Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä puhuu joka päivä eksästään, yleensä soimaa häntä - miksi ihmeessä?

nykyinen naisystävä
18.09.2019 |

Olemme 4-kymppisiä ja tapailleet komean urheilijamiehen kanssa tiiviisti kolmisen kuukautta.
Mies on ennen minua varsinaisesti seurustellut ilmeisesti vain yhden naisen kanssa, irtosuhteita on ollut satoja.
Minulla on takana pari avioliittoa ja niiden väleissä myös runsaasti irtonumeroita.
En tajua, miten hän ei osaa olla jatkuvasti muistelematta tätä naistaan, jonka kanssa olivat kuulemma "muutaman kuukauden". Itse mainitsen enää harvoin missään yhteydessä miestä, jonka kanssa olin yli 10 vuotta naimisissa. Erostamme on kylläkin jo yli 3 vuotta.
Harmittaa ja suututtaa jatkuva ex-naisystävän tekstiviestien muistelu, tämän naisen reseptit ja mustasukkaisuuskohtauksien ihmettely. Minä olen miehen mielestä poikkeuksellisen vapaamielinen ja positiivinen...
En ole niin tomppeli että näytän heti nyreää naamaa, jos olen vähän kiukkuinen, minä elän elämäni hymyillen. Teenkö virheen siinä, kun en näytä negatiivisia tunteitani, vaan piilotan kaiken leikinlaskuun ja iloisuuteen?
Alkaa mennä jo yöunet, kun mielessä pyörii hänen hurmaavan eksänsä iltateereseptit. Miksi ne minulle piti kertoa? Olisi vaikka sanonut että ne on äidin tai isän reseptejä...
Mies on myös jäänyt pari kertaa kiinni minun puhelimeni vakoilusta. Kyllä: pidän omiin eksiini yhteyttä ja silmät avoinna uudelle miehelle, koska en luota tähän ihmiseen.
Hän pahastui muiden miesten lämpimistä viesteistä, ja vaati minua ilmoittamaan että olen nyt varattu, minkä teinkin. Itse hän ei pukahda tälle edelleen jatkuvasti viestittävälle naisystävälle vahingossakaan minusta, ei sanallakaan.
Kaiken huippu: kun hän pyysi auttamaan yhden appin kanssa uudella kännykällään, niin ruutuun pompsahti Tinder-matchi! Olin niin "yllättynyt", että meinasin alkaa nauramaan. Esitin miehelle, etten muka huomannut mitään.
Mies soittelee minulle useita kertoja päivässä, myös työpaikaltaan ja haluaa nähdä vähintään joka toinen päivä, mieluiten heillä. Kutsuu rakkaaksi ja kissaksi ja vaikka miksi, samalla valittaa, kun minä en osaa leperrellä niin hyvin kuin hän. "Kuule kulta," on minulle vaikeaa sanoa. Seksi on aina ihanaa hänen kanssaan.
Kaikenkaikkiaan ristiriitaiset tunteet meidän suhteestamme. Olen jo alkanut mielessäni valmistautua lopulliseen eroon.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväsi oikeastaan pelkää ja inhoaa naisia.

Jätä se. On parantumaton.

Vierailija
22/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuo mies. Exässään henkisesti kiinni oleva ei ole sellainen, johon kannattaa panostaa.

Minunkin exäni vänkäsi meitä palaamaan yhteen vielä 2v sen jälkeen, kun oli itse ottanut ja lähtenyt toisen naisen matkaan. Ja sitä ennen haukkunut minut alimpaan maanrakoon. Oli siis suhde jo toisen naisen kanssa ja silti koko ajan viestitteli.

Ei kuulosta tasapainoisen ihmisen käytökseltä tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta arvostelee myös tapojani, kertoo missä kaikessa voin parantaa itseäni ja arvostelee mielellään kavereitani. Pelkään myös että olen eron jälkeen todella yksin ja ikävissäni.

Pahenee vain. Jätä se. Itke jos itkettää. Löydät varmasti jonkun, jonka suhdekäyttäytyminen on terveempää.

Tuo, että kerrot olevasi tavallaan kuumeisen ihastunut, viittaa minusta siihen, että kaveri ei ole terve eikä terveellä tavalla hurmaava. Kokemusta on.

Kohtele itseäsi kauniisti ja muista, että niin muidenkin kuuluu tehdä.

Lämmin halaus.

12

Vierailija
24/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, hellittelynimissä ei ole mitään pahaa – toisen painostamisessa niiden käyttöön on. Kun kysyit.

12

Vierailija
25/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen naisystävä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukematta edes tekstiä on ihan pakko kysyä miksi ihmeessä olet tuon miehen kanssa? 

Olen rakastunut, tai ainakin ihastunut.

Hän on kauhean hyvännäköinen omaan makuuni & halutessaan kehuu minut taivaisiin.

...toisaalta arvostelee myös tapojani, kertoo missä kaikessa voin parantaa itseäni ja arvostelee mielellään kavereitani. Pelkään myös että olen eron jälkeen todella yksin ja ikävissäni.

Tämä just. Totta helvetissä se kehuu sua koska se vaikuttaa suhun ja sitten sä annat sille. Etkö sä osaa erottaa puheita ja sitä mitä se ihminen oikeasti on? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi