Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko raskautua tuntemattomalla baarituttavuudelle yhden yön suhteesta?

Vierailija
18.09.2019 |

Haluan lapsen keinolla millä hyvänsä. Parisuhdetta ja hyväämiestä ei ole löytynyt, joten mielessä kävi jos raskaudun baarituttavuuden kanssa.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa, sillä siitä illasta ei välttämättä ole seurauksena poikalapsi nimeltä Jukka, vaan jotain ihan muuta joka on nimeltään Kuppa.

Vierailija
82/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita lapsia syntyy aika monelle sinkkunaiselle joten ei tuo nyt kovinkaan harvinaista ole.

Kysyisin ehkä että miksi pitäisi olla se parisuhde että haluaa lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Todennäköisesti mies ei halua lasta ja päädyt yksin hänen kanssaan. Lapsi ei ikinä tule tuntemaan isäänsä. Ja voihan olla että sinulla alkaakin taloudellinen puoli tulemaan mieleen ja alat vielä elatusta tältä hakemaan. Huonoja vaihtoehtoja vaan tiedossa. 

Vierailija
84/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noita lapsia syntyy aika monelle sinkkunaiselle joten ei tuo nyt kovinkaan harvinaista ole.

Kysyisin ehkä että miksi pitäisi olla se parisuhde että haluaa lapsia?

Ei tarvi olla parisuhdetta että haluaa lapsia. Mutta kannattaa ymmärtää että kyse ei ole vaan omasta halusta saada lapsi. Myös miehen tunteilla ja halulla on merkitystä. Ja pitää miettiä myös tulevan lapsen puolesta asiaa. Ja oman tulevaisuuden.

Haluaako lapsen hinnalla millä hyvänsä (saattaa saada itselleen vaikka hiv tartunnan samalla ja jos miehen suvussa paljon perinnöllisiä sairauksia niin onko reilua vaan summassa valita lapselle isäksi tällainen mies. Ja minusta on aivan eri asia jos rakastuu mieheen jonka suvussa paljon perinnöllisiä sairauskia mitä pelkästään käyttää selliaista ”siitokseen”.

Vierailija
85/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin.

Lapsi saa ne perinnölliset sairaudet ihan aviomiehestäkin, kaikilla meillä niitä on.

Miehelle se ei ole sikäli väärin, että eihän hän joudu maksamaan, kun et kerro.

Lapselle se ei ole sen enempää väärin, kuin avioero tai leskeyskään. Elämä on. Varmaan hänkin mieluummin on olemassa kuin ei. Ei läheskään kaikilla ole isiä, ja vielä harvemmalla ydinperhe.

Sukupuolitauteja saa aviossakin, kun mies ei kerro, että kävi vähän, työmatkalla.

Minä olisin sitä mieltä, että äitiys on ainakin parasta, mitä minulle on elämässä tullut vastaan, ja olen saanut yllin kyllin kaikkea.

N50

Vierailija
86/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inseminaatiota en haluaisi,  parempi olisi suomalaine " baari " tuttavuus.   Vähän täytyis kyllä tykätä siitä miehestä . Uimarannalta voisin löytää paremman. Yleisesti ottaen nuoret suomimeihet ovat terveitä.  Haluaisin  kuitenkin tietää millainen olemukseltaan ja ehkä juuri se tuoksu. Vois olla vaikka joku kitaranrämpyttäjä,  että olis pikkusen musikaalinen. Vaalea kiharatukkainen viikinki. Sänkyyn mentiin minun nuoruudessa kyllä tuntemattomien kanssa, mutta kyllä itse täytyy myös haluta sitä.  Ainahan voi tulla raskaaksi, olen ottanut sen huomioon. Vaikea olisi odottaa keinohedemöityslasta, en vaan voisi. Onneksi on omia jo isoja.

Vierailija
87/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narutan pahaa aavistamattoman miehen elarirulettiin ja siinä pöydässä ei onnista.

Vierailija
88/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapset ihan avioliitossa, ja kaikki perinnölliset sairaudet on, ja isää ei koska on erottu.

Toi myös kivan tuliaisen ulkomailta.

Vierailija
89/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tautikammo täällä on.Saahan niitä vaikka vakikumppanilta.  Ja niistä geeneistä ei kukaan ole suvultaan sen kummempi.

Vierailija
90/94 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon? :)

Raskaana, kihloissa mutta mies ei löytynyt baarista. Älkää pettykö. :)

No mutta onko se hän joka täällä ilmottautui vapaaehtoiseksi avustajaksi, jolle laitoit mailin?

Ei ole vapaaehtoinen avustaja enkä laittanut hänelle viestiä. Mies löytyi aivan muualta kuin baarista ja kihloissa olemme. :)

Vierailija
91/94 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

smaragdi lady-91 kirjoitti:

Narutan pahaa aavistamattoman miehen elarirulettiin ja siinä pöydässä ei onnista.

Niin alas en olisi mennyt jos olisin päätynyt hankkimaan lapsen yksin, mutta kävi tuuri ja löytyi hyvä mies joka tahtoo omasta vapaasta tahdosta isäksi. :)

Vierailija
92/94 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap!

Vierailija
93/94 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen mutten tajua miten miehet uskaltavat laueta ihan mihin sattuu ja sitten ihmeissään itkevät kun nainen tuli raskaaksi. !

Just elokuussa olin risteilyllä ja vein hyttiini miehen, mutta yhdyntä ei sitte n onnistunutkaan, kun mies oli vähän kännissä ja tietysti olisin halunnut käyttää kortsuja ja minulla oli niitä mukana, ja mies siihen totesi "mä en tykkää kondomeista"

Minä olin ihan, että "Aijaa".

Miehet ovat kännissä ja selvinpäin hieman erillaisia. Itsekkin käytän selvinpäin kumia, jos sitä tarjotaan ja pitää käyttää järkisyistä. Humalassa asia onkin toinen, kun joku luolamies kaivautuu esiin ja paljasta pillua pitää saada. Jos sellaista on tarjottu, niin yleensä olen jättänyt käyttämättä ja laskenut lopuksi siemenet sisään. Muistaakseni olen viidelle naiselle ainakin maksanut jälkiehkäisyn, eikä hölmöilystäni ole tullut lapsia.

Vierailija
94/94 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin lapsen yhden yön suhteesta. Olihan se pitkä projekti kun melkein kymmenen miestä piti kokeilla, ennen kun tärppäsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä