Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko raskautua tuntemattomalla baarituttavuudelle yhden yön suhteesta?

Vierailija
18.09.2019 |

Haluan lapsen keinolla millä hyvänsä. Parisuhdetta ja hyväämiestä ei ole löytynyt, joten mielessä kävi jos raskaudun baarituttavuuden kanssa.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinosiemennys? Itse laskisin tuon sinun ajatteleman menetelmän todella epämoraaliseksi ja jopa seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.

Mies voi päättää olla siittämättä jos on huolellinen, miestä on mahdotonta huijata isäksi jos mies ottaa itse aktiivisesti osaa ehkäisyyn. Naisena en todellakaan luota mieheen vaan asetan ja tarkastan kondomin nykyään aina itse ja haen jälkiehkäisyn jos yhtään epäselvää. Miesten huolimattomuuden takia mulla on takana 4 raskautta - kaksi lasta, yksi keskenmeno ja yksi kohdunulkoinen raskaus. Joo ei tartte sanoa mitään, tiedän nykyään ettei yhteenkään mieheen voi luottaa.

80 % miehistä on valmis seksiin ilman ehkäisyä. Miksiköhän näin 🤔

Kiitos pohdinnasta asiani yhteydessä. Miehet ovat itsekeskeisiä urpoja jotka tietää että asia ei kosketa heitä muuta kuin enintään taloudellisesti ja sittenkin tosi vähän ku ovat persaukisia ja valtio maksaa puolestaan elatuksen. Lapsi on enintään koriste 2x8h /kk ja se ei maksa heille mitään. Nää mun näkemykset asiasta, mitä itse luulet?

En luottaisi tuntemattomien miesten moraaliin lapsiasioissa. Joskus olen ajatellut, että jos vahinko sattuisi yhdenyön jutusta, en välttämättä edes kertoisi miehelle lapsesta. Voisi olla parempi sekä lapselle, että miehelle.

Onneksi ei ole siunaantunut vahinkolasta.

Vierailija
62/94 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen mutten tajua miten miehet uskaltavat laueta ihan mihin sattuu ja sitten ihmeissään itkevät kun nainen tuli raskaaksi. !

Just elokuussa olin risteilyllä ja vein hyttiini miehen, mutta yhdyntä ei sitte n onnistunutkaan, kun mies oli vähän kännissä ja tietysti olisin halunnut käyttää kortsuja ja minulla oli niitä mukana, ja mies siihen totesi "mä en tykkää kondomeista"

Minä olin ihan, että "Aijaa".

Tuollaisia tapauksia on. Onneksi on myös vastuuntuntoisia miehiä, jotka ymmärtävät, että vahinkolapsi on mukana elämässä lopun elämää.

Miehenä olisi kamala ajatella, että olisi yhteinen lapsi naisen kanssa, joka ei huolehtisi lapsesta tai olisi päihdeongelmainen.

Elarit olisi aika pieni asia sen ajatuksen rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Tosiasiassa en uskaltaisi edes harrastaa seksiä paljaalla tuntemattoman kännisen kanssa. Ja toisaalta haluaisin tietää sukurasitteet ja mahdolliset perinnölliset sairaudet. Kaikkien geeneillä ei vaan kannata lasta tehdä.

Minkälaiselta ihmiseltä mielestäsi pitää evätä lapsenteko? Masentuneelta? Lyhytkasvuiselta? Diabeetikolta? Likinäköiseltä? Punatukkaiselta?

Vierailija
64/94 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sitä ei päätä kommentoijat ”kaikkien geeneillä ei vain kannata tehdä lasta”, kuka täällä tekee ja saa lapsia.

Harvemmin yhdenyön jutuista tulee sairaita lapsia, jos vanhemmat ovat päihteettömiä.

Juuri niin lapsia pitäisi tehdä, päättömässä molemminpuolisessa himossa.

Ei minkään suunnitelman tuloksena, kun kaikki on sopivaa, järjestetty ja on oikea aika.

Vierailija
65/94 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen tehnytkin niin 34 vuotta sitten. 

Vierailija
66/94 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jo mielessä mitä ominaisuuksia miehellä pitää olla ja isketkö baarista vai tinderistä?

Minulla on kaiken aikaa mielessä unelmakumppani, mutta jos olisin tavannut hyvän miehen olisin ollut jo kauan naimisissa ja yhden lapsen äiti. Miehen on oltava lapsirakas, lempeä ja rakastava. Pian teen päätöksen lähdenkö baariin etsimään miestä vaiko kokeilen muita vaihtoja (hedelmöityshoidot). Tinderiä en käytä, ei ole minun juttu.

Vierailija
67/94 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tutkimus oli, jonka mukaan 30-34-v tuli parikymppisiä nopeammin raskaaksi. Ilmeisesti, koska on useimmiten terveemmät elämäntavat, eli esim. juovat vähemmän. Mutta aloittajana itse kokeilisin, löytääkö sopivaa tällä baarituttavuus-tekniikalla, mutta samalla selvittäisin myös inseminaation mahdollisuutta ja kustannuksia, tai harkitsisin tuttavaa tai muuta vapaaehtoista luovuttajaksi, mikä on tietenkin baarihommaa eettisempää. Toisaalta on sitten olennaista käydä siellä baarissa hedelmälliseen aikaan kuusta, eikä yhdestä kerrasta raskaus ala (minkään ikäisellä) kuin korkeintaan 25% mahdollisuudella edes oikeaan aikaan, joten temput saattaa joutua tekemään useammankin kerran.

Vierailija
68/94 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sitä ei päätä kommentoijat ”kaikkien geeneillä ei vain kannata tehdä lasta”, kuka täällä tekee ja saa lapsia.

Harvemmin yhdenyön jutuista tulee sairaita lapsia, jos vanhemmat ovat päihteettömiä.

Ei minkään suunnitelman tuloksena, kun kaikki on sopivaa, järjestetty ja on oikea aika.

No mutta tässähän juuri ap on tehnyt suunnitelman ja hyvin yksipuoleisen sellaisen. Että kyllä minä tän jonkinasteiseksi hyväksikäytöksi laskisin, kun ap, joka ei juo alkoholia, menee baariin pokaamaan kännisen siittäjäksi

Vierailija
69/94 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulla raskaaksi.

EI - siis EI!!!!!!!!!!! - raskautua.

Vierailija
70/94 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tässähän juuri ap on tehnyt suunnitelman ja hyvin yksipuoleisen sellaisen. Että kyllä minä tän jonkinasteiseksi hyväksikäytöksi laskisin, kun ap, joka ei juo alkoholia, menee baariin pokaamaan kännisen siittäjäksi

Et ole mitä ilmeisemmin lukenut koko ketjua. Kirjoitin aiemmin, että baariheilan iskeminen yhdeksi yöksi ei ole ainoa vaihtoehto mitä pohdin eli en ole tehnyt yksipuolista suunnitelmaa. En pakota ketään isäksi, en maksamaan elareita enkä osallistumaan mihinkään. Taloudellisesti pärjään ja edelleenkin turvaverkko on valmiina olemassa.  Ihmettelen kun niin moni sanoo minua mt-ongelmaiseksi ja miesten hyväksikäyttäjäksi. Miksi? Haluan vain lapsen ja olla lapselleni hyvä äiti. Mitä väärää siinä on?

Vierailija
71/94 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ystävätär jolla lapset kolmelle miehelle, esikoinen on fiksu kuten isänsäkin, nuorimmaisen isä on väkivaltainen linnakundi, ikävä kyllä myös tullut isäänsä, vaikka ei ole tämän kanssa kasvanutkaan.

Kyllä niillä geeneillä on suuri vaikutus, joten ehkäpä kannattaa kuitenkin harkita kenen kanssa sen lapsen tekee.

Vierailija
72/94 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin auttaa, jos velvotteita ei seuraa. Siisti terve 35v mies pk-seudulta. s-postilla tavoittaa siittajahki@gmail.com

Vierailija
73/94 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava mies kirjoitti:

Voin auttaa, jos velvotteita ei seuraa. Siisti terve 35v mies pk-seudulta. s-postilla tavoittaa siittajahki@gmail.com

Laitoin viestiä sulle

Vierailija
74/94 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskaltaisi ottaa riskiä taudista. Miksi ei ole vaihtoehto säästää pari vuotta hedelmöityshoidot tähtäimessä. Ehkä sinä aikana löytyisi parisuhdekin, ehkä ei. Mutta siis eihän se yhden illan juttukaan välttämättä saa sinua raskaaksi, joudut ehkä kokeilemaan montaa ja tautiriski kasvaa. Kannattaa maksaa turvallisuudesta.

Vierailija
75/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nyt kertomaan miten tässä kävi. :) Arvatkaa olenko raskaana vai en?

Vierailija
76/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon? :)

Vierailija
77/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele huviksesi allatiivi ja ellatiivi ja niiden käyttö

Opettele sinä sijamuotojen nimet, ennen kuin tulet pätemään...

Vierailija
78/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana, kihloissa mutta mies ei löytynyt baarista. Älkää pettykö. :)

Vierailija
79/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lapsen oikeus tietää isänsä

2. Sukupuolitaudit

3. Geenit, todennäköisemmin saat lapsen joka on esim adhd tai muuta vastaavaa koska keskimäärin tällaiset touhuavat herkemmin ilman kortsua yhden yön jutuissa mitä ihan terveet ja harkitsevat.

4. Moraali eli onko tuo oikein isäksi tulevaa kohtaan tunnustaa isyyden tai ei, mielestäni epäreilua miestä kohtaan. Vielä epäreilumpaa lasta kohtaan.

Vierailija
80/94 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana, kihloissa mutta mies ei löytynyt baarista. Älkää pettykö. :)

No mutta onko se hän joka täällä ilmottautui vapaaehtoiseksi avustajaksi, jolle laitoit mailin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä