Uskaltaisitko raskautua tuntemattomalla baarituttavuudelle yhden yön suhteesta?
Haluan lapsen keinolla millä hyvänsä. Parisuhdetta ja hyväämiestä ei ole löytynyt, joten mielessä kävi jos raskaudun baarituttavuuden kanssa.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Kiva varmaan pilata lapsen elämä jo ennen syntymää. Jospa jättäisit lapsien teon muille.
Pilata lapsen elämä? Millä tavalla?
Kovasti toivottu pienokainenhan sieltä on tulossa. Yksi vanhempi pärjää ihan hyvin, varsinkin jos on turvaverkot kunnossa. (vrt. tuleehan niitä vahinkolapsiakin maailmaan ilman isää kuvioissa..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen olet?
29v kohta 30v. En mitään kännikalaa halua lapseni isäksi enkä tarvitse miestä elättämään minua tai lasta.
Sinulla on vielä aikaa. Pidä itsesi kunnossa ja mieti vasta 5v päästä tuollaista hommaa. Koulutus ja työpaikka sinulla varmaan jo onkin.
mies51v
Mitä tarkoitat sanomalla pidä itsesi kunnossa? Olen aina halunnut lapsen, en voi odottaa enää. Koulut on käyty, töitä olen tehnyt liikaa ja elämä muuten tasapainossa, lapsi puuttuu.
kroppa kunnossa ja vientiä löytyy, vai oletko valmis lähes kenellä teettämään noin tärkeän asian?
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen olet?
29v kohta 30v. En mitään kännikalaa halua lapseni isäksi enkä tarvitse miestä elättämään minua tai lasta.
Sinulla on vielä aikaa. Pidä itsesi kunnossa ja mieti vasta 5v päästä tuollaista hommaa. Koulutus ja työpaikka sinulla varmaan jo onkin.
mies51v
Mitä tarkoitat sanomalla pidä itsesi kunnossa? Olen aina halunnut lapsen, en voi odottaa enää. Koulut on käyty, töitä olen tehnyt liikaa ja elämä muuten tasapainossa, lapsi puuttuu.
kroppa kunnossa ja vientiä löytyy, vai oletko valmis lähes kenellä teettämään noin tärkeän asian?
mies51v
Suunnitelmani saattaa kuulosta hetken mielijohteelta, mutta oikeasti olen miettinyt asiaa monta vuotta ja baari on vain yksi vaihtoehto eikä todellakaan mikään ainoa. Jos päädyn baarivaihtoehtoon niin en sielläkään valitse ketä tahansa. Jos kroppa kunnossa tarkoitti olenko ylipainoinen tai muuten sairas, niin en ole. En ole koskaan käynyt baarissa enkä nauttinut tippaakaan alkoholia, ettäbaarivienneistä en tiedä.
Olen eronnut, mutta toivon vielä yhtä lasta. Siksi panen paljaalla kaikki kaatoni aina, kun mahdollista. M41
Uskaltaisin. On noita lehtolapsia syntynyt ennenkin maailmaan. Tunnen monta lasta, joiden isästä ei ole tietoa. Isä häipännyt ennen syntymää tai siinä synnytyksen aikaan. Ja ne lapset ovat silti aivan onnellisia ja terveitä.
Ja paljon tosiaa on niitä yhdenillansuhteiden jälkeisiä täällä.
Mielenterveysongelmat osittain ikävä kyllä periytyy ja monet muutkin eli kyllä selvittäisin terveyden.
Itsellä mielenterveysongelmainen aikuinen lapsi ja helppoa ei ole kenelläkään.
Itse en ymmärtänyt mieheni suvussa olevan perinnöllistä mt ongelmaa, kun miehelläni ei sitä ole
Supertippurin saatuasi et saa lapsia. HIV on myös kiva ylläri. Onnea matkaan
Äitiysneuvolassa testataan pyytämättäkin sukupuolitaudit. Mikäli olet varma siitä että jaksat hoitaa lapsen yksin (kokemuksesta tiedän että koko raskausaika ja pikkulapsiaika yksin on melko tiivistä hommaa kaikin tavoin) niin miksei siirtämisen voi hoitaa noinkin jos mies ei itse tajua vaatia ehkäistä raskautta.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat osittain ikävä kyllä periytyy ja monet muutkin eli kyllä selvittäisin terveyden.
Itse en ymmärtänyt mieheni suvussa olevan perinnöllistä mt ongelmaa, kun miehelläni ei sitä ole
Eiköhän noi ongelmat tule jo aloittajalta itseltään automaattisesti
Vierailija kirjoitti:
Äitiysneuvolassa testataan pyytämättäkin sukupuolitaudit. Mikäli olet varma siitä että jaksat hoitaa lapsen yksin (kokemuksesta tiedän että koko raskausaika ja pikkulapsiaika yksin on melko tiivistä hommaa kaikin tavoin) niin miksei siirtämisen voi hoitaa noinkin jos mies ei itse tajua vaatia ehkäistä raskautta.
Jatkan vielä että nykyään anonyymein ja helpoin ja turvallisin tapa on mennä Pietariin hedelmöitysklinikalle. Googleta. 💜
Vierailija kirjoitti:
Olet mielestäsi vastuullinen aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Supertippurin saatuasi et saa lapsia. HIV on myös kiva ylläri. Onnea matkaan
Olen hyväksynyt tämän riskin. M41
En oikeastaan, mutta ymmärrän tilanteesi hyvin. Mutta mikäli ei olisi jo omaa lasta, voisin harkita lisääntymistä hyvän ystävän tai vaikka työkaverin kanssa mikäli molemmilla olisi sama näkemys asiasta.
meinasitko elareita kinuta? vai ihan itse maksaa itsekkäät haaveesi?
En uskaltaisi. Mutten myöskään harrasta tuntemattomia baarituttavuuksia joten riski on nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärtänyt mieheni suvussa olevan perinnöllistä mt ongelmaa, kun miehelläni ei sitä oleEiköhän noi ongelmat tule jo aloittajalta itseltään automaattisesti
En ole mt-ongemainen tai muutenkaan sairas. Miksi en saa tahtoa lasta, vaikka huolehdin siitä yksin enkä vaadi yhteiskuntaa tai pakota miestä väkisin elättämään. Minusta tulee hyvä ja rakastava äiti. Tukiverkko on valmiina auttamaan, joten olen miettinyt ja suunnitellut asiaa niiltä osin, jotka voi suunnitella.
Vierailija kirjoitti:
meinasitko elareita kinuta? vai ihan itse maksaa itsekkäät haaveesi?
En ole muuttanut mieltäni eilisen jälkeen, joten en tarvitse elareita enkä yhteiskunnan tukia. Taloudellisesti pärjään hyvin ja turvaverkkokin on jo valmiina, vain lapsi puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mielestäsi vastuullinen aikuinen?
Joo. Olen. Hoidan elämäni ja lasteni elämän hyvin.
Jos päätät toteuttaa tämän, olisi mielenkiintoista kuulla miten ”projekti” eteni eli millä perusteella valitsit miehen ja onnistuitko saamaan paljaalla ja raskauduitko monennellako yrityksellä vai ehditkö saada joltain taudin jne.
No itseasiassa kyllä kannattaa. Kuka tunnistaa mielenterveyden ongelmat ihmisellä jolla on lääkitys? Tunnen kaksi ja heistä ei huomaa millään päällepäin ennen kuin lääkitys jää ottamatta. Miehellä on äiti mielisairaalassa ja on muuten tosi menestynyt mies
mies51v