Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pystyisin unohtamaan ihastuksen

Vierailija
17.09.2019 |

Olin tutustunut erääseen mieheen. Miestä näytti alussa kiinnostavan ja keskusteltiin puhelimen välityksellä kokoajan, iltaisin soiteltiin. Sitten selvisi että meillä on sama miespuolinen kaveri. (Entiedä miten ei aiemmin tiedetty mutta siis ihan jutun alussa tämä selvisi kuitenkin)
Sen jälkeen mies muuttui oudoksi ja hiljaiseksi, ei vastannut puheluihin eikä snäpissä melkein mihinkään. Kun kysyin mieheltä mikä hälle tuli, mies selitti vain että kiireitä vaikka eihän sitä kukaan usko.
Nyt olen kaksi viikkoa ollut ihan rikki. Laitan miehelle snäppiä monesti päivässä (niinkuin kaikille muillekkin) ja mies vastaa ehkä kerran päivässä ettei streak katkea.
Olen miettinyt miksei halua katkaista streakkia jos hän ei olekkaan kiinnostunut.
Nyt en enää jaksa itkeä miehen perään. Eilen illalla oli viimeinen pisara kun kysyin mieheltä mielipidettä katsoisinko leffaa vai menisinkö nukkumaan ja mies vastasi siihen "joo".
Miten pystyn unohtamaan tämän miehen. Vaikka päätin etten enää välitä miehestä, oli pakko aamulla laittaa hänellekkin huomenta viesti. Vastausta ei tullut. Haluaisin olla vahva ja unohtaa miehen kokonaan mutten pysty. Ja olisi mielestäni noloa estää.
Oisko vinkkejä...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat viestittelyn ja keskityt muuhun.

Vierailija
2/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit sinun nukkumisesi tai tvn katsomisesi ketään kiinnostavan? Etkö osaa somettamatta tehdä mitään. Kuulostat todella rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia tuollaiset ihmiset kun kysyy mitä niiden pitäisi tehdä, syödä, sanoa, pukeutua. Kuule se on sun elämä. Meillä kaikilla on yksi ja jokainen elää sen itselleen.

Vierailija
4/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit sinun nukkumisesi tai tvn katsomisesi ketään kiinnostavan? Etkö osaa somettamatta tehdä mitään. Kuulostat todella rasittavaa.

Koitin luoda keskustelua. En onnistunut. Sama on jos kysyn mitä hälle kuuluu niin ei vastaa yleensä ollenkaan.

Ja ensimmäiselle... Koitan lopettaa mutten osaa kun kokoajan toivon että jos mies nyt vastaisikin jotain kivaa. Ja aina saa vaan pettyä. Ja silti en osaa lopettaa.

Ap

Vierailija
5/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavia tuollaiset ihmiset kun kysyy mitä niiden pitäisi tehdä, syödä, sanoa, pukeutua. Kuule se on sun elämä. Meillä kaikilla on yksi ja jokainen elää sen itselleen.

En ole ajatellut että tuo olisi noin ärsyttävää. Täytyy nyt lopettaa tuo kysely. Olen vain yrittänyt saada keskustelua aikaan.

Ap

6/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän itse annat vastauksen kysymykseesi. Lue tuo aloituksesi uudestaan ja mieti missä kohtaa hyyty, siinä syy.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
7/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Sinähän itse annat vastauksen kysymykseesi. Lue tuo aloituksesi uudestaan ja mieti missä kohtaa hyyty, siinä syy.

En kysynyt syytä? Tiedän kyllä syyn. Mutten sitä miten pystyisin vaan unohtamaan miehen kun olin liikaa ihastunut...

Vierailija
8/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei auta muu kuin yrittää ihastua johonkin toiseen.

Vierailija
9/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran teillä on ikäeroa tai tiedätkö ylipäätään varmuudella?

Vierailija
10/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se vaikuttaa siihen että miten voin unohtaa miehen?

Ap

Vierailija
11/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se vaikuttaa siihen että miten voin unohtaa miehen?

Ap

Semmoinen vaikutelma tuosta, että saattaisi olla kokemustasoeroa, mutta koska intät, niin unohtamiseen hyväksi havaittu keino, jota sinulle jo ehdotettiin jahka vain noudatat: poissa silmistä, poissa mielestä.  

Vierailija
12/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana on kiirinyt ja pitää nyt sinua lummpuna. Tämä auttanee unohtamaan?

13/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

En kysynyt syytä? Tiedän kyllä syyn. Mutten sitä miten pystyisin vaan unohtamaan miehen kun olin liikaa ihastunut...

Niin, oletko esimerkiksi kuullut empatiasta.

Aatteleppa asiaa toiselta kantilta. Tutustut johonkin mieheen, selviää että teillä on sama naiskaveri. Tämä sitten vaikuttaa sinuun siten että motivaatiosi tuohon mieheen putoaa nollaan.

Miten sinä suhtaudut siihen että se mies ei vaan ota vinkkiä avoimesta välttelystäsi?

Tietenkin on vähän kyseenalaista se, onko järkevää toimintaa olla suoraa sanomatta hyytymisen johtuvan yhteisestä tuttavasta mutta tuo jatko sitten on selvempää.

Kulunut lause saattaa sopia tähän yhteyteen: Kohtele ihmisiä kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan.

Turha hakata päätä yksinään seinään, sillä ei mitään saavuta.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
14/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaimo on saanut selville teidän jutun ja mies pitää matalaa profiilia.  Unohda

Vierailija
15/15 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä ajattelisin, etteivät tule oikein juttuun tai sitten tämä yhteinen kaveri tietää miehestä jotain, mitä ei halua sinun tietävän. Jos kaveri olisi ollut naispuoleinen, olisin veikannut että joku vanha pano. Olisi selittänyt tuon muutoksen käytöksessä.