Te-toimisto virkailijan vaihto
Onko kukaan teistä koskaan vaihtanut? Mahtaakohan olla edes mahdollista? Nykyinen virkailija ”mmä on kyllä semmoinen ettää...ärhhh! Olen aktiivinen etsin PALKKAtyötä, silti aina on pakottamassa työharjoitteluun ja kursseille... olen saikuttanut kurssit aina. Pidän todella loukkaavana sitä että jos olen työtön niin minun pitäisi osallistua orjatyöhön!
Kommentit (8)
Mä sain te-toimiston virkailijan vaihdettua sillä, että laitoin sen paikan sivulla olevaan asiakaspalveluchattiin tai johonkii vastaavaan viestiä tän virkailijan käytöksestä, niin se viesti oli mennyt sen pomolle ja samantien vaihtui. Tottakai sellanen epäasiallisesti käyttäytyvä virkailija on mahdollista vaihtaa, ei niitä tarvii sietää.
Oma virkailija muuten ihan ok, mutta ei luottanut, että osaan itse etsiä tietyn henkilön puhelinnumeron internetistä.
Aina olen hakenut työkkärin osoittamiin paikkoihin ja niissä minulla ei ole mitään ongelmaa, mutta tuo ilmaistyön teettäminen menee yli hilseen
-Ap
Mitä ihmeen merkitystä sillä on, mikä nimi siellä on virkailijan kohdalla? Suurin osa työttömistä ei koskaan asioi te-toimistossa ja soittaja voi olla kuka tahansa tiimistä. Asia muuttuu vuodenvaihteessa, kun kaikki kutsutaan työttömyyden alkuvaiheessa paikalle, ei enää alkuhaastatteluja puhelimitse. Tosin silloinkaan ei kohtaa sitä omavirkailijaa, koska haastattelijat on eri poolista kuin ne, joiden tehtävänä on paapoa moniongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen merkitystä sillä on, mikä nimi siellä on virkailijan kohdalla? Suurin osa työttömistä ei koskaan asioi te-toimistossa ja soittaja voi olla kuka tahansa tiimistä. Asia muuttuu vuodenvaihteessa, kun kaikki kutsutaan työttömyyden alkuvaiheessa paikalle, ei enää alkuhaastatteluja puhelimitse. Tosin silloinkaan ei kohtaa sitä omavirkailijaa, koska haastattelijat on eri poolista kuin ne, joiden tehtävänä on paapoa moniongelmaisia.
Ensinnäkin työttömiin otetaan 3kk:n välein yhteyttä ja ainakin minulla on aina ollut sama oma virkailija
Työllistymissuunnitelma on ratkaiseva, pitää olla selkeä oma näkemys, jos ei halua tyrkytettävän kaikkea mahdollista.
"Tarvitsemasi palvelut ja sovitut tehtävät kirjataan suunnitelmaksi, jossa sovitaan työnhakusi tavoitteista, miten edistät itse työllistymistäsi, mitä palveluja tarvitset ja miten asioit jatkossa TE-toimiston kanssa."
"Jos työttömyytesi jatkuu, haastattelemme sinut kolmen kuukauden välein tarkistaaksemme suunnitelmasi. "
https://www.te-palvelut.fi/te/fi/nain_asioit_kanssamme/te_palvelut/asia…
Vierailija wrote:
Mä sain te-toimiston virkailijan vaihdettua sillä, että laitoin sen paikan sivulla olevaan asiakaspalveluchattiin tai johonkii vastaavaan viestiä tän virkailijan käytöksestä, niin se viesti oli mennyt sen pomolle ja samantien vaihtui. Tottakai sellanen epäasiallisesti käyttäytyvä virkailija on mahdollista vaihtaa, ei niitä tarvii sietää.
Eri juttu onkin se miten todistat virkailijan asiattomuuden jos ei ole puhelut nauhalla yms
Joo,sama homma, kiinnostaisi tietää onnistuuko ja miten, kokemuksia?? Ensin oli keskustalainen kyykyttäjä(gogoletin vähän taustaa..), todella epäempaattine ja vaatii mm. todistusta sinne terveydstäni jollaista heillä ei kuulemma ole oikeutta edes vaatia sinne. Nyt vaihtui toinen tilalle(ei pyynnöstäni vaan muuten vaan, toivottavasti tuo edellinen saanut potkut!), lässyttää kuin lapselle, alentuvasti just tunkien valmennuksiin ,työkokeiluihin, palveluihin, ei taida edes itsekään tietää mihin kaikkialle pakottaisi minut, niin virkaintoisena kyykyttämässä,huhuh:(