Uskaltaisitko raskautua tuntemattomalla baarituttavuudelle yhden yön suhteesta?
Haluan lapsen keinolla millä hyvänsä. Parisuhdetta ja hyväämiestä ei ole löytynyt, joten mielessä kävi jos raskaudun baarituttavuuden kanssa.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
En.
Tosiasiassa en uskaltaisi edes harrastaa seksiä paljaalla tuntemattoman kännisen kanssa. Ja toisaalta haluaisin tietää sukurasitteet ja mahdolliset perinnölliset sairaudet. Kaikkien geeneillä ei vaan kannata lasta tehdä.
Ei näitä sukurasitteita tutkita ja testata keneltäkään vaikka olisi avioliitossa yrittämässä lasta. Tunnetko ketään jonka sukulaisilla esim alkoholismia tai sydänvikoja ja näiden takia jättäneet biologisen lapsen tekemättä? Jeesustelua.
Vierailija kirjoitti:
meinasitko elareita kinuta? vai ihan itse maksaa itsekkäät haaveesi?
Valtio maksaa virallisesti isättömälle elatustukea.
Vierailija kirjoitti:
Hei törppö, lapsella on oikeus tietää kuka hänen isänsä on. Älä riistä sitä häneltä. Tuolla on kyllä pilvin pimein täysjärkisiä miehiä jotka haluavat luovuttaa spermaansa ja olla lapsen elämässä mukana. Laita ilmoitus nettiin ”isä haussa, ei parisuhde” niin varmasti saat vastauksia.
Isällä on tuossa tapauksessa oikeus vaatia lasta itselleen 50/50 ja haastaa äiti oikeuteen ellei suostu. Suomessa ei voi juridisesti tehdä sellaista sopimusta jossa kumpikaan vanhempi ei vaadi toiselta mitään. En suosittele tuota.
Keinosiemennys? Itse laskisin tuon sinun ajatteleman menetelmän todella epämoraaliseksi ja jopa seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.
Vierailija kirjoitti:
Keinosiemennys? Itse laskisin tuon sinun ajatteleman menetelmän todella epämoraaliseksi ja jopa seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.
Mies voi päättää olla siittämättä jos on huolellinen, miestä on mahdotonta huijata isäksi jos mies ottaa itse aktiivisesti osaa ehkäisyyn. Naisena en todellakaan luota mieheen vaan asetan ja tarkastan kondomin nykyään aina itse ja haen jälkiehkäisyn jos yhtään epäselvää. Miesten huolimattomuuden takia mulla on takana 4 raskautta - kaksi lasta, yksi keskenmeno ja yksi kohdunulkoinen raskaus. Joo ei tartte sanoa mitään, tiedän nykyään ettei yhteenkään mieheen voi luottaa.
No en todellakaan ole niin idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Keinosiemennys on kallis ja niitä pitää yleensä tehdä useita. Vaikka purkissa lukisi ruskeat silmät ja tumma tukka, voi siellä olla mitä vain. Halvemmaksi tulee etsiä baarista sopiva -myös luotettavampaa tehdä todennus itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi päättää olla siittämättä jos on huolellinen, miestä on mahdotonta huijata isäksi jos mies ottaa itse aktiivisesti osaa ehkäisyyn. Naisena en todellakaan luota mieheen vaan asetan ja tarkastan kondomin nykyään aina itse ja haen jälkiehkäisyn jos yhtään epäselvää. Miesten huolimattomuuden takia mulla on takana 4 raskautta - kaksi lasta, yksi keskenmeno ja yksi kohdunulkoinen raskaus. Joo ei tartte sanoa mitään, tiedän nykyään ettei yhteenkään mieheen voi luottaa.
80 % miehistä on valmis seksiin ilman ehkäisyä. Miksiköhän näin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen olet?
29v kohta 30v. En mitään kännikalaa halua lapseni isäksi enkä tarvitse miestä elättämään minua tai lasta.
Sinulla on vielä aikaa. Pidä itsesi kunnossa ja mieti vasta 5v päästä tuollaista hommaa. Koulutus ja työpaikka sinulla varmaan jo onkin.
mies51v
Mitä tarkoitat sanomalla pidä itsesi kunnossa? Olen aina halunnut lapsen, en voi odottaa enää. Koulut on käyty, töitä olen tehnyt liikaa ja elämä muuten tasapainossa, lapsi puuttuu.
Laita muumimuki hakuilmoitus. Niihin tuikkaavia miehiä löytyy kyllä. Isäehdokaskin saattaisi löytyä jos voin lähettää sulle matkahuollon kautta pari sulhasehdokasta. Ite en meinaa halua perustaa perhettä ja nämä taasen haluaisivat.
Kyse ei minusta ole niinkään siitä uskaltaako vai olla uskaltamatta vaan sen kunnioituksesta, että lapsella on lähtökohtaisesti oikeus tietää kuka on hänen isänsä. Minusta miehelläkin on oikeus saada tietää, jos hän on isä. - Mutta jos ja kun tällaisen omaavia naisia kuin Ap niin en ihmette että on myös miehiä, joita ei kiinnosta maksaa elatusapuja. Joten ellei mies misään nimessä haluaisi saada lapsia hänen kannattanee pitää huolta omasta ehkäisysystään kenties pitää visusti housunsa jalassa; eikä ainakaan uskoa ja luottaa siihen, että nainen vastaisi yksin ehkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keinosiemennys on kallis ja niitä pitää yleensä tehdä useita. Vaikka purkissa lukisi ruskeat silmät ja tumma tukka, voi siellä olla mitä vain. Halvemmaksi tulee etsiä baarista sopiva -myös luotettavampaa tehdä todennus itse.
Ite tein -säästin. Yh:na rahat on tiukilla, joten turha johonkin siemennykseen on tuhlata. Säästyneillä rahoilla voit ostaa vauvatavaroita ja vauvan vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei tarvitse maksaa omasta itsekkyydestään mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei minusta ole niinkään siitä uskaltaako vai olla uskaltamatta vaan sen kunnioituksesta, että lapsella on lähtökohtaisesti oikeus tietää kuka on hänen isänsä. Minusta miehelläkin on oikeus saada tietää, jos hän on isä. - Mutta jos ja kun tällaisen omaavia naisia kuin Ap niin en ihmette että on myös miehiä, joita ei kiinnosta maksaa elatusapuja. Joten ellei mies misään nimessä haluaisi saada lapsia hänen kannattanee pitää huolta omasta ehkäisysystään kenties pitää visusti housunsa jalassa; eikä ainakaan uskoa ja luottaa siihen, että nainen vastaisi yksin ehkäisystä.
Jos mies harrastaa seksiä ilman kumia, jokainen peruskoulun oppimäärän käynyt tietää, mitä siinä voi tapahtua.
Iän kaiken lapsia on saanut alkunsa vaikka missä liiterin takana. Suomessa on todella hyvä tukijärjestelmä yksinhuoltajille. En näe vahinkoraskautta maailmaa kaatavana asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nainen sen vastuun kuitenkin kanna. Vaikka asian vääntäisi miten päin tahansa. Kelan elarit ovat surkeat 150 €. Kannattaa jemmata rahaa pikkulapsiaikaa varten.
Kannattaa mieluumin käydä inseminaatiossa lapsettomuusklinikalla, niin tietää, että lapsen isä on perusterve eikä vakavia sairauksia suvussa (se on Suomessa edellytys että voi luovuttaa siittiöitä). Lisäksi lapsi saa aikuisena mahdollisuuden tavata biologisen isänsä.
Mun miesserkku on isänä lapselle, joka on hankittu sillä ehdolla, että äiti on totaaliyksinhuoltaja omasta tahdostaan, serkkuni vaan ystävällisesti suostui siittämään naisen raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 % miehistä on valmis seksiin ilman ehkäisyä. Miksiköhän näin 🤔
Kiitos pohdinnasta asiani yhteydessä. Miehet ovat itsekeskeisiä urpoja jotka tietää että asia ei kosketa heitä muuta kuin enintään taloudellisesti ja sittenkin tosi vähän ku ovat persaukisia ja valtio maksaa puolestaan elatuksen. Lapsi on enintään koriste 2x8h /kk ja se ei maksa heille mitään. Nää mun näkemykset asiasta, mitä itse luulet?
Kristiina xx kirjoitti:
Kannattaa mieluumin käydä inseminaatiossa lapsettomuusklinikalla, niin tietää, että lapsen isä on perusterve eikä vakavia sairauksia suvussa (se on Suomessa edellytys että voi luovuttaa siittiöitä). Lisäksi lapsi saa aikuisena mahdollisuuden tavata biologisen isänsä.
Mun miesserkku on isänä lapselle, joka on hankittu sillä ehdolla, että äiti on totaaliyksinhuoltaja omasta tahdostaan, serkkuni vaan ystävällisesti suostui siittämään naisen raskaaksi.
Serkkusi voi ehkä muissa maissa sopia noin juridisesti mutta toivottavasti ymmärtää että mikäli asuu Suomessa, lapsen äiti voi koska tahansa vaatia häntä isyystestiin tai hän voi itse tunnustaa isyyden jos mieli muuttuu. Suomen laki ei tunnusta tällaisia yksilöiden välillä tehtyjä "anonyymi lahjoittaja" -sopimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit väärin. Valtio maksaa siitä etteivät miehet osaa ottaa vastuuta siitä mihin ruikkivat spermaa. Olen nainen mutten tajua miten miehet uskaltavat laueta ihan mihin sattuu ja sitten ihmeissään itkevät kun nainen tuli raskaaksi. Jos miehet olisivat vastuullisia ehkäisyssä, epätoivottuja raskauksia ei olisi - sperma aiheuttaa ne kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutten tajua miten miehet uskaltavat laueta ihan mihin sattuu ja sitten ihmeissään itkevät kun nainen tuli raskaaksi. !
Just elokuussa olin risteilyllä ja vein hyttiini miehen, mutta yhdyntä ei sitte n onnistunutkaan, kun mies oli vähän kännissä ja tietysti olisin halunnut käyttää kortsuja ja minulla oli niitä mukana, ja mies siihen totesi "mä en tykkää kondomeista"
Minä olin ihan, että "Aijaa".
Onko sulla jo mielessä mitä ominaisuuksia miehellä pitää olla ja isketkö baarista vai tinderistä?