Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttääkö ketään muuta vauvojen kosteuspyyhkeiden haju?

Vierailija
31.05.2006 |

Miksi ihmeessä pienten lasten kosteuspyyhkeisiin tungetaan hirveästi hajusteita, tai jos ei suorastaan hajusteita niin jotain muuta, joka haisee aivan järkyttävälle. Etenkin aloe veraa sisältävät kosteuspyyhkeet usein suorastaan lemuavat! Mulla jostain syystä ei " nenä" kestä näitä yhtään, vaikka eivät tietenkään jokapäiväisessä käytössä olekaan vaan lähinnä reissukäytössä ja mun käsilaukussa mukana, taaperoikäisellä kun on aina sormet likaiset. Tilasin just kaverilta LR international-putiikin kosteuspyyhkeitä, kun niiden piti olla NIIN hyviä ja markettikosteuspyyhkeitä parempia, mutta niissä se lemu vasta onkin... Tällä hetkellä suunnilleen ainoa lemuamaton merkki on mielestäni X-tran halpiskosteuspyyhkeet, ne ovat hajustamattomia ja ovatkin onneksi tosi neutraaleja tuoksultaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua ällöttää se haju ja meillä käytetäänkin aina hajustamattomia.

Vierailija
2/5 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole liian kosteita, eivätkä jätä kalvoa iholle. Lisäksi niissä ei ole parabeenejä säilytysaineena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käytän pirkan kosteuspyyhkeitä jotka ei mitenkään kummemmin haise. Niitä ostan kyllä seuraavaks taas. Pampersista sitäpaitti meni pienellä pylly iha ruvelle : (

Vierailija
4/5 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

liian pitkä juttu sulla, en jaksanut lukea

Mutta mua ällöttää se haju ja meillä käytetäänkin aina hajustamattomia.

Vierailija
5/5 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haitallisia aineita. En haluaisi vauvaani mitään kemikaaleja tunkea, haisi ne sitten hyvälle tai ei.