Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMPEREESTA TIETÄVÄT! Tarvitsen apuanne!

Vierailija
18.09.2019 |

Muutan Tampereelle enkä tunne kaupunkia ollenkaan! Haluaisin tietää asuinalueista. Mitkä on "pahamaineisia" huonompia asuinalueita joita kannattaa välttää?

Entä mitkä on hyviä asuinalueita?

Arvostan paljon tietoanne, sillä en itse tiedä Tampereesta mitään. Haluaisin hyvän asuinalueen hyvien kulkuyhteyksien päästä, mutta kuitenkin olisi sillä tavalla rauhallista asuinaluetta. Mikään pakko ei siis ole ihan keskustassa asua, mutta ei se ehdoton nou ole myöskään.

Kiitos etukäteen kovasti!

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teisko on hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siellä asunut,mutta sen perusteella mitä kaupunkia tunnen niin esim. Tampella, Kaleva, Hatanpää, Härmälä on ihan hyviä asuinalueita.

Huono maine tuntuu olevan esim. Tesomalla, Multisillalla ja Hervannalla. En kuitenkaan tiedä näistä alueista mitään, joten en osaa sanoa pitääkö oikeasti yhtään paikkaansa. Ja Hervanta nyt ainakin on aika iso paikka, on siellä varmasti ihan rauhallistakin, mutta aika kaukana keskustasta!

Vierailija
4/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta on Aamulehdessä olleen tilaston mukaan se alue, jossa on eniten poliisitehtäviä ja rikoksia. Mutta älä turhaan itse tuollaisia googlaa, kun täältä saa ne luotettavimmat neuvot.

Vierailija
5/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen alue luonnon lähellä on esim. Lentävänniemi.

Vierailija
6/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervannassa joudun käymään työni puolesta aika usein. Joka kolmas vastaantulija on ulkomaalainen.

En ikinä muuttais sinne.

Vierailija
7/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta on Aamulehdessä olleen tilaston mukaan se alue, jossa on eniten poliisitehtäviä ja rikoksia. Mutta älä turhaan itse tuollaisia googlaa, kun täältä saa ne luotettavimmat neuvot.

Joka kaupungissa varmaan keskusta se alue, jossa eniten poliisitehtäviä. Olen asunut koko ikäni Helsingissä ja täällä poliisitehtäviä on eniten Kluuvissa eli ihan keskustassa, eikä rehellisesti sanottuna kyllä uskoisi. Keskustassa taitaa liikkua eniten porukkaa ja on baareja yms, joten luonnollista.

Ap

Vierailija
8/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on hyvä mesta! Tervetuloa!

Vierailija
9/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen alue luonnon lähellä on esim. Lentävänniemi.

Vuoden asunut täällä, ja aika vaihtelevaa tuntuu olevan. Uusia hienoja taloja, ja toisaalta taas lähiöpubikansaa tuulihousuissa örveltämässä

Vierailija
10/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkahinen on ainakin rauhallinen ja hyvät liikkumismaastot. Uimarantakin lähellä mikä on kesällä lapsiperheessä kiva.

Vierailija
11/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on Suomen vetovoimaisin kaupunki.

Jos kerta Helsinkiin olet tottunut, ei täällä örveltäjiä nyt ainakaan enemmän voi olla kuin Helsingissä.

T: itsekin Helsingissä vuosia asunut

Vierailija
12/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Lempäälään.

Vierailija
13/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta Lempäälään.

Lempäälä, Pirkkala, Nokia yms. Ei tule kysymykseen. Kyllä sen täytyy ehdottomasti Tampere olla.

Vierailija
14/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina asunut tampereella. Ikinä en suostuisi muuttamaan länteen (tesoma, kalkku jne)

Etelässä olen itse asunut pääasiassa, hervannassa, peltolammilla ja multisillassa. Hervantaan ei enään ikinä, peltolammi ihan ok, multisillan toinen puoli ihan ok (lempäälän raja)

Jos valita saisin niin asuisin atalassa, linnainmaalla, leinolassa, pappilassa, jankassa.

Vierailija
15/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ehkä Multisilta-Peltolammi -akselille muuttaisi, mutta tämä puhtaasti mielikuvan mukaan, en itse ole asunut. Hervantakin on kuin oma kaupunkinsa, on hyviä ja huonoja alueita. Tärkeänä ohjenuorana sanoisin, että muuta sille puolen kaupunkia, jossa työpaikkasi on, siis joko itä tai länsi. Itse olen asunut aina itäpuolella ja en kyllä tältä puolelta hevin pois muuta.

Vierailija
16/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen alue on Hatanpää?

Vierailija
17/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista asuntoa olet ajatellut, oma vai vuokra, kerrostalo, rivari, okt?

Vierailija
18/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivistonkylä, Hatanpää, Pappila, Pispala, Hyhky nuo nyt tuli mieleen, riippuu tietysti siitäkin minkälaista asumismuotoa etsii

Vierailija
19/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lielahti nykyisin hyvä. Tesoma nostanut tasoaan kun on rakennettu uusia hienoja taloja.

Vierailija
20/87 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnainmaa, atala, olkahinen, pappila, Kaleva ja janka ovat ainakin hyviä asuin paikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi