Miksi on niin vaikea löytää naisellista, elämäniloista, uteliasta ja leikkisää naista?
Sellaista joka ei ota elämää liian vakavasti ja osaa myös hassutella.
M38
Kommentit (95)
No täälhä mie olen! Tosin en kauhean naisellinen ole, enemmänkin poikatyttö.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen nähnyt ongelman akselilla älykkyys/herkkyys. Jos otan älykkään naisen, jonka kanssa voi keskustella mistä vain ja ollaan siinä mielessä "samalla tasolla", hän on hyvin käytännöllinen ja epäromanttinen arjen pyörittäjä ja suorittaja. Taikuus jää puuttumaan.
Jos taas otan romanttisen ja ihastuttavan höpsön, jonka kanssa tunteet leiskuvat ja noustaan arjen yläpuolelle, tuppaa olemaan niin että syvällisemmästä ja älyllisemmästä keskustelusta ei tahdo tulla mitään.
What to do?
Kumpaan lokeroon menet miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen nähnyt ongelman akselilla älykkyys/herkkyys. Jos otan älykkään naisen, jonka kanssa voi keskustella mistä vain ja ollaan siinä mielessä "samalla tasolla", hän on hyvin käytännöllinen ja epäromanttinen arjen pyörittäjä ja suorittaja. Taikuus jää puuttumaan.
Jos taas otan romanttisen ja ihastuttavan höpsön, jonka kanssa tunteet leiskuvat ja noustaan arjen yläpuolelle, tuppaa olemaan niin että syvällisemmästä ja älyllisemmästä keskustelusta ei tahdo tulla mitään.
What to do?
Valitset kummasta on enemmän iloa arjessa, idiootista vai älykkäästä kumppanista.
Vierailija kirjoitti:
What to do?
Onneks et oo löytäny sitä älykästä höpsöä :D Paitsi jos haluat ite hoitaa kaikki kotityöt ja lapsen asiat ym.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko naisen vai kultaisennoutajan?
Minkälainen on naisellinen kultainennoutaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko naisen vai kultaisennoutajan?
Minkälainen on naisellinen kultainennoutaja?
Sellainen joka ei nosta jalkaa kustessaan.
Tuollaisia naisia on kovin vähän. Jos onnistunut löytämään, pidä sitä kuin kukkaa kämmenellä.
Vierailija kirjoitti:
What to do?
Mihin sie hameväkeä tarviit? Ja ap:lle sama kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta paistaa kristallinkirkkaasti läpi että "naisellinen, elämäniloinen, utelias ja leikkisä" nainen on aloittajalle sellainen joka suostuu sängyssä mihin tahansa.
Ja "ei ota elämää liian vakavasti" tarkoittaa että ei ota vakavasti sitä että AP haluaa paneskella myös muiden kanssa.
Piru - raamattua!
Kyllä sen pahan löytää mitä etsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What to do?
Naisten voi olla vaikea käsittää, että miehistä löytyy noiden molempien yhdistelmiäkin merkittävissä määrin. Naisissa sen sijaan vähemmän, koska mainittavan älykkäitä naisia on niin vähän. Tätä sukupuolten välistä eroa älykkyydessä on ihan tutkittukin, joten ei tarvi ennen asiaan perehtymistä rueta kiihkeänä ärisemään.
Älykkäät miehet ylipäätään ovatkin tuon takia niin sanotusti heikoilla hangilla pariutumismarkkinoilla.
No, onhan toikin yksi tapa selittää sinkkuutensa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What to do?
Naisten voi olla vaikea käsittää, että miehistä löytyy noiden molempien yhdistelmiäkin merkittävissä määrin. Naisissa sen sijaan vähemmän, koska mainittavan älykkäitä naisia on niin vähän. Tätä sukupuolten välistä eroa älykkyydessä on ihan tutkittukin, joten ei tarvi ennen asiaan perehtymistä rueta kiihkeänä ärisemään.
Älykkäät miehet ylipäätään ovatkin tuon takia niin sanotusti heikoilla hangilla pariutumismarkkinoilla.
Linkkiä tutkimukseen, kiitos.
Kyllä mielestäni älykkyys ja herkkyys korreloivat naisillakin. Et vain ole päässyt vielä tutustumaan siihen älykkään naisen herkkään puoleen.
T. Eri
Olen sellainen v ain tietyssä seurassa enkä todellakaan vieraille miehille. Miten itse houkuttelet toista leikkisäksi ja ovatko omat juttusi aidosti kiinnostavia?
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta paistaa kristallinkirkkaasti läpi että "naisellinen, elämäniloinen, utelias ja leikkisä" nainen on aloittajalle sellainen joka suostuu sängyssä mihin tahansa.
Ja "ei ota elämää liian vakavasti" tarkoittaa että ei ota vakavasti sitä että AP haluaa paneskella myös muiden kanssa.
Eikä tarkoita. Vaan että suhteessakaan ei pingoteta ja olla tosikoita. Me ollaan miehen kanssa ihan tosissaan muttei oteta asioita liian vakavasti. Tärkeät asiat otetaan vakavasti, mutta sellainen leikkisyys ja huumori on tosi kantava voima.
Ap, kuvailemiasi naisia ei taida hirveästi olla ainakaan siellä etelässä, jos siellä vaikutat?? Ainakin oma mies pitää mua kuulemma ihan parhaana, kun olen lähempänä neljääkymmentä ja luon uraa, mutta meillä on tosi hauskaa kimpassa ja eletään hyvinkin usein hetkessä. Huumorintajut natsaa ja ei vaadita toisiltamme asioita, ei pakoteta toista muottiin. Ollaan vaan ja ihmetellään.
Moni tässä ketjussa on sekoittanut ap:n kuvaileman ihmistyypin lapsellisuuteen ja nuoruuteen. Ei hän selvästi sellaista hae, vaan ikäistään hassuttelijaa, joka tietää kun pitää vakavoitua.
Naisella jää energiaa hassutella ja leikitellä vain, jos mies huoltaa arjen sujuvuuden tai vähintään kantaa puolet vastuista. Ilmeisesti sinä et kuulu tällaisiin miehiin, joten jos tällaisen naisen löydät, niin oma passiivisuutesi tuhoaa naisen ilon ja huolettomuuden.
Koska tommoset elämänilmoiset. leikkisät ja uteliaat ovat kaikki miehiä. Naisten pääasiallinen luonteenpiirre on neuroottisuus.
Jos joku epäilee naisten neuroottisuutta, tutustu:
Ormel, J; Bastiaansen, A; Riese, H; Bos, EH; Servaas, M; Ellenbogen, M; Rosmalen, JG; Aleman, A (January 2013). "The biological and psychological basis of neuroticism: current status and future directions". Neuroscience and Biobehavioral Reviews. 37 (1): 59–72. doi:10.1016/j.neubiorev.2012.09.004. PMID 23068306. ... two groups that have both been associated with elevated N scores – healthy women relative to men (Ellenbogen et al., 1996), and young adults at high risk for affective disorders (p62).. This is a robust finding that is consistent across cultures (Costa et al., 2001). This is especially the case during the reproductive years, but is also visible in children and elderly (Jorm, 1987). ....Clearly, the issue of sex differences in N and the implications for understanding N’s neurobiological basis deserve more detailed and systematic investigation. (p65)}}
Vierailija kirjoitti:
What to do?
no mä olen kännissä toivomasi kaltainen. Mutta arki sen verran täynnä velvollisuuksia et ei paljoa naurata. Kesällä tapasinkin M38:n :)
Sinussa ei ole kenties miestä naiselle, jossa nuo ominaisuudet yhdistyvät.