Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä puhuu joka päivä eksästään, yleensä soimaa häntä - miksi ihmeessä?

nykyinen naisystävä
18.09.2019 |

Olemme 4-kymppisiä ja tapailleet komean urheilijamiehen kanssa tiiviisti kolmisen kuukautta.
Mies on ennen minua varsinaisesti seurustellut ilmeisesti vain yhden naisen kanssa, irtosuhteita on ollut satoja.
Minulla on takana pari avioliittoa ja niiden väleissä myös runsaasti irtonumeroita.
En tajua, miten hän ei osaa olla jatkuvasti muistelematta tätä naistaan, jonka kanssa olivat kuulemma "muutaman kuukauden". Itse mainitsen enää harvoin missään yhteydessä miestä, jonka kanssa olin yli 10 vuotta naimisissa. Erostamme on kylläkin jo yli 3 vuotta.
Harmittaa ja suututtaa jatkuva ex-naisystävän tekstiviestien muistelu, tämän naisen reseptit ja mustasukkaisuuskohtauksien ihmettely. Minä olen miehen mielestä poikkeuksellisen vapaamielinen ja positiivinen...
En ole niin tomppeli että näytän heti nyreää naamaa, jos olen vähän kiukkuinen, minä elän elämäni hymyillen. Teenkö virheen siinä, kun en näytä negatiivisia tunteitani, vaan piilotan kaiken leikinlaskuun ja iloisuuteen?
Alkaa mennä jo yöunet, kun mielessä pyörii hänen hurmaavan eksänsä iltateereseptit. Miksi ne minulle piti kertoa? Olisi vaikka sanonut että ne on äidin tai isän reseptejä...
Mies on myös jäänyt pari kertaa kiinni minun puhelimeni vakoilusta. Kyllä: pidän omiin eksiini yhteyttä ja silmät avoinna uudelle miehelle, koska en luota tähän ihmiseen.
Hän pahastui muiden miesten lämpimistä viesteistä, ja vaati minua ilmoittamaan että olen nyt varattu, minkä teinkin. Itse hän ei pukahda tälle edelleen jatkuvasti viestittävälle naisystävälle vahingossakaan minusta, ei sanallakaan.
Kaiken huippu: kun hän pyysi auttamaan yhden appin kanssa uudella kännykällään, niin ruutuun pompsahti Tinder-matchi! Olin niin "yllättynyt", että meinasin alkaa nauramaan. Esitin miehelle, etten muka huomannut mitään.
Mies soittelee minulle useita kertoja päivässä, myös työpaikaltaan ja haluaa nähdä vähintään joka toinen päivä, mieluiten heillä. Kutsuu rakkaaksi ja kissaksi ja vaikka miksi, samalla valittaa, kun minä en osaa leperrellä niin hyvin kuin hän. "Kuule kulta," on minulle vaikeaa sanoa. Seksi on aina ihanaa hänen kanssaan.
Kaikenkaikkiaan ristiriitaiset tunteet meidän suhteestamme. Olen jo alkanut mielessäni valmistautua lopulliseen eroon.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä erityisen tasapainoinen herra kyseessä. Ymmärtäisin, jos mies olisi leski ja muistelisi vainajaa. 

Koska et ole itsekään halunnut mieheen sitoutua ja pidät silmäsi avoinna uusille suhteille tajuan, että ihanan (?) seksin takia notkut mukana vielä.

Mitäs, jos puhallat pelin poikki ja elät omaa elämääsi? Teidän juttu vaikuttaa aika teiniltä.

Vierailija
2/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, ettei mies ole ihan täysin mukana suhteessanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsette toisenne.

Vierailija
4/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä erityisen tasapainoinen herra kyseessä. Ymmärtäisin, jos mies olisi leski ja muistelisi vainajaa. 

Koska et ole itsekään halunnut mieheen sitoutua ja pidät silmäsi avoinna uusille suhteille tajuan, että ihanan (?) seksin takia notkut mukana vielä.

Mitäs, jos puhallat pelin poikki ja elät omaa elämääsi? Teidän juttu vaikuttaa aika teiniltä.

Apua, tuota en olisi halunnut kuulla. Kai se sitten totta on. 😥

Roikun suhteessa epämääräisen toivonkipinän vuoksi ja - häpeän myöntää - koska hän on niin komea.

Vierailija
5/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansaitsette toisenne.

P.S. kai sinulla viimeistään nyt on känny salasanan takana?

Vierailija
6/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nelikymppinen ja se miten kuvaat miestä on 'komea urheilijamies' ? Ei taida henkinen ikä olla kovin suuri Porvoossa.

Vierailija
7/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliesimerkki siitä, kun ei ole eroa käsitelty loppuun asti. Ihmiset kun tajuaisivat, että kun entinen suhde päätetään kunnolla ja selvitetään se omakin pää, niin jatko on huomattavasti helpompaa.

Vierailija
8/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malliesimerkki siitä, kun ei ole eroa käsitelty loppuun asti. Ihmiset kun tajuaisivat, että kun entinen suhde päätetään kunnolla ja selvitetään se omakin pää, niin jatko on huomattavasti helpompaa.

Voisin siis ilmoittaa ystävällisesti miehelle, että minusta näyttää ihan siltä, että häntä vaivaa edelleen ihsn liikaa se exä. Ja lopettaa tapaileminen kokonaan.

Vierailija
9/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamasi käytös on tyypillistä omistushaluiselle ja mustasukkaiselle miehelle. Kaikki edellisessä suhteessa on olevinaan ollut mustasukkaisen eksän syytä, mutta itse tutkii jo nyt puhelintasi ja vaatii sinua käyttäytymään tietyllä, hänen haluamallaan tavalla. Jatkuva soittelu ei ole huomionosoitusta vaan kontrollointia, haluaa varmistella missä olet ja mitä teet. Tee itsellesi palvelus ja eroa hyvän sään aikaan.

Vierailija
10/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen naisystävä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin siis ilmoittaa ystävällisesti miehelle, että minusta näyttää ihan siltä, että häntä vaivaa edelleen ihsn liikaa se exä. Ja lopettaa tapaileminen kokonaan.

Juurikin näin. Kun ero entisestä on omassa päässä selvitetty, niin eksiä ei ole tarve tuoda uuteen suhteeseen edes mainintana.

Vierailija
11/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nelikymppinen ja se miten kuvaat miestä on 'komea urheilijamies' ?

Koska 4-kymppiset eivät ole enää komeita eivätkä kauniita?

Eivät ihastu kehenkään, siinä iässä?!

Ovat liian vanhoja urheilemaan?

40 vuotta täyttäneet eivät katso enää lainkaan muiden ulkonäköä? Eivät näe muita ihmisiä kovin tarkkaan lisääntyvän ikänäön takia?

Vierailija
12/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä.

Tapailen naista, joka erosi pitkästä suhteesta vain muutamaa kuukautta ennen kuin tapasimme. Hän on sanonut ihan suoraan, että eron prosessointi on vielä kesken. Se vaikuttaa suhteeseemme, mutta voin elää asian kanssa. Jos emme puhuisi tilanteesta, en varmaan voisi jatkaa.

Eksän jatkuva viestittely on huono merkki.

Tarkkailu ja hellittelynimien kärttäminen vielä pahempi.

Jos haluat yrittää jatkaa, puhu suoraan miehen kanssa.

Muuten rakastele pari kertaa varastoon ja lähde sitten kohti uusia seikkailuja. Tsemppiä.

Vierailija
13/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä.

Tapailen naista, joka erosi pitkästä suhteesta vain muutamaa kuukautta ennen kuin tapasimme. Hän on sanonut ihan suoraan, että eron prosessointi on vielä kesken. Se vaikuttaa suhteeseemme, mutta voin elää asian kanssa. Jos emme puhuisi tilanteesta, en varmaan voisi jatkaa.

Eksän jatkuva viestittely on huono merkki.

Tarkkailu ja hellittelynimien kärttäminen vielä pahempi.

Jos haluat yrittää jatkaa, puhu suoraan miehen kanssa.

Muuten rakastele pari kertaa varastoon ja lähde sitten kohti uusia seikkailuja. Tsemppiä.

Te osaatte puhua asioista, upeaa. Olen hiukan kade, kun olen itse tottunut vaikenemaan kaikesta hymyn ja jatkuvan pelleilyn taakse.

Miksi hellittelynimen kärttäminen on paha juttu?

Mistä se itseasiassa oikein kertoo?

Vierailija
14/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta edes tekstiä on ihan pakko kysyä miksi ihmeessä olet tuon miehen kanssa? 

Vierailija
15/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota vapaata suhdetta...

Vierailija
16/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette 4-kymppisiä? Toi teidän touhu kuulostaa kyllä ihan sa*tanan lapselliselta, max. parikymppisten elämältä.

Vierailija
17/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä. Joku jo sanoikin että on hälyttävää miten mies puhuu eksänsä mustasukkaisuudesta mutta on itse sairaalloisen mustasukkainen. Lisäksi hänellä itsellään on yhä haku päällä, mutta sinun pitäisi sitoutua häneen täysillä.

Tapailin samantyyppistä miestä pari kuukautta aikanaan. Selitti aina sairaan mustasukkaisen eksän edesottamuksista, miten se nainen oli käyttänyt ihan fyysistä väkivaltaa. Muutaman viikon päästä valkeni että homma on mennyt aivan toisinpäin. Sitä stalkkauksen määrää.

Eli vaihtoon asap. Mies pitää sinua ihan pilkkanaan vaatimalla hellyydenosoituksia ja tutkimalla puhelintasi samalla kun itsellään on tinderit tulilla.

Vierailija
18/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta edes tekstiä on ihan pakko kysyä miksi ihmeessä olet tuon miehen kanssa? 

Olen rakastunut, tai ainakin ihastunut.

Hän on kauhean hyvännäköinen omaan makuuni & halutessaan kehuu minut taivaisiin.

...toisaalta arvostelee myös tapojani, kertoo missä kaikessa voin parantaa itseäni ja arvostelee mielellään kavereitani. Pelkään myös että olen eron jälkeen todella yksin ja ikävissäni.

Vierailija
19/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät vain ole päässeet irti entisistä suhteista. Rasittavaa, jos 75% toisen jutuista on valitusta tai kommentointia eksän puuhista.

Vierailija
20/25 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen naisystävä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut, tai ainakin ihastunut.

Hän on kauhean hyvännäköinen omaan makuuni & halutessaan kehuu minut taivaisiin.

...toisaalta arvostelee myös tapojani, kertoo missä kaikessa voin parantaa itseäni ja arvostelee mielellään kavereitani. Pelkään myös että olen eron jälkeen todella yksin ja ikävissäni.

Grow up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme