Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat ihonhoito tuotteet.

Vierailija
18.09.2019 |

Kerätään tähän kokemuksia hyvistä rasvoista.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleven.fi

Vierailija
2/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt Aco:n tuotteista joita saa apteekeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti vi.tuttaa yksinkertaiset yhdyssanavirheet. Ennen en edes huomannut niitä, mutta internetin maailmassa riittävästi seikkailtuani on alkanut ärsyttää toden teolla. Millainen ihminen ei osaa äidinkieltään?

Asiaan: paras ihonhoitotuote kuivalle ja atooppiselle naamalleni on Nivea 24 H moisture boost + refresh päivävoide normaalille iholle. Sijoitettuani satasia kaiken maailman apteekkivoiteisiin löysin viimein marketista voiteen joka a) kosteuttaa ja b) imeytyy niin, ettei puske esim. hien mukana naamasta ulos työmatkaa pyöräillessä.

Vierailija
4/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä rasvoja, tai joskus talvella käsirasvaa kun kädet kuivuu pakkasella. Ei ole ollut tarvetta muuten.

Vierailija
5/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeasti vi.tuttaa yksinkertaiset yhdyssanavirheet. Ennen en edes huomannut niitä, mutta internetin maailmassa riittävästi seikkailtuani on alkanut ärsyttää toden teolla. Millainen ihminen ei osaa äidinkieltään?

Asiaan: paras ihonhoitotuote kuivalle ja atooppiselle naamalleni on Nivea 24 H moisture boost + refresh päivävoide normaalille iholle. Sijoitettuani satasia kaiken maailman apteekkivoiteisiin löysin viimein marketista voiteen joka a) kosteuttaa ja b) imeytyy niin, ettei puske esim. hien mukana naamasta ulos työmatkaa pyöräillessä.

Nivean 24 h moistura boots + restrets ihon hoitotuote on kyllä ihqu atoppi-iholle.

Vierailija
6/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kallis tämä ihon hoito rasva on ?

Vierailija
7/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen hoito rasva maksaa noin 5 euri boria super marketeissa. On kyllä tosi toimiva iho tuote, mistään en ole löytänyt saman laista vaikka olen vuosia erinlaisia tuotteita kokeillut.

/4

Vierailija
8/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja kookosöljy. Sisäisesti käytettynä.

Vierailija
9/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutionilla on sellainen ihonpuhdistusgeeli. Maksaa vain niin mansikoita ettei ole ollut pitkään aikaan varaa siihen.

Vierailija
10/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

dermalogica!!!

Vierailija
11/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m-43 kirjoitti:

En käytä rasvoja, tai joskus talvella käsirasvaa kun kädet kuivuu pakkasella. Ei ole ollut tarvetta muuten.

No mut kiva hei. Piti kuitenkin tulla tänne pätemään. Mikä v****u siinä on, että aina kun on ketju, jossa kysytään vinkkejä hyvästä kosmetiikasta/ihonhoitotuotteesta/tuoksusta/hiustuotteesta whatever, niin ihan ensimmäisenä ovat kommentoimassa ne ihmiset, joiden on pakko vaan päästä sanomaan että joo en mä vaan tarvii mitään, oon niin erinomainen ja uniikki.

No selvä! Ei meitä kuitenkaan kiinnostele.

Onko ihorasvan tarvitsijat samanlaisia kuin vegaanit. Yhtä kiukkuisia. Voi luoja!

Vierailija
12/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absolutionilla on sellainen ihonpuhdistusgeeli. Maksaa vain niin mansikoita ettei ole ollut pitkään aikaan varaa siihen.

Samanlaisia ajatuksia...tykänny kovasti guinot tuotteista ei vaan ole vara hankkia kuin silloin tällöin

Vierailija
13/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m-43 kirjoitti:

No mut kiva hei. Piti kuitenkin tulla tänne pätemään. Mikä v****u siinä on, että aina kun on ketju, jossa kysytään vinkkejä hyvästä kosmetiikasta/ihonhoitotuotteesta/tuoksusta/hiustuotteesta whatever, niin ihan ensimmäisenä ovat kommentoimassa ne ihmiset, joiden on pakko vaan päästä sanomaan että joo en mä vaan tarvii mitään, oon niin erinomainen ja uniikki.

No selvä! Ei meitä kuitenkaan kiinnostele.

Käytätkö dödöä vai onko sama tilanne?

Olen herkkä ihminen (ohis), mutta minusta sinä vedät silti överit. Jotkut ei vaan tarvii.

Vierailija
14/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan testannu BYAS tuotteita

Vierailija
15/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen hoito rasva maksaa noin 5 euri boria super marketeissa. On kyllä tosi toimiva iho tuote, mistään en ole löytänyt saman laista vaikka olen vuosia erinlaisia tuotteita kokeillut.

/4

I see what you did there :,DD

Vierailija
16/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen yhdyssanasalva on varsin toimivaa.

Lukihäiriö on varmaan sinulle tuttu sana?

Tässä sulle muutama sana lisää: laiskuus koulussa ja sivistymättömyys.

Vastauksesi taitaa ammentaa aika paljon omia kokemuksiasi.

Vierailija
17/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan testannu BYAS tuotteita

By ass?

Vierailija
18/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rasvainen iho ja kyllästymiseen asti olen kuullut, että rasvainenkin iho tarvitsee kosteutusta ja että hoitotuotteiksi sopii geelimäiset tuotteet.

Joo, kosteutta tarvitsee kaikkien iho, mutta minä pärjään aivan hyvin kun laitan kosteusvoidetta muutaman kerran viikossa. Aamuisin en koskaan laita mitään, kun ei tarvitse. Ihoni on hyvässä kunnossa.

Puhdistukseen käytän usein oliiviöljyä. Sitä ruokakaupan. Hieron kasvoihin ja pyyhin pumpulilla. Viimeiseksi pesen vedellä. Puhdasta tulee eikä kiristä ihoa, kuten geelituotteiden jälkeen. Geelituotteet jättää iholle myös ikävän kiillon.

Vierailija
19/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymppi kaikesta. Sulla?

Vierailija
20/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymppi kaikesta. Sulla?

Sä olet varmaan aivan ihana tuttavuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan