Miksei työttömät mene vapaaehtoistöihien esim
Kommentit (10)
Emmä voi mennä kun mun pitäisi istua 247 koneella ja näpytellä työhakemuksia sillä työttömällä ei voi olla mitään muuta tekemistä kuin hakea töitä. Näin siis teidän työllisten mukaan.
Koska siitä menee päivärahat ja menettää toimeentulon. Herran haltuun.
Mitä enemmän ilmaistöitä tehdään, sitä vähemmän on niitä töitä, joista maksetaan palkkaa.
Liian riskialtista. Itse olen saanut kaksi varoitusta ja kerran on tuet peritty takaisin vaikka vapaaehtoistyöstä ei saa mitään tuloja tai edes palkkaa.
Tee nyt ap hieman edes taustatyötä, jos tällaisen ääliömäisen provon tänne laitat.
Minäkin kävin vapaa-ajan avustaja-kurssin, tarkoituksenani avustaa esim. vanhuksia, mutta onnekseni luin Iltsikasta, että toimeentulo menee ja karenssi tulee, jos autat ilmaiseksi. Naapurin katoltakaan et lunta saa mennä pudottamaan.
Voitte jo muutenkin, ap ja kumppanit, lopettaa tuon moukkamaisen työttömien syyllistämisen ja jatkuvan pilkkatauluksi asettamisen. Menette sivistymättömästi loukaten ihmisen yksityisalueelle.Tilanne voi hyvin osua omaan nilkkaan, ja uikutatte sitten itse täällä. Noloa, jos ei ole muuta kuin lihavien haukkuminen tai työttömien pilkkaaminen päivän asialistalla joillain, kuten palstalla nykyään paljolti on. Häpeä ap!
Joo, lähetyssaarnaajaksi vaan. Ihan Hesinkiin asti kadunkulmaan saarnaamaan.