Nainen, voisitko seurustella maksullista seuraa käyttäneen miehen kanssa?
En ole koskaan vielä naiselle maksanut seurasta, mutta nyt pidempään sinkkuna olleena se vaihtoehto alkaa houkuttaa.
Tuntuu että nykyään on mahdoton saada minkäänlaista treffiseuraa, läheisyydestä puhumattakaan.
Missään nimessä en tukisi paritusta tai ihmiskauppaa, van varmistuisin että nainen tekee hommaa omaata halustaan ja yksin.
Minulla on kuitenkin suuri kynnys lähteä kokeilemaan tätä tietä, ja ajattelen että ylitän siinä jonkin merkittävän rajan.
Yksi asia joka mietityttää myös, on mahdollisen tulevan kumppanin suhtautuminen asiaan...En haluaisi valehdellakaan jos hän joskus kysyisi.
Olen joskus lukenut netissä tuomitsevia kommentteja tästä, mutta ajattelevatko kaikki naiset niin?
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
kärsin nuoruudessani mt-ongelmista, josta johtuen lähestyminen naisiin oli itselleni mahdotonta. 25- vuotiaana kyllästyin, koska halusin viimein kokeilla seksiä. joten kävin maksullisella.
en ole sen jälkeen vieläkään saanut luotua seksi-/seurustelusuhdetta. joten on mahdollista, täällä lukemani perusteella, että minut torjutaan löytäessäni mielestäni oikean naisen.
Se on hyvinkin mahdollista, etenkin jos sinulla on edelleen sama mielenmaisema ja arvomaailma kuin silloin kun päätit käydä maksullisella.
Mutta jos kadut itse tekoa (etkä siis vain harmittele yleistä suhtautumista maksullisilla käymisissä), niin sitten todennäköisempää, että voit vaikuttaa ihan varteenotettavalta vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisin, ei mitään ongelmaa. olen itsekin myynyt itseäni. N30
Ap pahoitti mielensä naisten mielipiteistä ja tuli nyt trollaamaan tänne naisena :D on myös n28 ja muut. Säälittävää, mutta mitä nyt voi huorissa kävijältä odottaakaan.
Kuulostaa nyt vähän itselleen selittelyltä nuo jotkut jutut. Eli omatunto soimaa kuitenkin ja heikko itsetunto vaivaa.
En ole feikannut kumpaan noista, vaan kirjoittajat ovat olleet muita.
Voiko minua myöskään huorissa kävijäksi vielä "haukkua" kun en vielä kertaakaan elämäni aikana tällaista käyntia tehnyt...Kannattaa lukea aloitukseni uudelleen, ja tällä kertaa sisäistää teksti paremmin.
AP
Kun omatunto selvästi vaivaa jo etukäteen, niin miksi ihmeessä kävisit huorissa? Mene vaikka tinderiin tai tiettyihin baareihin pilkun jälkeen. Sieltä saa helpolla.
Kertoisitko tarkemmin mitkä ovat nämä tietyt baarit joista mies saa takuuvarmasti pilkun aikaan intiimiä naisseuraa maksutta? Homma ei tosiaan ole tavismiehelle yhtä helppoa kuin naiselle.
Tavismiehelle nimenomaan on. Rumat hikkyt vain uskottelevat itselleen olevansa taviksia, eivätkä tajua miksei nappaa.
Joka kaupungista löytyy ainakin yksi tuollainen baari. Se pitää vain tietää.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Jos mies ei saa ilmaiseksi niin se mies on jollain tavoin luuseri joka ei kelpaa minulle. Komea, fiksu mies löytää kyllä aina seuraa ja ihan ilmaiseksi.
Ilmaiseksi=Pakko perustaa perhe kun nainen ei halua irtosuhdetta.Tämähän se onkin "ilmaista" seksiä...
Näin miehenä en itsekään alkaisi suhteeseen naisen kanssa, joka on jossain vaiheessa elämässään halunnut seksiä vastaan jotain maksua/palvelua: tupakkaa, alkoholia, rahaa, tavaraa, ravintolaillallisia, parempaa elintasoa jne.
Asia on paljon laajempi ja monitahoisempi kuin haluamme itsellemme myöntää. Vastikkeetonta rakkautta on, mutta monet elämän käytännöt avioliittoa ja omaisuutta/asemaa myöten hämärtävät rajaa vastikkeellisen ja vastikkeettoman seksin välillä. Lisäksi tulevat sosiaalisen hyväsyttävyyden paineet, jotka tiiviissä yhteisössä asettavat omat rajansa. Itse en osaa antaa neuvoja kenellekään. Jokaisen on tehtävä pmat valintansa kulloisessakin elämäntilanteessa.
Olen suhteessa ja rakastan miestä, joka on taannoin käynyt maksullisella toteuttamassa erikoisempaa fetissiä. Eikä se haittaa mitään. Olemme bdsm-harrastajia ja nykyään hoidamme nuo fetissiasiat omassa suhteessamme. Ei minulle silti olisi jatkossakaan mikään nou-nou harkita maksullista miehelle tai itsellenikään. Ainoa mistä haluaisin varmistua on se, että henkilö tekee työtä omasta vapaasta tahdostaan.
Olen itse opiskelijana harrastanut seksiä yhden miehen kanssa maksusta. Mulla ei ollut rahaa kunnolla edes ruokaan, joten näin sen ihan hyvänä keinona saada vähän ylimääräistä. Nautin seksistä muutenkin ja tuo henkilö oli kiva, hyvännäköinen ja olisin voinut tehdä sen ilman maksuakin. En aio koskaan kertoa kenellekään eikä hänkään asiaa varmasti mainosta. Mitäpä meidän kahden välinen asia kuuluisi kummankaan tuleville kumppaneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Jos mies ei saa ilmaiseksi niin se mies on jollain tavoin luuseri joka ei kelpaa minulle. Komea, fiksu mies löytää kyllä aina seuraa ja ihan ilmaiseksi.
Niinpä niin, yleensä se on kuitenkin mies joka jotain maksaa. Maksaako suoraan vai välillisesti niin mitä eroa siinä on? Mies tarjoaa baarissa naiselle drinkin tarkoituksena saada seuraa. Myöhemmin lähdetään panemaan. Mies on maksanut seksistä. Ainakaan seura ei ole ollut ilmaista. Asia ei jeesustelemalla muuksi mutu.
Juuri tuon vuoksi en otakaan drinkkiä vastaan mieheltä, jos tarkoituksena on mennä panemaan. Tai ainakin tarjoan seuraavan, ettei kenellekään tulisi oloa että olisi maksettu jostain.
Nuorempana tuli usein vedätettyä näitä miehiä, jotka kuvittelevat että sänkyseuraa saa drinkkejä tarjoamalla.
Minulla sama! Sinkkuna kun onlin, jos oli kyse kertapanosta tai fwb-seurasta, olin todella tarkka, että en hyötynyt materiaalisesti tuosta suhteesta mitenkään. Muuten tuntisin olevana alisteisessa suhteessa mieheen, enkä voisi tasavertaisena nauttia ja hakea omaa nautintoa seksissä. Jos ottaisin vastaan drinkkejä tai illallisia, tuntisin, että jäisin jotain velkaa ja olisi paine tehdä jotainkin itselle ei niin mieluista.
Parisuhteessa myös haluan kantaa oman korteni kekoon, mutta siinä ei ole niin tarkkaa, jos toinen tarjoaa illallisen tmv., koska asiat tasoittuvat ajanmittaan tavalla tai toisella. Parisuhteessa työskennellään yhteisen hyvän vuoksi ja halutaan molemmat toisille tehdä hyvää ja olla toiselle mieliksi, kun toisiamme rakastetaan. Ajan kuluessa tilanteet voivat muuttuakin, mutta kun kumppani on perheenjäsen, siitä pidetään huolta heikomallakin hetkellä. Voi olla, että toinen joutuu työttömäksi, jolloin toinen kantaa vastuuta rahapuolesta, kun taas työtön hoitaa enemmän kodin asioita ja sitten taas voi asiat heilahtaa toiseen suuntaan. Muunmuassa se, että toinen on kuuntelemassa ja myötäelämässä niin hyvässä kuin pahassakin hetkessä, on äärimmäisen arvokasta, niitä asioita, joiden rinnalla raha-asiat muuttuvat merkityksettömiksi.
Vierailija kirjoitti:
No minä en kertoisi tuosta koskaan kenellekään. Ihan sama vaikka joutuisin valehtelemaan, se ksi asiani ovat minun asioita.
Samaa mieltä. Entiset tekemiset ei kuulu nykysuhteeseen mitenkään, jollei niissä joku ole jäänyt vaivamaan ja siksi edelleen nosta päätä. Olen minäkin ollut tummahipiäisen miehen kanssa "silleen", enkä todellakaan kertonut nykyiselle miehelleni asiasta vaikka hän ihan suoraan kysyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse seurustelisi sellaisen miehen kanssa missään tapauksessa. Syitä on monia, mutta päällimmäinen syy on se, etten voisi olla suhteessa miehen kanssa, joka kykenee olemaan naisen kanssa intiimissä tekemisissä tietäen, että nainen ei ole hommassa mukana puhtaasti seksuaalisesta motiivista.
Millä tavalla rahan ottaminen estää seksuaaliset motiivit?
Jos kyseessä olisi pelkkä seksuaalinen motiivi, maksua ei otettaisi. Etkö muka tätä tajua?
Vain länsimainen nainen on niin tyhmä, että antaa ilmaiseksi. Thaimaassa ei ole ilmaista irtoseksiä.
Eli länsimainen mies siis vaatii maksua irtoseksistå naiselta? No hyvä ettei ole ollut tarvetta irtoseksiin ja toisekseen eikö sellainen joka ottaa maksua seksistä ole miesh.uora?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksi=Pakko perustaa perhe kun nainen ei halua irtosuhdetta.Tämähän se onkin "ilmaista" seksiä...
No eihän se ole naisellekaan ilmaista! Nainen maksaa rahallla ja vielä synnyttåmällä seksistä miehen kanssa eli kyllä se on nainen joka maksaa eniten seksistå jos niin lasketaan.
Mutta on kyllä miehellä parisuhde vinksallaan kun pitää siinä yhteydessä puhua seksistå maksamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisin, ei mitään ongelmaa. olen itsekin myynyt itseäni. N30
Ap pahoitti mielensä naisten mielipiteistä ja tuli nyt trollaamaan tänne naisena :D on myös n28 ja muut. Säälittävää, mutta mitä nyt voi huorissa kävijältä odottaakaan.
Kuulostaa nyt vähän itselleen selittelyltä nuo jotkut jutut. Eli omatunto soimaa kuitenkin ja heikko itsetunto vaivaa.
En ole feikannut kumpaan noista, vaan kirjoittajat ovat olleet muita.
Voiko minua myöskään huorissa kävijäksi vielä "haukkua" kun en vielä kertaakaan elämäni aikana tällaista käyntia tehnyt...Kannattaa lukea aloitukseni uudelleen, ja tällä kertaa sisäistää teksti paremmin.
AP
Kun omatunto selvästi vaivaa jo etukäteen, niin miksi ihmeessä kävisit huorissa? Mene vaikka tinderiin tai tiettyihin baareihin pilkun jälkeen. Sieltä saa helpolla.
Kertoisitko tarkemmin mitkä ovat nämä tietyt baarit joista mies saa takuuvarmasti pilkun aikaan intiimiä naisseuraa maksutta? Homma ei tosiaan ole tavismiehelle yhtä helppoa kuin naiselle.
Kenenkä kanssa ne naiset sitten sekstaa jos ei miesten? Kyllå on taas yksinkertaista.
Te miehet itse ette edes näe kaikkia naisia. Teille kelpaa vain ne parhaimman näköiset ja sitten itketään kun ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka määritellään maksulinen seura? Olin avoliitossa sairaanhoitajan kanssa ja omat tulot olivat tuolloin suunnilleen kolminkertaiset hänen palkkaansa verrattuna. Voin kertoa että tuli panolle hintaa jos lasketaan koko ajalle se rahamäärä minkä verran häntä sponsoroin ja jaetaan se yhdyntöjen lukumäärällä.
Eli olet siis h.uoranpenikka koska äitisikin on tuolla 'logiikallasi' maksullinen.
Käyn silloin tällöin kivan tyttöystävän luona. Hän on puolet minua nuorempi. Molemmat tietävät miss mennään ja kuitenkin nauttivat seksistä ja yhdessäolosta, joten en näe tuossa väärääkään vaikka rahakin on mukana.