Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanilta (mies) ehkä pahin loukkaus ikinä minua kohtaan

Vierailija
17.09.2019 |

Olimme kaveriporukalla viettämässä iltaa erään kaverin mökillä. Lämmittelin siinä saunarakennuksen portailla kun miehet olivat vielä saunassa . (olen nainen ja naisten vuoro oli alkamassa pian)

Kuulin kuinka mieheni ja hänen serkkunsa alkoivat jutella jotakin jääkaapista. Kun tarkemmin kuuntelin, niin miehen serkku sanoi "oot näköjään muistanut pitää jääkaapin tarpeeks täynnä, kun tota sun muijaas kattoo"
Johon mies vastasi "joo, pitäis varmaan rajoittaa" ja nauroivat päälle.

Olen syömishäiriöstä toipuva nuori nainen ja nuo kommentit sattuivat minuun todella.

En ole sanonut miehelle mitään, koska hän muuttuisi marttyyriksi "sanoithan sinäkin silloin päivämäärä xxx että se puku ei istunut minulle"

Nyt mietin tätä vaan koko ajan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se serkku sanoikin "kun tota sun MAHAAS kattoo"?

Vierailija
2/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. Todellakin ottaisin puheeksi. Se serkkuhan tuossa varsinainen törppö oli ja varmaan ronskista huumorista kyse, mutta silti. Ehkä se oli sellaista ihailua/kateutta serkulta, hänen mielestään olet sopivasti muodokas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöiselle tai siitä toipuvalle tuollaista ei pitäisi sanoa ikinä. Yksi tuollainen kommentti voi pahimmillaan johtaa ikäviin seurauksiin.

Miehesi ja se kaveri ovat ymmärtämättömiä idiootteja. Ethän anna tuon typeryyden vaikuttaa terveyteesi? Puhuisin asiasta kyllä miehen kanssa.

Ymmärrän tilanteesi, koska olen itse nuorena paininut samojen asioiden kanssa. Tsemppiä!

Vierailija
4/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma et kuulit oikein?

Vierailija
5/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on todellinen urpo. Olen sairastanut anoreksiaa teini-iässä eikä mieheni ikinä heittäisi noin surkeaa läppää. Tottakai serkku sen aloitti, mutta miehelläsi on pska huumorintaju kun ei tajua pitää puoliasi tuossa tilanteessa. Kommentoinut esim. että hekoheko... Ilmeisesti hän ei koe hirveästi empatiaa sinua kohtaan tai sitten on vain sosiaalisesti jäätävän kömpelö.

No, sinuna en hautoisi loukkaantumistani yksinäni vaan kertoisin miehelle, että kuulin ja tuli paha mieli. Mies sitten joko tajuaa pyytää anteeksi tai sitten ei. Jos ei ymmärrä pahoitella niin kannattaa pistää mäkeen, tulee pahoittamaan mielesi vielä monta kertaa.

En ymmärrä tuollaista puolison loukkaamista ja kiusaamista selän takana. Läppää saa tottakai heittää, mutta sellaista, että sen kaikki kestää. En minä ainakaan haluaisi miestä, jonka mielestä olen vitsi. Tähän tyytyjät kommentoivat varmasti jotain tosikko-juttua, mutta näin se on.

Vierailija
6/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin varmasti avannut saunan oven, silmäillyt kundien haarovälejä ja kysynyt: "Ette sitten ole pojat koskaan ajatelleet kikkeleitä kasvattaa"?

Vierailija
7/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun provoilusi on niin tunnistettavia, että kannattaisi koittaa vaihtaa tota tyyliä

Jep samaa olin tulossa kirjoittamaan. Tämä juttu oli jo hieman enemmän mietitty, mutta ah niin tuttu kaikin puolin! Olet kirjoitellut näitä tarinoitasi tänne useamman vuoden, eikö sinua ala ärsyttämään jo itseäsikin? Miten tyhjää ja huonoa elämäsi voi ollakaan, kun jaksat aina vaan keksiä tällaisia tyhmiä aloituksia? :D

Olet niin nolo, että nolompaa saa etsiä.

Vierailija
8/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo taas. Siihen serkun sanomiseen asti kuulosti melkein uskottavalta tarinalta.

Vierailija
9/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, antakaa olla, älkää alkako suotta hyperventiloimaan tarinan takia.

Ap on av:n vanha tarinaniskijä, jolta tarinoita löytyy kyllä.

Vierailija
10/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin varmasti avannut saunan oven, silmäillyt kundien haarovälejä ja kysynyt: "Ette sitten ole pojat koskaan ajatelleet kikkeleitä kasvattaa"?

Naisten säälittävin servausyritys ikinä.

Kuitenkin tämäkin kikkeli on aloittajalle hyvin maistunut? 

Vierailija
11/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kyllähän miehet jauhaa naisten ulkonäöstä saunassa eli ihan hyvin voisi olla totta!

Vierailija
12/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi parisuhteessa, jossa toinen pitää asiallisena mollata kumppaniaan noin asiattomasti.

Vierailija
13/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut kyllähän miehet jauhaa naisten ulkonäöstä saunassa eli ihan hyvin voisi olla totta!

Olisi voinut olla totta. Mutta kun ei ole. 

Onneksi naiset ei harrasta samaa. 

Vierailija
14/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo taas. Siihen serkun sanomiseen asti kuulosti melkein uskottavalta tarinalta.

Jep. Ainakaan se syömishäiriö ei voi olla anoreksia tai bulimia, koska sitä sairastava harvoin kovin tuhtiin kuntoon tulee vaikka paranisikin.

Vierailija
15/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun provoilusi on niin tunnistettavia, että kannattaisi koittaa vaihtaa tota tyyliä

Jep samaa olin tulossa kirjoittamaan. Tämä juttu oli jo hieman enemmän mietitty, mutta ah niin tuttu kaikin puolin! Olet kirjoitellut näitä tarinoitasi tänne useamman vuoden, eikö sinua ala ärsyttämään jo itseäsikin? Miten tyhjää ja huonoa elämäsi voi ollakaan, kun jaksat aina vaan keksiä tällaisia tyhmiä aloituksia? :D

Olet niin nolo, että nolompaa saa etsiä.

Jep! Mä tunnistan tämän trollin jo pilkkuvirheistä. 😊

Vierailija
16/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole edes pahasti sanottu, varsinkin jos on totta.

Minulle kertoi eräs nainen, kuinka hänen miehensä oli sanonut hänelle: Ethän sä ole kuin tuollainen pillunkantoteline!

Se oli jo rumasti sanottu. Yhdessä ovet vieläkin.

Vierailija
17/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuullostaa kyllä aika kierolta kuviolta, jos joku menee oman serkkunsa puolison ulkonäköä irvailemaan.

Vierailija
18/27 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ainakaan se syömishäiriö ei voi olla anoreksia tai bulimia, koska sitä sairastava harvoin kovin tuhtiin kuntoon tulee vaikka paranisikin.

Ihan käsittämättömän tietämätön kommentti. Tottakai voi entinen anorektikko tai bulimikko lihoa vaikka kuinka paljon.

Vierailija
19/27 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämättömän tietämätön kommentti. Tottakai voi entinen anorektikko tai bulimikko lihoa vaikka kuinka paljon.

Nykyinenkin bulimikko voi olla vaikka kuinka iso. Vuosia olen sairastanut ja paino on ollut korkeimmillaan 85 kiloa. Aineenvaihdunta pysähtyy ja vauriotuu tässä touhussa. Anoreksiakaan ei katso painoa, en ollut edes alipainoinen kun sairastin. silti en syönyt "mitään", veriarvot häränpyllyä ja tilanne todella huono. Ei kannata kommentoida,jos näitä sairauksia ei tunne.

Vierailija
20/27 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minä ihmettelen sitä serkkua.. miten kukaan kehtaa sanoa noin toisen kumppanista??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi