otan baarissa vastaan tarjotut juomat,vaikken ikinä lähe kenenkään mukaan sekstaamaan. Ei mitään noloa.
Hei kaikille! Olin mukana ohjelmassa just toi 9/10 lätkäfani Anne. Itse hain vapaaehtoisesti ohjelmaan mukaan,mutta Joachim ei ollut sellainen josta sain fiiliksiä,aina ei kohtaa vaikka tulisi juttuun. Ja itseasiassa ei sillä ikinä ollut mitään naista tää oli joku ystävä exnarkkari jonka mies vankilassa jonka kanssa oli viettänyt aikaa. Se yritti uudestaan iskeä mua yhdessä treffipalstassa löytyy nimellä Jokke77 ja on tosiaan pt ammatiltaan. Kun annoin toiset pakit haukkui mua mielenterveys lääkkeitä käyttäväksi hulluksi joka en kuitenkaan ole vaan ihan tavallinen tyyppi,mutta siinä ihmisessä vaan ei oikein napannut,koska oli "kyllä rakas"ja nössö ,joka kehui Facebook kalunsa koolls. Ja en mä eläimiä vihaa kun 3 koiraa itselläni. Tuon jälkeen olen ahkerasti treffaillut,mutta ei ole vielä ilmaantunut ihmistä joka hyväksyy lätkäfanituksen ja koirat,muuta vaatimuksia ei ole kunhan on tavallinen,ei polta ja ei ole allerginen eläimille.
Hänen olemuksestaan tuli mieleen Ms Romantica-sarjassa ollut Elena Leeven esittämä nainen, jonka eno oli Raimo Kaartinen :)