Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikea löytää naisellista, elämäniloista, uteliasta ja leikkisää naista?

Vierailija
17.09.2019 |

Sellaista joka ei ota elämää liian vakavasti ja osaa myös hassutella.

M38

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä nujertaa tuollaiset piirteet pois naisista, jää vain väsymys ja vastuunkanto. mutta miehet vaan leikkii elämäniloisena  ja uteliaana

Vierailija
42/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen otsikkosi kaltainen, hassutelen myös paljon. Valitettavastk olen parisuhdeasioissa vakava ja en halua, että mies hassuttelee menemään muiden sängyissä. Oltaisiin varmaan pidetty hauskaa ja sen pituinen se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen justiinsa tuollainen ja olen kelvannut vain seksiin.  Itse haen vain parisuhdetta joten ei kiinnosta.

Vierailija
44/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millainen on utelias, naisellinen, elämäniloinen, leikkisä nainen, konkretiaa kiitos.  Tai mies tai henkilö, tai ihan mikä vaan kuin kissa tai koira, jotka nyt ekana tuli mieleen. Siksi on vaikea löytää tuollaista kun nuo ei ole mitään "oikeaa", ihan vaan ympäripyöreitä jorinoita. Varmaan muotia nyt.

Vierailija
45/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n kuvailema naistyyppi ei itse tod näk tiedosta olevansa sellainen tai ei pidä itseään sellaisena. Joten tuskin täältä ketjusta löytyy. Kaikki tuntemani itse itseään hassuttelevana ja hassuna pitävät naiset eivät ole sitä oikeasti, vaan vähän rasittavia ja paskantärkeitä. Luulen tietäväni millaista naista ap tarkoittaa. Harvassa ovat.

Vierailija
46/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan katsoa sieltä nuorista naisista kun sinun ikääsi päästessään naiset yleensä jo tietää mitä miehet on ja ei lähde enää leikkimään yhtään mitään tuollaisten kanssa.

Syytön minä olen niiden pettymyksiin, jotka johtuu ihan heidän itsensä tekemistään valinnoista.

Vierailija
47/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen nähnyt ongelman akselilla älykkyys/herkkyys. Jos otan älykkään naisen, jonka kanssa voi keskustella mistä vain ja ollaan siinä mielessä "samalla tasolla", hän on hyvin käytännöllinen ja epäromanttinen arjen pyörittäjä ja suorittaja. Taikuus jää puuttumaan.

Jos taas otan romanttisen ja ihastuttavan höpsön, jonka kanssa tunteet leiskuvat ja noustaan arjen yläpuolelle, tuppaa olemaan niin että syvällisemmästä ja älyllisemmästä keskustelusta ei tahdo tulla mitään.

What to do?

Se on kuule just ja jetsulleen! En tiedä mitä taikatemppuja kaipaat, mutta minä olen tuollainen arjen suorittaja enkä kaipaa romantiikkaa, mutta, mutta, minun kanssa aikaa ei tarvitse tuhlata suun soittamiseen, koti on järjestyksessä ja aikaa jää kivasti yhdessä leikkimiseen...

Vierailija
48/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että sitten kun olen utelias ja elämäniloinen sekä leikkisä, kauanko jaksat sitä hauskaa läpän heittoa ja pieruhuumoria kuunnella.

Ja koska se uteliaisuus muuttuukin ärsyttäväksi kuulusteluksi?

Naisellisuuskin on hienoa siihen saakka, kun kaverisikin alkavat kiinnostua minusta...

Vierailija
49/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan katsoa sieltä nuorista naisista kun sinun ikääsi päästessään naiset yleensä jo tietää mitä miehet on ja ei lähde enää leikkimään yhtään mitään tuollaisten kanssa.

Syytön minä olen niiden pettymyksiin, jotka johtuu ihan heidän itsensä tekemistään valinnoista.

Juuri näin. Kyllä se elämänilo katoaa ja usko iloon ja rakkauteen hiipuu kun pyörinyt kar.usel.lissa liian monta kierrosta. Kannttaisi mätsätä komistusten sijaan ihan tavallisia miehiä jos itsekin ole perunanenä...vaikka kuinka olisi maisterin paperit taskussa.

Juurikin näin. Ja jos ne kriteerit miehelle on "siisti" pukeutuminen ja joku santander bemari tai audi, että se niinkun nähdään rajana sille, että mieheen voi tutustua, niin siitä vaan pilaamaan oma elämä. Eihän se multa ole pois. :D

Vierailija
50/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, että sitten kun olen utelias ja elämäniloinen sekä leikkisä, kauanko jaksat sitä hauskaa läpän heittoa ja pieruhuumoria kuunnella.

Ja koska se uteliaisuus muuttuukin ärsyttäväksi kuulusteluksi?

Naisellisuuskin on hienoa siihen saakka, kun kaverisikin alkavat kiinnostua minusta...

Valitettavasti tuollainen "pieruhumori" ei oikeen vastaa käsitystäni mistään huumorista.

Vierailija
51/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi kuvaukseen sopiva myös

Vierailija
52/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä mä olen. T: Nainen 41.

Vierailija
53/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko minusta? 😁😁 valitettavasti olen toisen oma.

Vierailija
54/95 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen nähnyt ongelman akselilla älykkyys/herkkyys. Jos otan älykkään naisen, jonka kanssa voi keskustella mistä vain ja ollaan siinä mielessä "samalla tasolla", hän on hyvin käytännöllinen ja epäromanttinen arjen pyörittäjä ja suorittaja. Taikuus jää puuttumaan.

Jos taas otan romanttisen ja ihastuttavan höpsön, jonka kanssa tunteet leiskuvat ja noustaan arjen yläpuolelle, tuppaa olemaan niin että syvällisemmästä ja älyllisemmästä keskustelusta ei tahdo tulla mitään.

What to do?

Kaiva vain vähän pintaa syvemmältä.

Itse olen iloinen, naisellinen ja romantyinen. Mutta myös älykkö. Mua on pidetty tyhmänä ja kanamaisena nauruni vuoksi. Pitkää työelämässä piilotin sen nausellisuuteni - nyt 5-kymppisenä ei elää tarvi. Ihmisten pitää välillä esittää rooleja. Eli kannatta tutustua syvemmin.

Terkuin nainen joka työkseen ohjelmoi, kulkee aina hameissa ja koroissa, hiukset puoleen selkään ja myös aina meikkaan. Olen seurallinen ja aina valmis kokeilemaan uusia asioita, mua kuvaillaan, että mun seirassa on aina hauskaa. Mutta sitten työssäni sparraan työkavereitani, löydän rshkaisuja js toimin luottamustehtävissä.

Se puoliso on löytynyt ja lapsiakin on.

Vierailija
55/95 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What to do?

Sinussa ei ole kenties miestä naiselle, jossa nuo ominaisuudet yhdistyvät.

Jaa-a, vaikea sanoa kun ei sellaista naista ole vielä tullut vastaan.

Sinä olet kyllä aika tavallista palstamallia tämän välittömän ad hominem -hyökkäyksesi kanssa.

Vierailija
56/95 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What to do?

Kumpaan lokeroon menet miehenä?

Molempiin, muuten en kai osaisi kaivata noita molempia. Ehkä vähän epätyypillinen mies siinä, että romanttiset käsitykset rakkaudesta ovat aika vahvana. Ehkä etsin jotain, mitä ei ole olemassakaan.

Vierailija
57/95 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What to do?

Valitset kummasta on enemmän iloa arjessa, idiootista vai älykkäästä kumppanista.

Vaikea valinta, puolensa ja puolensa. Miksi lähtisin parisuhteeseen, jos se ei toisi muuta kuin lisää arkea, jota on omastakin takaa? Toisaalta taas, jos keskustelu rajoittuu kauppalistaan ja salkkareihin.. mmmääääh. No, kärjistän tässä nyt tietenkin, mutta vain luodakseni kontrastia näiden asioiden välille.

Vierailija
58/95 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylvester kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What to do?

Onneks et oo löytäny sitä älykästä höpsöä :D Paitsi jos haluat ite hoitaa kaikki kotityöt ja lapsen asiat ym.

Ai? En ole ajatellut että kumpikaan noista tyypeistä jättäisi perushommat hoitamatta kuitenkaan.

Vierailija
59/95 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What to do?

Kumpaan lokeroon menet miehenä?

Naisten voi olla vaikea käsittää, että miehistä löytyy noiden molempien yhdistelmiäkin merkittävissä määrin. Naisissa sen sijaan vähemmän, koska mainittavan älykkäitä naisia on niin vähän. Tätä sukupuolten välistä eroa älykkyydessä on ihan tutkittukin, joten ei tarvi ennen asiaan perehtymistä rueta kiihkeänä ärisemään.

Älykkäät miehet ylipäätään ovatkin tuon takia niin sanotusti heikoilla hangilla pariutumismarkkinoilla.

Tämä oli siis eri kuin minä, joka tuosta kahtiajaosta alunperin kirjoitin.

Vierailija
60/95 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuosta kuvauksesta jättäisi tuon naisellisen pois, niin ensimmäisenä tulisi meileen, että etsit koiranpentua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme