Uskaltaisitko raskautua tuntemattomalla baarituttavuudelle yhden yön suhteesta?
Haluan lapsen keinolla millä hyvänsä. Parisuhdetta ja hyväämiestä ei ole löytynyt, joten mielessä kävi jos raskaudun baarituttavuuden kanssa.
Kommentit (94)
Kristiina xx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutten tajua miten miehet uskaltavat laueta ihan mihin sattuu ja sitten ihmeissään itkevät kun nainen tuli raskaaksi. !
Just elokuussa olin risteilyllä ja vein hyttiini miehen, mutta yhdyntä ei sitte n onnistunutkaan, kun mies oli vähän kännissä ja tietysti olisin halunnut käyttää kortsuja ja minulla oli niitä mukana, ja mies siihen totesi "mä en tykkää kondomeista"
Minä olin ihan, että "Aijaa".
Tuollaisia tapauksia on. Onneksi on myös vastuuntuntoisia miehiä, jotka ymmärtävät, että vahinkolapsi on mukana elämässä lopun elämää.
Miehenä olisi kamala ajatella, että olisi yhteinen lapsi naisen kanssa, joka ei huolehtisi lapsesta tai olisi päihdeongelmainen.
Elarit olisi aika pieni asia sen ajatuksen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
En.
Tosiasiassa en uskaltaisi edes harrastaa seksiä paljaalla tuntemattoman kännisen kanssa. Ja toisaalta haluaisin tietää sukurasitteet ja mahdolliset perinnölliset sairaudet. Kaikkien geeneillä ei vaan kannata lasta tehdä.
Minkälaiselta ihmiseltä mielestäsi pitää evätä lapsenteko? Masentuneelta? Lyhytkasvuiselta? Diabeetikolta? Likinäköiseltä? Punatukkaiselta?
Onneksi sitä ei päätä kommentoijat ”kaikkien geeneillä ei vain kannata tehdä lasta”, kuka täällä tekee ja saa lapsia.
Harvemmin yhdenyön jutuista tulee sairaita lapsia, jos vanhemmat ovat päihteettömiä.
Juuri niin lapsia pitäisi tehdä, päättömässä molemminpuolisessa himossa.
Ei minkään suunnitelman tuloksena, kun kaikki on sopivaa, järjestetty ja on oikea aika.
Kyllä ja olen tehnytkin niin 34 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jo mielessä mitä ominaisuuksia miehellä pitää olla ja isketkö baarista vai tinderistä?
Minulla on kaiken aikaa mielessä unelmakumppani, mutta jos olisin tavannut hyvän miehen olisin ollut jo kauan naimisissa ja yhden lapsen äiti. Miehen on oltava lapsirakas, lempeä ja rakastava. Pian teen päätöksen lähdenkö baariin etsimään miestä vaiko kokeilen muita vaihtoja (hedelmöityshoidot). Tinderiä en käytä, ei ole minun juttu.
Joku tutkimus oli, jonka mukaan 30-34-v tuli parikymppisiä nopeammin raskaaksi. Ilmeisesti, koska on useimmiten terveemmät elämäntavat, eli esim. juovat vähemmän. Mutta aloittajana itse kokeilisin, löytääkö sopivaa tällä baarituttavuus-tekniikalla, mutta samalla selvittäisin myös inseminaation mahdollisuutta ja kustannuksia, tai harkitsisin tuttavaa tai muuta vapaaehtoista luovuttajaksi, mikä on tietenkin baarihommaa eettisempää. Toisaalta on sitten olennaista käydä siellä baarissa hedelmälliseen aikaan kuusta, eikä yhdestä kerrasta raskaus ala (minkään ikäisellä) kuin korkeintaan 25% mahdollisuudella edes oikeaan aikaan, joten temput saattaa joutua tekemään useammankin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sitä ei päätä kommentoijat ”kaikkien geeneillä ei vain kannata tehdä lasta”, kuka täällä tekee ja saa lapsia.
Harvemmin yhdenyön jutuista tulee sairaita lapsia, jos vanhemmat ovat päihteettömiä.
Ei minkään suunnitelman tuloksena, kun kaikki on sopivaa, järjestetty ja on oikea aika.
No mutta tässähän juuri ap on tehnyt suunnitelman ja hyvin yksipuoleisen sellaisen. Että kyllä minä tän jonkinasteiseksi hyväksikäytöksi laskisin, kun ap, joka ei juo alkoholia, menee baariin pokaamaan kännisen siittäjäksi
Tulla raskaaksi.
EI - siis EI!!!!!!!!!!! - raskautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkään suunnitelman tuloksena, kun kaikki on sopivaa, järjestetty ja on oikea aika.No mutta tässähän juuri ap on tehnyt suunnitelman ja hyvin yksipuoleisen sellaisen. Että kyllä minä tän jonkinasteiseksi hyväksikäytöksi laskisin, kun ap, joka ei juo alkoholia, menee baariin pokaamaan kännisen siittäjäksi
Et ole mitä ilmeisemmin lukenut koko ketjua. Kirjoitin aiemmin, että baariheilan iskeminen yhdeksi yöksi ei ole ainoa vaihtoehto mitä pohdin eli en ole tehnyt yksipuolista suunnitelmaa. En pakota ketään isäksi, en maksamaan elareita enkä osallistumaan mihinkään. Taloudellisesti pärjään ja edelleenkin turvaverkko on valmiina olemassa. Ihmettelen kun niin moni sanoo minua mt-ongelmaiseksi ja miesten hyväksikäyttäjäksi. Miksi? Haluan vain lapsen ja olla lapselleni hyvä äiti. Mitä väärää siinä on?
Minulla ystävätär jolla lapset kolmelle miehelle, esikoinen on fiksu kuten isänsäkin, nuorimmaisen isä on väkivaltainen linnakundi, ikävä kyllä myös tullut isäänsä, vaikka ei ole tämän kanssa kasvanutkaan.
Kyllä niillä geeneillä on suuri vaikutus, joten ehkäpä kannattaa kuitenkin harkita kenen kanssa sen lapsen tekee.
Voin auttaa, jos velvotteita ei seuraa. Siisti terve 35v mies pk-seudulta. s-postilla tavoittaa siittajahki@gmail.com
Mukava mies kirjoitti:
Voin auttaa, jos velvotteita ei seuraa. Siisti terve 35v mies pk-seudulta. s-postilla tavoittaa siittajahki@gmail.com
Laitoin viestiä sulle
En kyllä uskaltaisi ottaa riskiä taudista. Miksi ei ole vaihtoehto säästää pari vuotta hedelmöityshoidot tähtäimessä. Ehkä sinä aikana löytyisi parisuhdekin, ehkä ei. Mutta siis eihän se yhden illan juttukaan välttämättä saa sinua raskaaksi, joudut ehkä kokeilemaan montaa ja tautiriski kasvaa. Kannattaa maksaa turvallisuudesta.
Tulin nyt kertomaan miten tässä kävi. :) Arvatkaa olenko raskaana vai en?
Vierailija kirjoitti:
Opettele huviksesi allatiivi ja ellatiivi ja niiden käyttö
Opettele sinä sijamuotojen nimet, ennen kuin tulet pätemään...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon? :)
Raskaana, kihloissa mutta mies ei löytynyt baarista. Älkää pettykö. :)
1. Lapsen oikeus tietää isänsä
2. Sukupuolitaudit
3. Geenit, todennäköisemmin saat lapsen joka on esim adhd tai muuta vastaavaa koska keskimäärin tällaiset touhuavat herkemmin ilman kortsua yhden yön jutuissa mitä ihan terveet ja harkitsevat.
4. Moraali eli onko tuo oikein isäksi tulevaa kohtaan tunnustaa isyyden tai ei, mielestäni epäreilua miestä kohtaan. Vielä epäreilumpaa lasta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon? :)
Raskaana, kihloissa mutta mies ei löytynyt baarista. Älkää pettykö. :)
No mutta onko se hän joka täällä ilmottautui vapaaehtoiseksi avustajaksi, jolle laitoit mailin?
En luottaisi tuntemattomien miesten moraaliin lapsiasioissa. Joskus olen ajatellut, että jos vahinko sattuisi yhdenyön jutusta, en välttämättä edes kertoisi miehelle lapsesta. Voisi olla parempi sekä lapselle, että miehelle.
Onneksi ei ole siunaantunut vahinkolasta.